اضافه کردن گیف به استوری اینستاگرام

گیف‌ها را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید

اکنون می­‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را با تصاویر متحرک یا همان فایل­‌های گیف به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

در شروع این قابلیت، قادر خواهید بود گیف‌ها را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

توسعه‌دهندگان اینستاگرام با همکاری شرکت Giphy، این بار قابلیت اضافه کردن تصاویر متحرک یا گیف را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار دادند. اکنون می‌­توانید افکت­‌های تصویری، استیکرهای متنوع، حالت بومرنگ و سایر موارد را در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.

در ادامه این روند چند قابلیت جدید وجود دارد:

با قرار گرفتن دکمه‌ای جدید در استوری دسترسی به این قابلیت جدید امکان‌پذیر می­‌شود که با کلیک کردن روی آن می‌­توانید به موتور جستجوگر فایل Giphy متصل شوید یا از طریق جستجو تصویر مورد نظر خود را پیدا کرده و در قسمت استوری اینستاگرام قرار دهید. معمولا در صفحه نمایش GIF بسیار کوچک است در صورت لزوم می‌­توانید با کشیدن اندازه و جهت آن را تنظیم کنید.

قابلیت GIF در کنار گزینه‌­های دیگر اینستاگرام، مانند هشتگ‌ها قرار دارد. پس از گرفتن یک عکس یا ویدیو، با ضربه زدن به آیکون شکلک در سمت راست بالا، تصویر را به سمت بالا کشیده و قسمت پایین Location  در بین گزینه­‌های موجود گزینه ی GIF را انتخاب نمایید. پس از جستجوی گیف مورد علاقه خود بر روی آن کلیک کرده و همراه با استوری آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین، اینستاگرام برخی از تغییرات را در نحوه آپلود عکس‌ها و ویدیوها به استوری انجام می‌­دهد. در گذشته، تصاویر و فیلم‌­ها به صورت خودکار به اندازه صفحه نمایش تنظیم شده بود، هم اکنون می­‌توانید تصاویر و فیلم ‌ها را با تنظیم اندازه در ابعاد اصلی خود به اشتراک بگذارید. پس از آن می‌­توانید فضای اضافه را با color gradient قابل تنظیم پر کنید.

برای بررسی قابلیت­‌های جدید، از آپدیت بودن برنامه اینستاگرام خود مطمئن شوید. در حال حاضر برچسب GIF برای هر دو کاربران اندروید و iOS در دسترس است.

منبع businessinsider.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.