۱۰ مدل از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

با بهترین مدل های ساعت مردانه آشنا شوید

بعضی چیزها ماندگارند و ممکن است از نسلی به نسل دیگر یادگار باقی بمانند. هر آقای شیک پوشی باید یک ساعت کلاسیک داشته باشد تا برای پسرش یا کسی که دوست دارد به یادگار بگذارد. این ساعت ها بسیار با کیفیت هستند و اغلب عمر طولانی دارند. ماشین ها اغلب عمر کمی دارند، لباس های گران بعد از مدتی دیگر پوشیده نمی شوند، حتی گوشی موبایل هم کهنه می شود اما ساعت چیزی است که طی زمان کهنه و از مد افتاده نمی شود. در اینجا لیستی از بهترین مدل های ساعت مردانه را به شما معرفی می کنیم.

Rolex President

Rolex President  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

یکی از شناخته شده ترین مدل های ساعت کلاسیک است که در بازار از روی آن کپی ساخته می شود و به فروش می رسد. هر چقدر هم که مدل تقلبی این ساعت ساخته شود اما ساختن ساعتی درس شبیه مدل اصلی آن بسیار سخت است. فقط مدل اصل آن است که می تواند از نسلی به نسل دیگر عمر کند.

Patek Philippe Calatrava

Patek Philippe Calatrava  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

بی شک یکی از شیک ترین مدل های ساعت مچی است که تا به حال ساخته شده است. این ساعت تنها با این هدف که عمر طولانی داشته باشد ساخته شده است. در تبلیغ این ساعت گفته می شود که در واقع شما هیچوقت صاحب این ساعت نیستید بلکه آن را برای نسل بعدی نگهداری می کنید.

Cartier Tank

Cartier Tank  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

یکی دیگر از مدل های ساعت که همیشه کلاسیک باقی می ماند. این یکی از اولین مدل های ساعت است که کارتیر ساخته است. این ساعت سالها کیفیت خود را حفظ می کند.

Jaeger Lecoultre Memovox

Jaeger Lecoultre Memovox  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

این ساعت در دهه ۵۰ میلادی ساخته شده و هنوز هم کلاسیک است. به جای زنگ مدرن از زنگ مکانیکی در آن استفاده شده است و هنوز هم تولید می شود تا برای سالیان متمادی باقی بماند.

Audemars Piquet Royal Oak

Audemars Piquet Royal Oak  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

یکی از لوکس ترین مدل های ساعت اسپرت است که در بازار یافت می شود. طراحی آن طی ۳۰ سال تغییری نکرده است و همچنان توسط مردان کلاسیک به عنوان ساعت اسپرت استفاده می شود.

Rolex Submariner

Rolex Submariner  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

انتظار می رود که در لیست ساعت های کلاسیک بیش از یک نوع مدل رولکس دیده شود. این یکی از مدل های اسپرت رولکس است که روی دست بسیار راحت است. این مدل همیشه ارزش و کیفیت خود را حفظ کرده است.

Omega SpeedmasterOmega Speedmaster  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

این مدل اوج دقت در صنعت ساعت سازی است. واقعا کلاسیک و بادوام است.

IWC Portuguese

IWC Portuguese  از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

این یکی از معروف ترین مدل های ساعت در جهان است. این ساعت بسیار ظریف است و در عین حال چندکاره. به راحتی با هر تیپی ست می شود و برای ورزش های سبک هم می تواند پوشیده شود.

Hamilton Ventura

 Hamilton Ventura از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

این تنها ساعت ساخت آمریکاست که در لیست ما قرار گرفته است. خلاقیت و پیچیدگی در طراحی آن حتما نظر شما را جلب می کند. این یکی از نخستین ساعت های برقی است که تا بحال تولید شده است.

Tag Heuer Monaco

Tag Heuer Monaco از بهترین ساعت های کلاسیک برای آقایان

استیو مک کوین در فیلم معشوقه (Le Mans) از این ساعت استفاده کرده بود.این ساعت ویژگی خلاقیت و مردانه بودن را در ذهن می آورد. این یکی از اولین ساعت های چند زمانه ای است که ساخته شده است.

منبع socialifestylemag.com
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.