بهترین روش برای پاک کردن لکه رژ لب از روی لباس

لکه رژ لب را به آسانی پاک کنید

رژ لب از لوازم آرایشی پرمصرف است

همه خانم ها علاقه زیادی به زیباتر دیده شدن دارند. برخی از این بانوان برای رفع این نیاز به مواد آرایشی پناه می برند که اثرات مخربی را به همراه دارد. یکی از این لوازم آرایش پرمصرف رژ لب است. رژ لب  یک فراوردهٔ آرایشی است که حاوی مواد رنگی، قهوه، روغن، موم و نرم‌کننده پوست است که برای مالیدن رنگ و بافت بر روی لب‌ها به‌کار می‌رود. رژ لب طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و در انواع مختلف عرضه می شود. یکی از مشکلاتی که در استفاده با رژ لب ممکن است پیش آید مالیدن رژ بر روی لباس است که به راحتی پاک نمی شود. ما در این مطلب روش های مفیدی برای برطرف کردن این مشکل آورده ایم. با ما همراه باشید.

لکه رژ لب و لب
مصرف بیش از حد رژ لب بسیار مضر است

روش اول

در ابتدا لکه رژ لب را با صابون بشویید و اطمینان حاصل کنید که لکه پاک شده است. اما اگر رژ لب تان ضد آب بود و اثر لکه از بین نرفت از اسپری مو می توانید استفاده کنید. به این صورت که اسپری را روی لکه بپاشید و بعد از یک ربع آن را با آب و صابون بشویید مطمئن باشید اثری از رژ لب باقی نخواهد ماند.

روش دوم

لکه رژ را با ابتدا با صابون بشویید. کمی الکل بر روی لکه بچکانید و صبر کنید. بعد از مدت زمان کوتاهی آن را پاک کنید.

روش سوم

 لوازم مورد نیاز:

  •  رابینگ الکل
  • مایع ظرفشویی
  • دستمال حوله ای
  • دستمال مرطوب کودک
  • پارچه
  • لکه بر

روش پاک کردن لکه

  1. ابتدا با دستمال حوله ای یا دستمال مرطوب کودک لکه را به خوبی پاک کنید.
  2.  رابینگ الکل را روی لکه بکشید و به مدت ۵ دقیقه اجازه دهید روی لکه رژ لب بماند سپس با آب سرد بشویید. این کار را تکرار کنید.
  3. حال با یک پارچه الکل را روی لکه بمالید.اگر پارچه رنگی شد با قسمت تمیز دیگری از پارچه اینکار را ادامه دهید. سپس با آب سرد بشویید.
  4. مقدار کمی مایع ظرفشویی روی لکه بریزید. با یک پارچه بمالید و با آب سرد آبکی کنید. اینقدر این مرحله را تکرار کنید تا لکه به طور کامل پاک شود. اگر این روش نتیجه مطلوب را نداد یک لکه بر لباس تهیه کنید و با آن لباس تان را تمیز کنید.

جمع آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.