نکته‌های ساده (اما مهم) که باید در مورد کمربند لاغری به یاد داشته باشید.

کمربند لاغری تنها راه کاهش وزن نیست

بیشتر خانم‌ها می‌خواهند سریع و به طور موثر از چربی شکم خود خلاص شوند، ولی می‌دانند کاهش وزن معمولا چیزی خسته کننده است و ممکن است همیشه موفق به انجام آن نشوند. در این بین کمربندهای لاغری می‌تواند انتخابی در خور تفکری باشد، اما پرسش اساسی درباره آن‌ها این است که “آیا کمربند لاغری تاثیری دارد؟” 

کمربند لاغری چیست؟ 

کمربند لاغری و کاهش وزن

افرادی که می‌خواهند کاهش وزن را تجربه کنند، باید این واقعیت را درک کنند که بهترین راه برای از دست دادن وزن، از طریق ورزش منظم و یک رژیم متعادل است. به هیچ وجه راهی سریعتر یا کوتاهتر وجود ندارد.

کمربندهای لاغری، همچنین به عنوان کمربندهای کاهش وزن یا کمربندهای سونا شناخته می‌شوند که می‌توانند به برنامه‌های تمرینی روزانه شما افزوده شوند. طبیعت، معده انسان را برای ذخیره چربی همراه با آب مازاد درون بدن خلق کرده است. ورزش می‌تواند ذخیره چربی در سلول‌های پوست را تا حدودی کاهش دهد، اما آب اضافی به هیچ وجه با تمرین کاسته نمی‌شود.

این جایی است که کمربندهای های لاغری نقش خود را ایفا می‌کنند. شما می توانید این کمربند را در اطراف کمر خود ببندید و بدن خود را فعال کنید تا آب مازاد را از ناحیه شکم شما بیرون بیاورد. هنگامی که بدن از آب اضافی خلاص شود، وزن آب را از دست می‌دهد و به همین دلیل باعث کم شدن وزن می‌شود.

تاثیرات استفاده از کمربند لاغری 

کمربند لاغری و کاهش وزن

هنگامی که به خودتان نگاه می‌کنید و در اطراف ناحیه شکم خود کلی چربی می‌بینید، شروع به دور شدن از جامعه می‌کنید، زیرا فکر می‌کنید که به اندازه کافی خوب نیستید (از نظر زیبایی و تناسب اندام) و شما اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهید. در این وضعیت، کمربندهای لاغری کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. آنها چربی‌های دور شکم را در اطراف کمر وادار به جمع شدن می‌کنند، دلیل آن ایجاد تراکم و فشرده سازی است.

با این حال، توجه داشته باشید که خلاص شدن از چربی‌های دور شکم یک روزه اتفاق نمی‌افتد!. برای بهبود نتایج، ایجاد برخی تغییرات غذایی سالم در کنار تمرین‌های منظم لازم شروع است. رژیم نامناسب و نبود ورزش به شدت به افزایش وزن کمک می‌کند. ما در زیر درباره اینکه کمربندهای لاغری تا چه میزان بر لاغری و کاهش وزن تاثیر دارند، مطالبی را بیان می‌کنیم:

هر زمان و در هر کجا بپوش 

کمربند لاغری را می‌توانید در هر زمان و هر کجا که می‌خواهید بپوشید. کمربندها دارای لاستیک مصنوعی غیر عادی هستند که عرق را جمع آوری می‌کنند. کمربند پارچه نئوپرن از حرارت بدن شما استفاده می‌کند و شکم شما آب مازاد ذخیره شده را آزاد می‌کند. شما می‌توانید آن را زیر لباس خود در زمان ورزش، مهمانی و یا محل کار بپوشید.

ظاهر شما تغییر می‌کند 

بسیاری از خانم‌ها برای ایجاد ظاهری زیبا و کمری باریک اقدام به استفاده از کمربند لاغری می‌کنند. این کمربندها دور تا دور کمر شما بسته می‌شود، به طوری که متوسط ​​وزنی شما بسیار کمتر نمایان می‌شود. در عین حال، رویکرد ذهنی شما واقعا بهبود خواهد یافت و اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند تا انگیزه بیشتری برای کار و زندگی بهتر داشته باشید.

