کلیپ های وضعیت واتساپ و کلیپ استوری اینستاگرام

سرویس اشتراک ویدیو ایرانی

سرویس اشتراک ویدیو به یک مسئله مهم در جهان تبدیل شده است. در سراسر دنیا به طور میانگین افراد روزانه ۶ ساعت از وقت خود را صرف تماشای ویدئو می‌کنند. امروزه کاربران ترجیح می‌دهند اغلب اوقات به جای خواندن متن، فیلم ببینند و این موضوع پیشرفت چشمگیری داشته است. نرم افزارهایی مانند تیک تاک که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافتند، این موضوع را تایید می‌کنند.

آینده قطعا متعلق به ویدیو است و نقش سرویس اشتراک ویدیو هرروز پررنگ‌تر می‌شود. علاوه بر اینکه کاربر مشتاق دیدن ویدیو است و در اکثر مواقع، دیدن ویدیو را ترجیح می‌دهد، ویدیو تاثیرگذاری بیشتری دارد و درصد خرید کاربر را نیز افزایش می‌دهد.

دالفک یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان ویدیو خود را در آن منتشر کرد تا کاربران آن را مشاهده کنند و نظر بدهند.

مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس اشتراک ویدیو

برخی از ویژگی‌های مهمی که سایت اشتراک ویدیو دالفک دارد:

  • با سابقه و با اعتبار
  • امکان ایجاد کانال
  • امکان دنبال کردن کانال
  • رایگان بودن بارگذاری و مشاهده
  • ثبت نام و آپلود آسان
  • مشاهده فیلم در دستگاه‌های مختلف
  • داشتن دسته بندی

اعتبار و سابقه سایت اشتراک ویدیو

اولین موردی که باید سرویس اشتراک ویدئو داشته باشد، دارا بودن سابقه و اعتبار درخشان است. قطعا یک سایت فیلم، باید فیلم‌های زیادی را داشته باشد تا کاربران بتوانند ساعت‌ها در آن به تماشای فیلم بپردازند. این موضوع با داشتن سابقه و فعال بودن سایت حل می‌شود. سایت دالفک با بیش از ۱۰ سال سابقه، یکی از قدیمی‌ ترین و شناخته شده‌ ترین سایت‌ها در این زمینه است.

امکان ایجاد و دنبال کردن کانال

ایجاد کانال، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند سایر ویدیوهای خود را نیز در یک صفحه داشته باشند، برای آنها لیست پخش درست کنند و کاربران نیز بتوانند آن کانال را دنبال کنند.همچنین کاربران می‌توانند به سادگی با دنبال کردن کانال موردنظر خود، از ویدئوهای جدید مطلع شوند و علاوه بر آن، زمانی که کانال‌ها دنبال کننده‌هایشان افزایش پیدا می‌کند، بازدید سایر ویدیوها نیز افزایش می‌یابد.

صفحه استادپز دالفک

مشاهده و آپلود رایگان ویدیو

قطعا یکی از فاکتورهای مهم برای دیده شدن بیشتر ویدیو، امکان تماشای رایگان آن است. این موضوع باعث افزایش بازدید ویدیو می‌شود. همچنین امکان بارگذاری و ایجاد کانال به صورت رایگان نیز، یکی از ویژگی‌های سرویس اشتراک ویدیو است.

آپلود سریع و آسان ویدئو

ممکن است شما بخواهید ویدیوهای زیادی در طول روز آپلود نمایید؛ یکی از ویژگی‌های مهمی که سایت اشتراک ویدیو باید داشته باشد، امکان آپلود سریع و آسان است. منتشرکننده ویدئو باید زمان خود را برای تولید و ساخت ویدئو باکیفیت صرف کند، اگر آپلود ویدئو زمان‌بر و سخت باشد، زمان زیادی را بیهوده تلف می‌کند.

مشاهده فیلم در دستگاه‌های مختلف

امروزه در برخی موضوعات تعداد کاربران تلفن همراه ممکن است از کاربران کامپیوتر بیشتر باشد. سایت ویدیو باید طوری باشد تا در تمامی دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها به خوبی نمایش داده شود یا اصطلاحا واکنش گرا باشد تا تمامی کاربران با هر سیستمی بتوانند به خوبی ویدئو را مشاهده کنند.

