لوازم آرایشی خانگی که زیبایی شما را دوچندان می‌کند

محصولات آرایشی که در دسترس شما هستند

برای زیباتر شدن و استفاده از لوازم آرایشی که زیبایی شما را دوچندان کند، نیازی نیست به فروشگاه‌های لوازم آرایشی بروید یا هزینه زیادی پرداخت کنید. کافی است به آشپزخانه و کابینت‌ها سری بزنید تا ابزار و وسایل لازم آرایشی را پیدا کنید. برخی از این لوازم آرایشی خانگی را در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم.

روغن کرچک برای رشد مژه‌ها

روغن کرچک و لوازم آرایشی خانگی
روغن کرچک را با ریمل به مژه‌ها بزنید

برای داشتن ابرو و مژه‌هایی بلندتر، برس ریمل را در یک ظرف روغن کرچک بزنید که سرشار از روغن طبیعی است و به رشد سریع و سلامت موها کمک می‌کند. هر شب یک مرتبه مژه‌ها را با زدن ریمل روغن کرچک چرب کنید (با خواص روغن کرچک برای زیبایی بیشتر آشنا شوید).

دارچین برای حجیم کردن لب‌ها

دارچین و لوازم آرایشی خانگی
دارچین را همراه رژ لب به لب‌ها بزنید تا لب‌ها حجیم شود

دارچین را به رژلب یا چرب کننده لب بزنید و به لب‌ها بمالید. زیرا دارچین محرک است و التهاب ایجاد می‌کند و موقتا (اما نه به شکل دردناکی) لب‌ها را متورم و حجیم می‌کند.

شیرین‌کننده‌های مصنوعی برای نرم کردن موها

رنگ کردن مو و لوازم آرایشی خانگی
شیرین‌کننده‌های مصنوعی به کاهش سوزش ناشی از رنگ مو کمک می‌کنند

برای کاهش سوزش ناشی از رنگ کردن موها، ۲ پاکت شیرین‌کننده مصنوعی را به یک کاسه رنگ که به موها می‌زنید، بیفزایید. اسید موجود در شیرین‌کننده‌های مصنوعی به خنثی کردن ترکیبات تند و خشن رنگ مو کمک می‌کند.

خمیردندان برای سفیدی ناخن‌ها

خمیردندان و ناخن و لوازم آرایشی خانگی
برای سفید شدن ناخن‌ها خمیر دندان سفید کننده را روی ناخن‌ها بمالید

پس از آنکه ناخن‌ها را سوهان و پولیش زدید، برای آنکه زردی ناخن‌ها از بین برود، خمیردندان سفیدکننده خود را بردارید و یک لایه ضخیم از خمیردندان را بر روی هر یک از ناخن‌ها بزنید، آن را به کل سطح ناخن بمالید و بگذارید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بماند. سپس با آب گرم بشویید. ناخن‌ها سفید و روشن خواهند شد (ترفندهای خانگی برای رشد سریع ناخن ها را مطالعه کنید).

روغن نعناع برای داشتن لب‌های بی‌نقص

روغن نعناع و لوازم آرایشی خانگی
روغن نعناع را به لب‌ها بزنید تا صاف و حجیم شود

یکی دیگر از چیزهایی که به حجیم کردن لب‌ها کمک می‌کند، روغن نعناع است. این روغن احساس سوزش روی لب‌ها ایجاد می‌کند، اما لب‌ها را صاف و بی‌عیب و نقص می‌کند. یک قطره روغن نعناع بر روی برق لب خود بزنید و سپس به لب‌ها بمالید. لب‌ها را به هم بمالید و بگذارید روغن کاملا ترکیب شود.

موز برای سفید شدن دندان‌ها

پوست موز و لوازم آرایشی خانگی
لایه درونی پوست موز را روی دندان‌ها بزنید تا سفید شود

موز میوه فوق‌العاده‌ای است، اما آیا می‌دانستید پوست آن نیز بسیار مفید است؟ پتاسیم و منیزم موجود در پوست موز برای دندان‌ها بسیار خوب است. پس از آنکه پوست موز را کندید، پوست را پشت و رو کنید و لایه درونی پوست موز را روی دندان‌ها بمالید. این کار را به مدت ۵ دقیقه انجام دهید سپس دندان را آب بزنید. این کار را دو بار در روز انجام دهید تا اینکه دندان‌ها به طور کامل سفید شوند (با فواید پوست موز بیشتر آشنا شوید).

وازلین برای لایه‌برداری لب

مسواک روی لب و لوازم آرایشی خانگی
مقداری وازلین را با یک مسواک نرم روی لب‌ها بزنید تا لب ها نرم و لایه‌برداری شود

مقداری کرم وازلین را بر روی یک مسواک نرم بریزید و به آرامی روی لب‌ها مسواک بزنید. به مدت ۵ دقیقه این کار را ادامه دهید تا پوست خشک لب‌ها از بین برود (علل خشکی لب و درمان آن را مطالعه کنید).

منبع realsimple.com bebeautiful.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.