در یک هفته هشت کیلو وزن کم کنید

یک روش سریع برای کاهش وزن

آیا به دنبال سریعترین راه برای کاهش وزن هستید؟ قرار است دو هفته دیگر به یک مهمانی بروید و دوست دارید لباس‌هایتان اندازه‌تان باشد؟ به هر دلیلی که می‌خواهید وزن خود را کم کنید، ما برایتان یک رژیم ایده‌آل داریم که به شما کمک می‌کند به سرعت و به آسانی در یک هفته به وزن ایده‌آل خود برسید. مهم است که از روش صحیحی برای کاهش وزن استفاده کنید تا هم به فرم قبل خود برنگردید و هم نیازی به قرص‌های لاغری و دیگر موادی که در اینترنت و … تبلیغ می‌شود، نداشته باشید. اگر رژیم خود را با ورزش همراه کنید، سریعترین و طبیعی‌ترین راه کاهش وزن خواهد بود. مهمترین نکته این است که در طول رژیم نباید وعده‌های غذایی خود را حذف کنید یا به طور نامنظم غذا بخورید. حذف وعده‌های غذایی یا خوردن غذای ناسالم تنها یک بار در روز، هیچ کمکی به کاهش وزن شما نمی‌کند. قبل از شروع کردن هر برنامه‌ای برای کاهش وزن، ابتدا یک هدف واقعی و درست برای کاهش وزن خود درنظر بگیرید و سعی کنید به آن هدف دست یابید. با خود بگویید من با انجام ورزش روتین و یک رژیم غذایی متناسب و درست می‌خواهم به فلان وزن مشخص برسم.

یکی از معروف‌ترین و رایج‌ترین رژیم‌ها، رژیم غذایی جنرال موتور (GM) است که از منابع غذایی متنوعی استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند سریعا وزن کم کنید؛ بدون استفاده از مکمل‌ها و قرص‌های لاغری. نام این رژیم از شرکت موفق و معتبر جنرال موتور گرفته شده است. این رژیم توسط موسسات، شرکت‌ها، کارخانه‌ها که به دنبال افزایش سطح رفاه و سلامت کارمندان خود در ادارت، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر بوده‌اند، مورد استفاده قرار گرفته است. این رژیم در مورد تمام گروه‌های سنی موفق عمل کرده است و افرادی که این رژیم را گرفته‌اند ادعا دارند که توانسته‌اند ظرف ۱ هفته ۸ کیلوگرم وزن کم کنند.

تقریبا همه افراد به دنبال راهی هستند تا با کمترین تلاش وزن کم کنند. تعداد کمی هستند که با وجود انجام ورزش‌هایی چون یوگا، رفتن به باشگاه، دویدن و راه رفتن منظم نتوانسته‌اند از شر چربی‌های اضافه بدن خلاص شوند و وزن کم کنند. اگر از چاقی و اضافه وزن خود ناراحتید، رژیم GM می‌تواند راه‌حل مشکل شما باشد.

برای انجام این رژیم ابتدا باید خود را از نظر ذهنی آماده کنید. تنها وقتی ذهن آرام و کنترل‌شده‌ای داشته باشید، می‌توانید در اجرای رژیم‌های کاهش وزن موفق باشید. این برنامه برای یک هفته است و در طول این یک هفته شما اجازه دارید تنها غذاهایی که برای هر یک از روزهای هفته در برنامه مشخص شده است، را استفاده کنید. اگر دقیقا طبق برنامه عمل کنید، می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلوگرم وزن طی یک هفته کم کنید.

روز اول

وزن کم کردن و میوه
در روز اول فقط باید میوه مصرف کنید

اولین روز مهمترین روز در رژیم است. در روز اول فقط باید میوه مصرف کنید. هر چقدر که می‌توانید میوه بخورید و هر میوه‌ای که دوست دارید را می‌توانید بخورید. اما حواستان باشد که در روز اول نباید موز مصرف کنید. میوه‌هایی که پیشنهاد می‌شود در روز اول استفاده کنید عبارتند از : هندوانه و طالبی. حتما باید ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید و از خوردن غذاهای دیگر حتی سبزیجات خام یا پخته اجتناب کنید. سعی کنید انواع متنوعی از میوه‌ها مصرف کنید و اگر احساس گرسنگی کردید، میوه بیشتری بخورید و آب بیشتری بنوشید.

روز دوم

وزن کم کردن و سبزیجات
در روز دوم می‌توانید هر نوع سبزیجاتی که دوست دارید مصرف کنید

اگر در روز اول اجازه داشتید هر میوه‌ای که دوست دارید بخورید، در روز دوم فقط باید سبزیجات بخورید. در روز دوم می‌توانید هر نوع سبزیجاتی که دوست دارید مصرف کنید چه خام چه پخته. اما این مهم است که از هیچ نوع روغنی در پخت سبزیجات استفاده نکنید. بهترین گزینه، سبزیجات آب‌پز است. از هر مدل سبزیجاتی که دوست دارید، می‌توانید استفاده کنید مانند سیب زمینی. بهتر است صبح زود از سیب زمینی آب‌پز استفاده کنید تا کربوهیدرات آن را در طول روز بسوزانید. سبزیجات رایجی که برای استفاده در روز دوم رژیم مناسبند عبارتند از : هویج خام یا پخته، لوبیای پخته شده، بروکلی، خیار، کدوی خام یا پخته، کاهو، کلم پخته و … . طبعا دستگاه گوارش بیشتر فعالیت خواهد کرد و به خصوص بعدازظهر نیاز بیشتری به توالت خواهید داشت. فراموش نکنید که در کنار مصرف سبزیجات، به مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب ادامه دهید.