سرویس اشتراک ویدیو ایرانی

سرویس اشتراک ویدیو دالفک بیش از ۱۰ سال است که در زمینه اشتراک فیلم فعالیت می‌کند و یکی از بهترین سایت های فیلم در زبان فارسی است. بعد از تحریم‌های سرویس‌های اشتراک ویدئو خارجی، کاربران فارسی زبان به شدت به یک سرویس بومی که خدمات اشتراک ویدئو را ارائه می‌کند، نیاز داشتند. دالفک بیش از ۱۸ دسته بندی مختلف دارد که کاربران به سادگی می‌توانند ویدیوهای موردنظر خود را از طریق دسته بندی مربوطه و یا جستجو پیدا و تماشا کنند. همچنین کار کردن با دالفک بسیار ساده و لذت بخش است و به سادگی می‌توان ویدئو موردنظر را به اشتراک گذاشت و یا دانلود کرد.

یکی از ویژگی‌های کاربردی دالفک، کد ویدئو است. در صورتی که بخواهید ویدئویی را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید، نیاز به آپلود مجدد ویدئو در سایت نیست! کافی است از کد ویدیو استفاده کنید تا به سادگی ویدیو در سایت شما نمایش داده شود.

تعداد بازدید کل هر کانال نیز در صفحه مربوط به کانال قابل مشاهده است و مجموع بازدیدهای تمام ویدیوها، تعداد دنبال کننده ها و تعداد دنبال شونده ها را نمایش می‌دهد.

دسته بندی های محبوب فیلم

در دالفک ۱۸ دسته بندی مختلف وجود دارد که تقریبا تمامی موضوعات را شامل می‌شوند. همچنین یک دسته بندی با نام متفرقه وجود دارد تا اگر فیلمی در دسته های موجود نبود، از آن استفاده شود. در ادامه به چند دسته بندی محبوب در دالفک می‌پردازیم.

تماشای ویدئو همراه با فرزند در سایت دالفک

مشاهده و دانلود انیمیشن

یکی از دسته بندی های محبوب در دالفک، دسته کارتون و انیمیشن است. تنوع زیادی از انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با دوبله فارسی یا نسخه اصلی در این دسته بندی موجود است. در دالفک به سادگی می‌توان انیمیشن ها را دانلود و یا به صورت آنلاین مشاهده کرد.

ویدیو کلیپ های مختلف برای وضعیت واتساپ و کلیپ استوری اینستا

کلیپ استوری دالفک

همچنین در این وبگاه همه روزه ویدیو های جدید مناسبتی مخصوص کلیپ وضعیت واتساپ منتشر میشود که میتوانید در واتساپ با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید

کلیپ وضعیت واتساپ

ویدیو های علم و تکنولوژی

به موضوعات مربوط به تکنولوژی علاقه دارید؟ این دسته مناسب شما است. هر ویدیویی که در زمینه علم و تکلونوژی است در این دسته بندی قرار می‌گیرد. آموزش تعمیرات تلفن همراه، معرفی ماشین‌های جدید معروف در دنیا، آموزش تکنولوژی، آنباکسینگ و … از جمله فیلم‌هایی هستند که در این دسته بندی وجود دارند.

ویدیوهای مربوط به موسیقی

یکی دیگر از دسته بندی های محبوب، موسیقی است. در این دسته بندی می‌توان موزیک ویدئوهای مختلف از خوانندگان ایرانی یا خارجی مشاهده کرد. همچنین علاوه بر آن، کلیپ‌های عاشقانه، موزیک نوشته، میکس و … نیز از این دسته بندی قابل دسترسی است.

ویدیوهای طنز

در دالفک دو دسته بندی طنز و تفریحی وجود دارد که برای اوقات استراحت بسیار عالی است. کلیپ های طنز و استندآپ کمدی را به سادگی با مراجعه به دسته بندی طنر می‌توانید مشاهده و یا دانلود کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.