معرفی پنج نرم‌­افزار برای حرفه­‌ای شدن در فتوشاپ

اگر با فتوشاپ کار می‌کنید، این نرم‌افزارها را بشناسید

فتوشاپ یکی از بهترین نرم‌­افزارها برای علاقمندان و متخصصان گرافیک است. این نرم­‌افزار برای ویرایش تصاویر ساده، نقشه­‌های پیچیده دیجیتال و گرافیکی قابل استفاده است.

فتوشاپ از نرم‌­افزار­های جانبی پشتیبانی می‌­کند که به شما امکان استفاده از فیلترهای ساده و پیچیده را می­‌دهد.

این نرم‌­افزارها نه تنها ویژگی­‌های جدیدی به کار شما اضافه می‌­کند، بلکه می‌­توانند با کاهش چندین مرحله در گردش کاری صرفه‌جویی به عمل آورد.

نرم­‌افزارهای مورد نیاز

در صورتی که برای ویرایش تصاویر از فتوشاپ استفاده می‌­کنید، هم اکنون نرم‌­افزار های زیر را دانلود کنید:

GuideGuide

GuideGuide نرم‌افزار فتوشاپ

GuideGuide پانل فتوشاپی و ایلوستریتوری است و باعث می‌شود که کار با خطوط راهنما ، بدون دردسر انجام شود.

با استفاده از این نرم­‌افزار می‌­توانید خطوط راهنما را به صورت بسیار دقیق و حساب شده در نواحی مختلف سند ترسیم نمایید. با این پلاگین خطوط راهنما را با سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

Filter Forge

Filter Forge نرم‌افزار فتوشاپ

زبانه­‌های پنجره اصلی filter forge مستقل است که به شما امکان می‌­دهد تنظیمات فیلترهای مختلف را اعمال کنید و همه آنها را به صورت جداگانه از یکدیگر ذخیره کرده و یک ابزار پشتیبان جدید ساخته و از سایر پیشرفت­‌های فوق العاده‌­ی آن استفاده کنید. همچنین به شما امکان ایجاد و ذخیره فیلترهای سفارشی را می‌­دهد.

آخرین نسخه نرم‌­افزار، پشتیبانی از زبانه­‌ها را ارائه می­‌دهد که امکان ویرایش  بر روی چندین عکس با استفاده از فیلترهای مختلف در یک زمان وجود خواهد داشت.

Portraiture

Portraiture نرم‌افزار فتوشاپ

 

 

Portraiture  یکی دیگر از نرم­‌افزارهای منحصر به فرد است، از طریق این پرتره می­‌توانید تصاویر را به راحتی با بالاترین کیفیت ویرایش کنید.

این نرم­‌افزار همانگونه که از نام آن مشخص است، به طور خاص برای ویرایش و رتوش تصاویر صورت افراد طراحی شده است.

با استفاده از این نرم‌­افزار به راحتی می­‌توانید اقدام به روشن کردن پوست، رفع چین و چروک و براق نمودن نمایید. این نرم­‌افزار از سرعت بالایی در پردازش برخوردار است و همچنین استفاده از آن بسیار آسان است و نیاز به هیچگونه دانش و پیش زمینه قبلی ندارد. این نرم‌­افزار در جدیدترین نسخه فتوشاپ یعنی CS5قابل اجراست.

Anarchy

Anarchy نرم‌افزار فتوشاپ

نرم‌افزار Anarchy  سبک جدیدی از ابزارهای روتوش و رفع اشکالات تصاویر است که توسط شرکت Digital Anarchy در اختیار کاربران قرار داده شده است.

این نرم‌افزار در فتوشاپ این قدرت را به شما خواهد داد تا با سرعتی بالا و به سادگی چین و چروک­‌ها و یا آسیب دیدگی­‌های پوست صورت و نقاط دیگر بدن را به صورت کاملا حرفه‌­ای اصلاح نمایید.

این نرم‌­افزار با استفاده از تکنیک‌­های پیشرفته موجود در جهت صاف کردن پوست و از بین بردن لکه‌­ها، باعث افزایش سرعت کار عکاسان در تمامی سطوح خواهد شد. همچنین دارای رابط کاربری ساده و جذاب بوده و امکان افزودن تصاویر پس‌­زمینه سفارشی به داخل محیط نرم‌افزار را فراهم کرده و در نهایت می‌توانید متن یا لوگو را به داخل محیط نرم‌افزار اضافه کنید.

Pexels

Pexels نرم‌افزار فتوشاپ

Pexels، یک نرم‌افزار مناسب است که به شما امکان می­‌دهد به عکس‌­های زیادی در فتوشاپ دسترسی داشته باشید.

نرم‌افزار Pexels، دارای آرشیوی کامل از پس‌زمینه‌های زیبا و صد در صد رایگان است. شما می‌توانید پس‌زمینه‌های بسیار زیبایی را از دسته‌بندی‌های مختلف درخت، حیوانات، غروب، منظره و… انتخاب کنید.

Pexels دارای بیش از ۳۰۰۰۰ عکس رایگان است و هر ماه ۳۰۰۰ عکس جدید اضافه می‌­شود.

یک طراحی مدرن و رابط کاربری ساده، این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا به راحتی تصاویر زیبا را ببیند و ‌‌آ‌ن‌ها را بر روی صفحه‌ی نمایش دستگاه خود تنظیم نماید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، با دانلود نرم‌­افزارهای معرفی شده می‌­توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. بنابراین از طریق مطلب امروز نرم‌­افزار متناسب با نیاز خود را دانلود کنید.

منبع guidingtech.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.