چگونه ناخن های پا را در خانه پدیکور کنیم؟

با این روش ها پاهایی زیبا و مرتب خواهید داشت.

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید ناخن های پا را در خانه پدیکور کنید، در این مطلب روش های آن را بر اساس زمانی که دارید به شما آموزش می دهیم. با این روش ها پاهایی زیبا و مرتب خواهید داشت.

اگر ۲ دقیقه زمان دارید

کرم زدن و پدیکور ناخن های پا

ابتدا، کار پرداخت ناخن ها را انجام دهید و سطح ناخن های پا را به وسیله سوهان ناخن صاف و یکدست کنید. از طرف سمباده دار سوهان استفاده کنید و سپس از قسمت های نرم تر و پولیش استفاده کنید تا ناخن ها برق بزند. می توانید گوشه های ناخن ها را نیز به وسیله سوهان مرتب کنید.

وقتی پا هیدراته یا آبرسانی می شود و لایه های پوست خشک آن از بین می رود، ظاهر مرتب و خوبی پیدا می کند. با یک کرم قوی برای پا، پا را ماساژ دهید، بیشتر بر روی قسمت های خشک تر پا تمرکز کنید، به خصوص پشت پاشنه ها و اطراف پوست سخت دور ناخن.

اگر ۵ دقیقه زمان دارید

اسکراب و پدیکور ناخن های پا

پا را در یک وان آب گرم قرار دهید و آهسته مالش داده و خشک کنید. دست خود را از اسکراب پر کرده و به پوست بمالید. یک محصول روغنی را روی پوست پا بزنید تا پوست را مرطوب کرده و سلول های خشک و مرده پوست را از بین ببرد.

سپس با سوهان ناخن، ناخن را شکل داده و مرتب کنید.

به وسیله پولیش ناخن همه روغن های به جامانده روی ناخن که به دلیل استفاده از اسکراب بوده است، پاک کنید. سپس یک جلای ناخن روی ناخن ها بزنید تا شکل براق پیدا کند.

اگر ۳۵ دقیقه زمان دارید

لاک ناخن و پدیکور ناخن های پا

پا را در آب گرم خیس کنید. یک مشت نمک اضافه کنید تا خستگی پاها را بگیرد.

پاها را خشک کرده سپس با سوهان ناخن، سلول های مرده و خشک را از بین ببرید. از سوهان با زبری متوسط استفاده کنید.

با ناخن گیر مخصوص گوشه های ناخن ها را صاف کنید. با سه برش ناخن گیر هر یک از ناخن ها را کوتاه کنید تا اندازه آن به نزدیک پوست برسد. سپس گوشه های ناخن ها را با سوهان ناخن مخصوص صاف و مرتب کنید.

پا را کرم بزنید از بالا تا پایین. پاشنه ها و اطراف ناخن ها را فراموش نکنید. کرم های باقیمانده روی ناخن ها را به وسیله پد لاک پاک کن، پاک کنید. یک لایه لاک پایه بزنید، سپس لاک رنگی و سپس لاک پوشش دهنده.

به مدت ۱۵ دقیقه بگذارید تا ناخن ها خشک شوند. می توانید از لاک هایی که سریع خشک می شوند استفاده کنید (چکار کنیم که لاک ناخن دیرتر پاک شود؟).

منبع realsimple.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ×××××× می گوید

    بد نبود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.