چطور استایل خاص خودمان را پیدا کنیم؟

چه تیپی را دوست دارید؟

هر کس استایل خاص خود را در لباس پوشیدن دارد. برای پیدا کردن این استایل شخصی که شما را از دیگران متمایز می‌کند، لازم است خود را بشناسید، بدانید چه چیزهایی دوست دارید و چه چیزهایی دوست ندارید و بسیاری فاکتورهای مهم دیگر که شما را برای پیدا کردن استایل شخصی خود کمک می‌کند. هر کس سلایق خاص خود را در لباس پوشیدن دارد. دوست داریم تیپمان منحصر به فرد باشد و شخصیت ما را نشان دهد. این وسیله‌ای است برای آنکه خودتان را بشناسید و همچنین اعتماد به نفستان افزایش یابد. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید استایل شخصی خودتان را پیدا کنید.

نوع هیکل خود را بشناسید

پیدا کردن استایل خاص و نوع هیکل

شناخت نوع هیکل نقطه شروع کار است. نه فقط به این خاطر که نوع هیکل مشخص می‌کند چه نوع لباسی بپوشید، بلکه به این خاطر که می‌فهمید چه نوع لباسی به شما می‌آید و طبیعی جلوه می‌کند. این کمک می‌کند نقاط قوت خود را بشناسید و بر اساس آن عمل کنید.

نگاهی به کمد لباستان بیندازید

کمد لباس و استایل خاص

کمد لباس را باز کرده و خوب بررسی کنید. به لباس‌هایی که در چند سال اخیر خریده‌اید، لباس‌هایی که بیشتر پوشیده‌اید، لباس‌هایی که اصلا استفاده نکرده‌اید، لباس‌های زیبا و جذابی که کنار گذاشته‌اید تا روزی به شما بخورد و بتوانید بپوشید، نگاهی بیندازید. همه اینها حرفی برای گفتن به شما دارند، هر لباسی که بیشتر پوشیده باشید نشان می‌دهد این همان استایلی است که شما دوست دارید (توصیه‌هایی برای نگهداری از انواع لباس‌ها).

ظاهرتان را بررسی کنید

دیدن عکس و پیدا کردن استایل خاص

یک نگاهی به فولدر یا آلبوم عکس‌های خود بیندازید. ببینید کدام عکس‌ها و کدام لباس‌هایتان را بیشتر دوست دارید. این به شما نشان می‌دهد چه می‌خواهید و برطبق آن تجدیدنظری در کمد لباس‌ها انجام دهید، هر چیز که نیاز ندارید را کناری گذاشته و لباس‌هایی که به استایل شما می‌خورد را نگه دارید. مجددا به عکس‌ها نگاهی بیندازید و ببینید چطور تیپ‌های موردعلاقه خود را می‌توانید با مد روز منطبق کنید. کارهایی مثل اضافه کردن شال گردن، زیورآلات، بوت و … می‌تواند به شما کمک کند. تنوعی در لباس پوشیدن خود ایجاد کنید زیرا پوشیدن یک مدل لباس خسته‌کننده می‌شود.

الگوی شما در مدل لباس کیست؟

الگوی مد و استایل خاص

الگوی شما می‌تواند زنده یا مرده باشد. این الگوها می‌توانند به شما بگویند که هستید، چه چیزی دوست دارید و دوست دارید شبیه که باشید. آیا عاشق هنرپیشه‌ها و خواننده‌هایی با تیپ کلاسیک هستید یا کسانی که تیپ‌های معمولی‌تری دارند و یا تیپ‌های عجیب و غریب؟ الگوی شما می‌تواند در پیدا کردن استایل به شما کمک کند.

چه چیزی به شما الهام می‌دهد؟

انتخاب لباس و استایل خاص

چه چیزی معرف شماست؟ تیپ شیک و کلاسیک یا اسپرت؟ این راحت‌ترین راه برای پیدا کردن استایل است. هر یک از ما وابستگی ذاتی به نوع خاصی از استایل داریم، گاهی این را خودمان می‌دانیم و گاهی باید آن را از زبان دیگران بشنویم، در هر صورت به آن فکر کنید. آیا در ملاقات با یک دوست شلوار جین و تیشرت با کفش کانورس می‌پوشید و آرایش لایت دارید و یا تیپ خشک و رسمی دارید؟ این به خریدهایی که در آینده خواهید داشت کمک می‌کند.

