لوازم جانبی آیفون که کار صاحبان آیفون را راحتتر می کند

با این لوازم جانبی بهتر می توان از آیفون استفاده کرد

لوازم جانبی آیفون برای مواقع ضروری مثلا هنگام سفر به ما کمک می کند. شرکت های وابسته این لوازم را تولید می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند. سادگی و سبک منحصر به فرد گوشی آیفون  باعث جذب شدن کاربران زیادی شده است.

امروزه مردم با تلفن های همراه خود زندگی می کنند  و از گوشی موبایل فقط برای تماس های ضروری استفاده نمی کنند، به ظاهر و عملکرد آن نیز اهمیت می دهند. مردم حتی به وسیله گوشی موبایل خود ویژگی های شخصیتی خود را نشان می دهند. چند نمونه از لوازم جانبی گوشی آیفون که مورد نیاز هستند را معرفی می کنم.

۱-سه پایه آیفون برای عکس گرفتن

سه پایه و لوازم جانبی آیفون

این سه پایه بسیار سبک وزن است، برای زمانی که در حال تماشای ویدئو هستید و یا هنگام گرفتن عکس دسته جمعی که نمی توان از دست استفاده کرد به کار می آید. این وسیله طول عمر بالایی دارد.

۲- پایه  بزرگ هرمی شکل

لوازم جانبی آیفون و پایه هرمی

پایه آیفون به شکل هرمی ساخته شده است. دارای ساختار محکم و ظاهری درخشان و طرح هندسی (مینیمالیستی) می باشد. می توانید به راحتی گوشی خود را شارژ کنید و یا به موسیقی گوش دهید و آن را بر روی میز یا نیمکت خود نگه دارید.

۳- پایه اتصال کابل آیفون

لوازم جانبی آیفون و پایه اتصال کابل

کابل آیفون به مانیتور وصل می شود، می توانید در ماشین نصب کنید و از آن به عنوان یک صفحه نمایش کامپیوتر، وسیله ای جهت نمایش مسیر و برقراری تماس بدون استفاده از دست استفاده کنید.

۴-ایستگاه شارژ الکتریکی  چندتایی

لوازم جانبی آیفون و شارژر چندتایی

دستگاه شارژر به شما اجازه می دهد تا ایستگاه شارژ ایده آل خود را پیدا کنید. می توانید همه ی دستگاه های خود را در یک مکان ثابت قرار دهید و همزمان چند دستگاه را جهت شارژ شدن به آن متصل کنید. این دستگاه از به کار بردن چندین کابل شارژ و به هم ریختگی ناشی از استفاده از چندین شارژر جلوگیری می کند.

۵-لنزهای عکاسی آیفون SANDMARC

لوازم جانبی آیفون و لنز دوبین

زمانی که از حالت عمودی دوربین استفاده می کنید، می توانید با استفاده از این لنزها به طور حرفه ای عکس بگیرید. زمان آن رسیده است که عکاسی آیفون خود را بهتر کنید. این لنزها بر روی گوشی نصب می شوند. لنزهای عکاسی در سه نسخه عرضه می شود: Macro, Wide  و  Fisheye . هر لنز دارای قاب و کاور متنوع برای انواع مدل های گوشی آیفون است.

۶باتری قابل شارژ Apple Watch

لوازم جانبی آیفون و باتری ساعت اپل

وجود باتری قابل حمل همیشه نیاز است،  باتری قابل حمل  در جیب عقب جا می شود می تواند شارژ را تا دو هفته نگهداری کند. این شارژر مغناطیسی است و برای امنیت گوشی شما ساخته شده است. این دستگاه از صفحه ساعت اپل محافظت می کند و مانع افتادن ساعت از کیف می شود. باتری آن دارای خروجی USB است که با سرعت بالا گوشی آیفون را شارژ می کند. این شارژر دارای ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است و بیش تر از سه روز می تواند شارژ را نگه دارد.

۷- هدفون های قابل حمل VAIN STHLM

لوازم جانبی آیفون و هدفون

هدفون های بی سیم با استفاده از بلوتوث ارتباط برقرار می کنند و کیفیت صدا را دو چندان می کنند. آنها دارای کنترل های توکار داخل کاپ گوشی هستند تا استفاده از آن هنگام گوش دادن به موزیک راحت باشد. این کنترل ها همچنین نویز بیرونی را کاهش می دهند. هنگامی که با میکروفون در حال صحبت کردن هستید سر و صدای باد را کم می کند.

۸- پایه مغناطیسی گوشی برای ماشین

لوازم جانبی آیفون و پایه مغناطیسی گوشی

گرچه امروز بیشتر وسایل نقلیه قابلیت بلوتوث دارند، اما گاهی اوقات لازم است گوشی خود را در هنگام رانندگی مشاهده کنید. نگاه کردن به نقشه حین رانندگی ممکن است خطرساز باشد بنابراین این پایه مغناطیسی ساده می تواند ایده خوبی باشد.

نصب آن آسان است به سادگی یک ورق  نازک فلزی را بر روی گوشی یا زیر گوشی خود قرار دهید و آماده باشید. پایه آن قابلیت چرخش ۱۴۰ درجه دارد پس می توانید زاویه آن را بر اساس شرایط خود تغییر دهید.

 ۹-فیلتر جهت دهی آیفون

لوازم جانبی آیفون و فیلتر عکس

این فیلتر بر روی لنز آیفون قرار می گیرد تا مانع از تشعشعاتی که بر روی صفحه لنز قرار می گیرد، شود و درنتیجه رنگ ها در عکس بهتر نمود کنند. استفاده از این فیلتر کمک می کند که زمان کمتری بر روی فیلتر عکس ها صرف کنید.

۱۰-میکروفن IOS استریوی دیجیتال

میکروفون IOS و لوازم جانبی آیفون

این میکروفن USB کوچک و قدرتمند، صدای ویدئوهای شما را از ۴ به ۱۰ می رساند. اگر می خواهید ویدیوهای باکیفیت با میزان صدای خوب درست کنید، این وسیله می تواند بسیار مفید باشد.

منبع lifehack.org
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.