روز سوم

وزن کم کردن و میوه و سبزیجات
در روز سوم شما اجازه دارید هم میوه و هم سبزیجات در طول روز مصرف کنید

در روز سوم شما اجازه دارید هم میوه و هم سبزیجات در طول روز مصرف کنید. یادتان باشد از میان سبزیجات، سیب زمینی و از میان میوه‌ها، موز را نباید مصرف کنید. می‌توانید صبح رژیم میوه، ظهر رژیم سبزیجات، بعدازظهر رژیم میوه، و شب ترکیب رژیم میوه و سبزیجات داشته باشید. به طور کلی ترکیب میوه و سبزیجات را می‌توانید به کار ببندید. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را در روز سوم نیز فراموش نکنید.

روز چهارم

وزن کم کردن و شیر و موز
در روز چهارم فقط شیر و موز مصرف می‌شود

روز چهارم مورد علاقه کسانی است که به رژیم‌های سریع علاقه‌مندند. در این روز فقط شیر و موز مصرف می‌شود. شما باید حداقل بین ۸ تا ۱۰ عدد موز در روز بخورید و سه لیوان شیر. ممکن است نگران احساس گرسنگی شوید، اما مطمئن باشید تا پایان روز احساس سیری خواهید داشت. مقدار شیر و موزی که مجاز به مصرف آن هستید را در طی روز تقسیم می‌کنید، به این صورت در روز چهارم رژیم GM اصلا احساس گرسنگی نمی‌کنید. مصرف یک لیوان شیر و یک عدد موز در صبح و مصرف دو عدد موز در وسط روز شروع خوبی برای روز چهارم است. می‌توانید یک لیوان شیر و دو عدد موز برای نهار بخورید. می‌توانید بعد از ظهر دو یا سه عدد موز بخورید و دو عدد موز و یک لیوان شیر هم شب بخورید. اگر طبق این برنامه عمل کنید، به هیچ وجه در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

روز پنجم

وزن کم کردن و گوجه فرنگی
روز پنجم می‌توانید ۶ تا ۷ عدد گوجه فرنگی بخورید

اگر دوست دارید، می‌توانید روز پنجم جشن بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای نهار بخورید و بین ۶ تا ۷ عدد گوجه‌فرنگی در طول روز بخورید. بدین نحو شما مقدار زیادی اسید اوریک در خون تولید می‌کنید. اگر میزان مصرف آب را از ۱۲ لیوان به ۱۵ لیوان در طی روز پنجم افزایش دهید، بهتر است.

روز ششم

وزن کم کردن و برنج
روز ششم رژیم سبزیجات و یک فنجان برنج مصرف می‌کنید

یک جشن دیگر. برای ظهر می‌توانید یک فنجان برنج برای نهار مصرف کنید و برای بقیه روز رژیم سبزیجات خود را داشته باشید. مهم است که طی روز حداقل ۸ تا ۱۲ لیوان آب را بنوشید. یک روز مانده به روز آخر رژیم است و شما حتما احساس سبکی بیشتری نسبت به روز اول دارید. مطمئنا در طول رژیم هفت روزه GM دستگاه گوارش شما بهتر کار می‌کند.

روز هفتم

کم کردن وزن و میوه و آبمیوه
روز هفتم می‌توانید برنج و سبزیجات و آبمیوه بخورید

در روز آخر رژیم شما اجازه دارید یک فنجان برنج به همراه همه نوع سبزیجاتی که دوست دارید بخورید به علاوه آب هر میوه‌ای که دوست دارید، بنوشید. این بهترین روز هفته است، زیرا می‌توانید هر نوع سبزیجاتی که دوست دارید بخورید و آب هر میوه‌ای که دوست دارید بنوشید.

قطعا خواهید دید که در پایان این رژیم هفت روزه وزن زیادی از دست داده‌اید، در حالی که کار خاصی نکرده‌اید جز خوردن یکسری میوه و سبزیجات و نوشیدن مقدار زیادی آب. این رژیم فواید بسیاری برای شما دارد از جمله اینکه صورت شما روشن‌تر می‌شود و دستگاه گوارش نیز بهتر کار می‌کند. در نهایت خواهید دید که متوسط ۴ تا ۵ کیلو و حتی بیشتر وزن کم می‌کنید. بنابراین برای خلاص شدن از شر شکم و چربی‌های اضافه، از سالم‌ترین و سریع‌ترین راه کاهش وزن یعنی رژیم GM پیروی کنید.

منبع myhealthtips.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.