رنگ و ست موردعلاقه شما چیست؟

رنگ لباس و استایل خاص

آیا طرح و رنگ‌های شلوغ دوست دارید یا رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده؟ آیا دنبال لباس‌های مدادرنگی هستید یا لباس‌های ساده با رنگ‌های ملایم را ترجیح می‌دهید؟ به این فکر کنید. اگر به دنبال استایل شخصی و منحصر به فرد خودتان هستید باید بدانید رنگ در آن نقش مهمی ایفا می‌کند (بهترین رنگ لباس برای افراد با پوست سبزه کدامند؟).

چه نوع زیورآلاتی دوست دارید؟

زیورآلات و استایل خاص

آیا عاشق گردنبندها و گوشواره‌های قلمبه سلمبه هستید یا ترجیح می‌دهید چیزی به گردن و گوش نداشته باشید و فقط ساعت به دست کنید؟ اکسسوری‌ها نقش مهمی در استایل ایفا می‌کنند و گویای شخصیت شما هستند. به جعبه زیورآلات خود نگاهی بیندازید و ببینید کدامیک را بیشتر استفاده می‌کنید و در استفاده از کدامیک همیشه مردد هستید. این فاکتور می‌تواند به همان اندازه فاکتورهایی که پیشتر گفته شد، اهمیت داشته باشد.

آیا ایدئولوژی خاصی دارید؟

تیپ اسپرت و استایل خاص

آیا عاشق پیروی از مد هستید یا اهمیتی به مد روز نمی‌دهید؟ پاسخ این سوال به رسیدن شما به دیدگاهی درست و واقعی از استایلتان کمک می‌کند.

به کفش‌هایی که دارید نگاهی بیندازید

کفش و استایل خاص

کدام کفش را هر روز می‌پوشید؟ کدام یک را یک روز در میان؟ آیا عاشق کفش‌های تخت هستید یا ورزشی یا پاشنه‌دار؟ صندل دوست دارید یا اسنیکر؟ از آنجا که باید کفش شما متناسب با استایل شما باشد، نوع کفش گویای استایل شماست (چطور کفش را با لباس ست کنیم؟).

برند مورد علاقه شما

پیراهن برند و استایل خاص

آیا معتقدید کیفیت لباس بستگی به برند آن دارد؟ آیا معتقدید برند لباس در شخصیت شما تاثیرگذار است؟ یا اینکه به برند اهمیت نمی‌دهید و تنها برایتان مهم است که لباس در تن شما چطور به نظر می‌رسد؟ آیا نوع برند یا استایل را به راحتی لباس ترجیح می‌دهید؟ داشتن یک برند خاص معیار خوبی برای نمایش استایل شماست.

حداقل یک لباس خاص داشته باشید

تیپ خاص و استایل خاص

آیا برای زیباتر شدن تیپتان روی لباس شال گردن می‌اندازید؟ یا دوست دارید لباس‌های راه و راه یا شطرنجی و یا کت طرحدار بپوشید؟ همیشه یک مدل یا رنگ خاصی از شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای به تن می‌کنید؟ آیا همیشه تیشرت و سوییشرت‌های یقه‌دار می‌پوشید؟ حداقل یک مدل لباس خاص در کمد لباس‌هایتان داشته باشید که احساس می‌کنید به شما می‌آید.

همه موارد را به هم مرتبط کنید

پیدا کردن استایل خاص

همه چیز باید با هم مطابقت داشته باشد و استایل شما را نشان دهد. برخی از ما استایل ثابت داریم و برخی استایل متغیر و انعطاف‌پذیر. برخی از ما خود را محدود به پوشیدن یک نوع بلوز و شلوار می‌کنیم بدون آنکه گزینه‌های دیگر را بررسی کنیم. طبق مطالبی که گفته شد سعی کنید دقایقی فکر کنید، کمد لباس‌ها را بررسی کنید و لباس‌هایی که دارید را ارزیابی کنید و تنها مدل‌هایی که دوست دارید و با آن راحت هستید را نگه دارید. حال که استایل خودتان را پیدا کرده‌اید، می‌توانید بروید و بر اساس آن خرید کنید.

استایل شخصی شما هویت شما را نشان می‌دهد. از دیگران بپرسید درباره استایل شما چه فکر می‌کنند، ببینید تعریف آنها از استایل شما چیست. این کار بسیار به شما کمک می‌کند.

منبع stylecraze.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.