نکات مهم در پوشیدن لباس پشت‌باز

چکار کنیم که بند سوتین معلوم نشود؟

لباس پشت‌باز ، لباس‌هایی که پشت آنها بریدگی دارد یا پشت و رو هستند، یکی از مدل‌های پرطرفدار و زیبای لباس زنانه در سراسر دنیا هستند. اما طراحان این مدل یک چیز را فراموش کرده‌اند، چطور می‌توان این لباس‌ها را بدون سوتین پوشید؟

وقتی لباس پشت‌باز می‌پوشید، نمی‌توانید همراه با آن سوتین معمولی بپوشید زیرا پیدا شدن بند سوتین از پشت چندان جالب نیست. یا ممکن است قلاب سوتین به لباس گیر کند. برای حل این مشکل احتمالا نیاز دارید سوتین جدید متناسب با لباستان خریداری کنید.

خوشبختانه مدل‌های سوتینی هستند که بند و قلاب ندارند یا بند آنها خیلی پهن نیست. از آنجا که سایزهای مختلف سینه، میزان متفاوتی از پوشانندگی را نیاز دارند، بنابراین حتما امتحان کنید کدامیک بیشتر مناسب شماست.

سوتین چسبی

سوتین چسبی برای لباس پشت‌باز

سوتین‌های چسبی فقط داری دو کاپ جلو هستند. هیچ بند و قلابی ندارد. محافظ چسبی آن را کنده و کاپ‌ها را روی سینه قرار می‌دهید. سوتین‌های چسبی سینه را بالاتر می‌برند، آن را پوشانده و محافظت می‌کنند و در عین حال قابل مشاهده نیست. اگر لباس پشت‌باز دارید، این سوتین‌ها را امتحان کنید.

کاپ سوتین

کاپ سوتین برای لباس پشت باز

این سوتین‌ها نیز مانند سوتین‌های چسبی فقط کاپ سینه دارند و کاپ‌ها با هیچ بندی به هم متصل نیستند. بسته به اندازه سینه و میزان پوشانندگی و بالا بردن سینه، این سوتین‌ها می‌تواند مناسب باشد.

سوتین گلبرگی

سوتین گلبرگی برای لباس پشت باز

اگر سینه‌های کوچکی دارید و لباس شما کمی حالت پوشانندگی روی سینه‌ها دارد، فقط به کمی پوشانندگی بیشتر نیاز دارید یا اگر لباسی پوشیده‌اید که هم پشت باز است و هم جلوی آن باز است، از سوتین‌های گلبرگی استفاده کنید. این سوتین‌ها چسب‌های کوچکی هستند که سینه را مانند گل حالت می‌دهند، رنگ پوست هستند و چسبندگی لطیف و ملایمی دارد و به خوبی روی نوک سینه قرار می‌گیرد. این چسب‌های کوچک و لطیف از نمایان شدن نوک سینه‌ها در لباس جلوگیری می‌کنند.

نوارهای فشن هالیوودی

نوار فشن هالیوودی برای لباس پشت‌باز

وقتی لباس پشت‌باز می‌پوشید، پنهان کردن بندهای سوتین بسیار مهم است. می‌توانید از نوارهای فشن هالیوودی استفاده کنید، این بندهای دوطرف پارچه لباس را به بدن می‌چسبانند. این روش بسیار محبوب است زیرا مطمئن هستید لباس تکان نمی‌خورد. همچنین برای پوشاندن فاصله و شکاف بین لباس و تن و محافظت از لباس‌های ظریف هم مناسبند. ممکن است بعد از استفاده از این نوارها پوست بدنتان قرمز شود اما بعد از چند روز محو می‌شود. اگر پوست حساسی دارید، به این موضوع توجه کنید.

چسب سینه

چسب سینه برای لباس پشت‌باز

محصول جدیدی است که سینه را در کاپ‌های سینه داخل لباس جای می‌دهد. این چسب‌ها سر رولی دارند که به وسیله آن می‌توان لایه نازکی از چسب دور سینه زد. پس از زدن چسب، سینه را به شکلی که می‌خواهید داخل سوتین یا لباس جای دهید و بگذارید خشک شود. با این چسب‌ها سینه در جای خود قرار می‌گیرد و تکان نمی‌خورد.

از یک خیاط کمک بگیرید

خیاط می‌تواند برای لباس شما کاپ بدوزد یا آستر بدهد تا سینه پوشانده شود.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.