هتل های لاکچری مشهد که ارزش رزرو کردن ندارند

در بین هتل های لاکچری مشهد، تعدادی هتل وجود دارند که بنا به دلایلی ارزش رزرو کردن نداردتعجب نکنیدمنظور ما از رزرو نکردن هتل های لاکچری مشهد، آن هتل هایی است که با وجود ۵ ستاره بودن، امکاناتی ایده آل ارائه نمی دهندپس با مقایسه هتل های لاکچری مشهد می توانید زوایای پنهان هتل های مشهد را بهتر بسنجید.

به عنوان مثال هتل روتانا مشهد یک هتل ۵ ستاره لوکس و مجلل است که ارزش رزرو کردن ندارددلیل این مسئله هم کامل نبودن هتل از نظر امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی استدر ذیل مطلب تعدادی هتل ۵ ستاره نام برده ایم که در مقایسه با هتل درویشی مشهد و هتل قصر طلایی مشهد، بسیار ضعیف محسوب می شوند.

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد یک هتل ۵ ستاره است که به تازگی احداث شده و خدمات خوبی را ارائه می دهدهتل ارغوان مشهد به نسبت ۵ ستاره ای که دارد، امکاناتی نه چندان مطلوب را ارائه می دهداگر به دنبال استخر، سونای خشک، سونای بخار و سالن تناسب اندام هستید، باید بگوییم این هتل لاکچری مشهد ارزش رزرو کردن ندارد.

نمای بیرونی هتل ارغوان مشهد

هرچند قیمت مناسب هتل ارغوان مشهد همراه با موقعیت مکانی خوبش (خیابان نواب صفوی، خیابان امیرالمومنین، جنب ره باغ حضرت زهرا سلام الله علیهاباعث شده تا این ایرادات به چشم نیایدتمامی این محاسن همراه با دسترسی راحت به حرم مطهر باعث شده تا در لیست بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم جای بگیرد.

هتل جوارالملک مشهد

یکی دیگر از هتل هایی که ارزش رزرو کردن در مشهد ندارند، هتل جوارالملک مشهد استهتل جوارالملک مشهد با ۵ ستاره درخشان خود، دارای امکانات رفاهی بسیار کمی استدر این هتل مشهد مجموعه آبی نظیر ستخر، سونا و جکوزی وجود ندارداز این رو ممکن است انتخاب درستی نباشد.

البته فاصله نزدیک هتل جوارالملک مشهد به حرم مطهر باعث شده تا یکی از بهترین انتخاب ها میان هتل های مشهد باشدهتل جوارالملک مشهد از نظر کیفیت غذایی مطلوب بوده و به نسبت دیگر هتل های لاکچری مشهد، قیمت بسیار ارزانی داردشما می توانید با رزرو این هتل به مکان های بسیاری نظیر بازار خسروی، بازار طلا و جواهر و … دسترسی خواهید داشت.

سوئیت ویژه هانی مون خورشید هشتم مشهد

هتل خورشید هشتم مشهد

یکی دیگر از هتل های لاکچری مشهد که ارزش رزرو کردن ندارد، هتل خورشید هشتم مشهد استهتل خورشید هشتم مشهد با این که نوساز و ۵ ستاره است اما متاسفانه هنوز مجموعه آبی نداردمجموعه آبی؛ سالن تناسب اندام و سونای خشک و بخار هتل خورشید هشتم در حال احداث است و شما با رزرو اتاق در این هتل لاکچری مشهد، نمی توانید از این امکانات استفاده نمایید.

اتاق هایی بسیار وسیع، فضایی مجلل، لابی تمیز و رستورانی با کیفیت از مزایای هتل لاکچری خورشید هشتم مشهد استهمچنین با رزرو این هتل ۵ ستاره مشهد به مکان های بسیاری نظیر خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، بوستان وحدت مشهد و … دسترسی خواهید داشت.

هتل نوین پلاس مشهد

یکی دیگر از هتل های لاکچری مشهد که ارزش رزرو کردن ندارند، هتل نوین پلاس مشهد استهتل نوین پلاس مشهد یک هتل نوساز و لاکچری است که در شهرک غرب واقع شده و فاصله ی بسیار دوری تا حرم مطهر داردبا اینکه هتل نوین پلاس ۵ ستاره است اما خدماتی همچون مجموعه آبی را ارائه نمی دهد.

نمای دیگر از هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد برای آن دسته از افرادی مناسب است که برای سفرهای کاری به مشهد می آیندموقعیت مکانی هتل نوین پلاس مشهد به گونه ای است که تا نمایشگاه بین المللی تنها ۸ دقیقه فاصله دارداین موقعیت مکانی عالی باعث شده تا انتخاب غرفه داران نمایشگاه، هتل نوین پلاس مشهد باشد.

نکات مهم در رزرو هتل های لاکچری مشهد

تا بدین جای مطلب با هتل های لاکچری مشهد که ارزش رزرو کردن را ندارند (از نظر امکانات رفاهیآشنا شده ایداما باید یک سری نکات را رعایت کنید تا با توجه به آن ها یک هتل لاکچری مشهد را انتخاب نماییدبه عنوان مثال اگر به دنبال امکانات رفاهی عالی هستید، هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد بهترین است.

اگر قرارهای کاری یا تجاری دارید بهترین هتل لاکچری، هتل هما مشهد یا هتل ضیافت الزهرا مشهد استهمچنین اگر به دلیل داشتن غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد راهی شهر بهشت می شوید، پس هتل نوین پلاس مشهد یا هتل پارس مشهد بهترین گزینه خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.