راحت ترین مدل کفش های تابستانی

این مدل کفش های راحتی را می توانید برای تابستان بپوشید

کفش های تابستانی هم راحت تر هستند و هم شکل جذاب تری دارند. مد روز بیشتر به سمت کفش هایی می رود که راحت تر و ورزشی هستند به جای کفش های پاشنه بلند. کفش های ورزشی که با تزیینات زنانه مانند چرم متالیک و کریستال تزیین شده اند، صندل های براق و تخت، کفش های تنیس کلاسیک  به طور کلی تمام مدل کفش های تابستانی مد روز کفش هایی هستند که ظاهری زیبا دارند و در عین حال بسیار راحت هستند. نمونه هایی از این کفش ها در ادامه معرفی می شوند:

اسنیکر

اسنیکر تابستانی

مدل جدید اسنیکرها که به صورت براق با چراغ هایی در انتهای کفش تزیین شده. طرح رز طلایی آن از پرفروش ترین مدل های این کفش است. لژ سفید آن هم به زیبایی کفش افزوده است. برق اندکی که این کفش دارد نظرها را به خود جلب می کند. این کفش ها را می توان با هر تیپی ، اسپرت یا رسمی ست کرد و برای هر جایی استفاده نمود. همچنین این کفش ها در ۳۰ رنگ موجود است.

صندل

صندل تابستانی

تخت بودن این کفش ها و بندهای چرمی سیاه و سفید آن توازن بسیار خوبی با هم دارند. تختی پاشنه شکل اسپرت به کفش داده و بندهای چرمی آن ظاهر زیبا به آن بخشیده. این کفش ها از چرم واقعی ساخته شده اند و پاشنه تخت آنها خاصیت انعطاف پذیری دارد و کفی طبی دارد که حداکثر راحتی را برای شما فراهم می کند. با اندکی لژ دیگر نیازی به پاشنه هم ندارد. با هر لباسی که با رنگ کفش همخوانی داشته باشد می توانید بپوشید. این کفش ها ۵ رنگ دیگر نیز دارد.

کفش ورزشی

کفش ورزشی تابستانی

اضافه شدن سوراخ های متعدد به این مدل کفش ها موجب جذابیت بیشتر آن شده است. طراحی کفش با رنگ سفید جذاب آن را با هر تیپ و لباسی هماهنگ کرده. این کفش ها هر چه سفید و تمیزتر باشند زیباترند اما نگران تمیزی آن نباشید. می توانید با شوینده ها کفش های لاستیکی و چرم سفید را تمیز کنید. این کفش ها در رنگ مشکی هم موجود هستند.

دمپایی

دمپایی تابستانی

یکی دیگر از مدل پاپوش های راحتی است که از مواد فانتزی مانند چرم متالیک ساخته شده است. این صندل های چرم نقره ای را می توانید هم در خانه و هم ساحل دریا استفاده کنید. گرچه ممکن است به نظر ساده برسد اما سوراخ های روی آن و طراحی کنار دمپایی آن را زیبا کرده است. این دمپایی ها در رنگ های مشکی، سبز و انبه ای موجود است.

منبع realsimple.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.