لاغر شوید 

این کمربندها نه تنها برای ظاهر شما زیبایی را به ارمغان می‌آورند (مورد قبل) بلکه آنها می‌توانند در لاغری شما موثر باشند. به محض این که یکی از این‌ها را دور کمر خود بستید، اثر فوری این کمربندها را احساس خواهید کرد. کمربندهای دارای مواد نئوپرن هستند که یک پارچه کششی است و شما را قادر می‌سازد هنگام ورزش کردن احساس راحتی داشته باشید. هنگامی استفاده از تردمیل، به دلیل تنش اضافی در کمر، چربی اضافی با سرعت بیشتر کاهش می‌یابد. این روند شامل بالا رفتن دمای بدن و افزایش گردش خون است. به همین دلیل، برای افراد مبتلا به فشار خون و بیماری‌های قلبی بسیار مفید است.

کاهش چربی شکم 

چربی شکم به سرعت کاهش نمی‌یابد. کمربندهای لاغری از طریق باند فشرده سازی خود یک موقعیت دقیق‌تر را فراهم می‌کنند. آنها می‌تواند باعث چربی سوزی از طریق عرق کردن ناحیه شکم شما شوند. بنابراین، شما می‌توانید در طول تمرین‌های ورزشی خود و در حالت معمول آنها را بپوشید. این کمربندها به ویژه خبرهای خوبی برای زنان پس از زایمان دارد، زیرا آنها راهی عالی برای بازگشت به حالت قبل است و باعث کاهش چری اضافی و شل بودن پوست شوند.

تغییر حالت و موقعیت بدن 

موقعیت و حالت بدن در ایستادن و نشستن برای داشتن ظاهری زیبا بسیار مهم است. وضعیت بدن عالی به شخصیت کلی شما افزوده است. کمربند لاغری نه تنها به شما اجازه می‌دهد از چربی اضافی در اطراف شکم و پهلوهای خود خلاص شوید، بلکه باعث بهبود وضعیت کلی بدن نیز می‌شود، مانند: راه رفتن، ایستادن یا نشستن.

مدیریت عادات غذایی 

همه ما می‌دانیم که هرچه بیشتر بخوریم، شکم ما بزرگتر خواهد شد. اما استفاده از کمربند لاغری باعث می‌شود مقدار مواد غذایی که می‌خورید را کنترل کنید. به دلیل فشرده سازی که از سمت کمربند صورت می‌گیرد، معده شما کوچکتر شده و به شما کمک می‌کند کمتر غذا بخورید و به هدف خود سریع‌تر برسید.

پشتیبانی از کمر 

کمربند لاغری نه تنها به حل مشکلات زیبایی شما کمک می‌کند، بلکه کمک خوبی هم برای سلامت شماست. بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند برای جلوگیریی از درد کمر از کمربندهای لاغری استفاده شود. همچنین آنها باعث باعث کاهش گرفتگی و سفتی عضلات در این ناحیه نیز می‌شوند.

رژیم غذایی 

هنگامی که عرق می‌کنید، سموم از بدن شما خارج می‌شوند، زیرا می‌تواند جریان عرق کردن را به طور چشمگیری افزایش دهد، به ویژه هنگامی که به طور مستقیم به پوست شما اعمال شود.

چگونگی از کمربند لاغری استفاده کنیم؟ 

کمربندهای لاغری به عنوان تجهیزات ضروری برای کاهش وزن، استفاده‌ای بسیار آسان دارند. آن‌ها را می توان به راحتی دور کمر و در ناحیه شکم بست. تعدادی از آنها دارای عرض بیشتر هستند که از زیر شکم تا زیر سینه‌ها را پوشش می‌دهند. همچنین ممکن دارای ماساژور برای ویبره و قابلیت حرارت دهی نیز با توجه به تنظیمات که بر روی آنها است باشند.

نحوه بستن کمربند لاغری در زیر بیان شده است: 

  • هنگامی که کمربند را می‌بندید، باید به اندازه کافی تمام کمر و ناحیه شکم را پوشش دهد.
  • اطمینان حاصل کنید که پس از پوشیدن آن احساس درد نمی‌کنید.
  • آن را خیلی تنگ نبندید.
  • استفاده کمتر از دو ساعت بهتر است.
  • هنگام استفاده از کمربند، بدن خود را هیدراته نگه دارید. (آب زیاد بنوشید)
  • کمربند را روی لباس خود نپوشید، باید حتما در تماس با پوست باشد.

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.