نکاتی در خصوص پوشش زنان قد بلند

زنان قد بلند هر جا که باشند نظر همه را به خود جلب می کنند

آیا احساس می کنید قد بلندی دارید و حتی از آقایان هم بلندترید؟ زنان قد بلند هر جا که باشند نظر همه را به خود جلب می کنند. با این حال آیا می خواهید مانند بقیه باشید و به چشم نیایید؟ یا دوست دارید به شیوه منحصر به فرد خودتان لباس بپوشید؟ در این مطلب خواهیم گفت زنان قد بلند چگونه لباس بپوشند که ظاهری جذاب و گیرا پیدا کنند و در هر لباسی بهترین باشند.

کفش های زیبا بپوشید

احتمالا این حالت را تجربه کرده اید که وقتی در جمع قدم می زنید سر تا پای شما را بررسی می کنند. این عکس العمل زمانی اتفاق می افتد که افراد می خواهند ببینند بلندی قد شما به خاطر پوشیدن کفش پاشنه بلند است یا طبیعی است. به این نگاه ها اهمیتی ندهید. هر مدل کفشی که زیباست و به شما می آید بپوشید چه پاشنه بلند، چه بی پاشنه و چه کفش ورزشی.

از پاشنه نترسید

پوشیدن کفش پاشنه بلند به هر تیپی جذابیت، اعتماد به نفس و وقار می دهد. اگر دقت کنید همه مدل های زیبایی که قد بلندی دارند کفش پاشنه بلند می پوشند، پس چرا شما نپوشید؟

اکسسوری های بزرگ استفاده کنید

از استفاده کردن کیف بزرگ یا گردنبند و النگوی درشت نترسید. برخلاف افراد کوتاه قد، استفاده از اکسسوری های بزرگ شما را کوچکتر نشان نمی دهد. از گردنبندهای بزرگ، گوشواره های لوستری، کمربند استفاده کنید تا توجه همه به تیپ شما جلب شود نه فقط قد.

پوست بدن را نمایش دهید

شما پوست زیادی در بدن دارید و می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید! این کار را با پوشیدن لباس هایی که یک قسمت آن باز است انجام دهید. مثلا لباس هایی که پشت کمر آنها باز است. اینگونه لباس ها را می توانید با شلوارهای دمپا یا جین چسبان ست کنید. لازم نیست در استفاده از لباس های باز افراط کنید.

گردن را هایلایت کنید

وقتی برای یک مهمانی آماده می شوید و لباس دکلته می پوشید، بلندی گردن ممکن است برایتان آزاردهنده باشد و بخواهید آن را هایلایت کنید. موهای خود را به عقب جمع کنید و یک گردنبند یا گوشواره بزرگ بزنید که نظرها را به خود جلب کند.

تنگ و گشاد ست کنید

اگر از پوشیدن شلوارهای گشاد و دمپا به همراه کت های عریض از آن جهت که ظاهر مردانه می دهد، خجالت می کشید بهتر است فکری برایش بکنید. حواستان باشد که باید تنها یک آیتم سایز بزرگ یا گشاد بپوشید. برای آنکه جذابتر به نظر برسید، شلوارهای گشاد را با کت یا بلوز تنگ و شلوارهای تنگ را با کت گشاد بپوشید.

رنگی بپوشید

لباس های رنگی بپوشید. رنگ به لباس جذابیت و زیبایی می بخشد و زنانی که لباس رنگی می پوشند اعتماد به نفس بیشتری از خود نشان می دهند. نیازی نیست خیلی افراط کنید. همراه با تیشرت سفید خود یک گردنبند فیروزه ای بیندازید یا یک کفش رنگی با لباس کوتاه مشکی ست کنید. رنگ ها توجه را به خود جلب می کنند بنابراین اگر می خواهید توجه افراد را به کمر باریک خود جلب کنید، یک کمربند رنگی یا زینت دار و نگینی بپوشید.

ساده بپوشید

به خاطر داشته باشید که نباید در به کار بردن هر یک از توصیه های بالا افراط کنید. مثلا نباید یک مرتبه همه اکسسوری ها را استفاده کنید. اگر می خواهید بلندی قد شما جلوه کند نباید چیز اضافه ای به لباس و ظاهر خود بیفزایید. اضافه کردن یک یا دو تکه کوچک به تیپ و ظاهر کافی است.

موها را آرایش کنید

سعی کنید آرایش های مختلفی را روی موها امتحان کنید و هر بار مدل موی جدیدی را امتحان کنید.

مثل ملکه ها آرایش کنید

گرچه ممکن است دوست نداشته باشید همیشه آرایش داشته باشید اما گاهی بنا بر موقعیت های خاص یک خط چشم مدل دار (روش کشیدن خط چشم دنباله دار را بخوانید) و یا رژ لب قرمز (نکات استفاده از رژ لب قرمز را بخوانید) را امتحان کنید.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.