دریافت یوسی پابجی موبایل با موبوگیفت

بازی پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شرکت کره‌ای بلو هول است

خرید گیفت کارت پابجی موبایل یکی از بهترین راه‌های دریافت یوسی در بازی موبایل پابجی برای گیمرهای ایرانی محسوب می‌شود. اگر از طرفداران بازی‌های سبک بتل رویال باشید، قطعا PUBG یکی از گیم‌های مورد علاقه شما خواهد بود. از آن جا که برخی از تجهیزات این بازی پولی است، بسیاری از گیمرها به دنبال افزایش دلار یا همان یوسی در این بازی جذاب هستند.

خرید گیفت کارت پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی (PUBG)

بازی پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شرکت کره‌ای بلو هول است. هر چند این بازی نخستین بار در سال ۲۰۱۷ برای نسخه‌های ویندوز و ایکس باکس منتشر شد، اما تنها یک سال بعد توسعه دهنگان آن از نسخه اندروید و آی‌او‌اس پابجی هم رونمایی کردند. به این ترتیب کاربران گوشی‌های هوشمند نیز توانستند این بازی مهیج را روی موبایل خود تجربه کنند. محبوبیت این گیم در بین کاربران باعث شد تا PUBG بتواند به عنوان بهترین بازی ویدیویی موبایل در سال ۲۰۱۸ معرفی شود.

گیم پلی این محصول بلوهول بسیار جالب است و با بسیاری از بازی‌هایی که در این سبک ساخته شده‌اند، تفاوت دارد. شما می‌توانید به‌صورت انفرادی، یا در قالب گروه‌های ۲، ۳ یا حتی ۴ نفره وارد بازی شوید. در ابتدای کار شما در داخل هواپیما هستید و باید در داخل نقشه بازی جامپ کنید. پس از پرش با چتر از داخل هواپیما و رسیدن به زمین بازی مسابقه آغاز می‌شود. در این مسابقه شما باید با ۹۹ بازیکن دیگر رقابت کنید. البته اگر در قالب گروه وارد بازی شده باشید، به تعداد دوستان خود، رقیبان کمتری خواهید داشت.

برای پیروزی در بازی پابجی باید تمامی دشمنان خود را از میان بردارید. تا به این جا شاید فکر کنید که کار راحتی در پیش خواهید داشت. اما تمام ماجرا به کشتن دشمنان ختم نمی‌شود. نقشه بازی لحظه به لحظه کوچکتر می‌شود و شما مجبور خواهید بود برای زنده ماندن در داخل نقشه باقی بمانید. در واقع با گذشت زمان محیط کوچکتری خواهید داشت و به این ترتیب رقابت با دشمنان سخت‌تر خواهد شد. در پایان بازی نیز به هر بازیکن مقداری جایزه پرداخت می‌شود. این جایزه می‌تواند خرج باز کردن جعبه‌ها شود، جعبه‌هایی که می‌تواند برای ارتقای کاراکتر بازی و یا اسلحه‌های وی مناسب باشد.

یوسی در بازی پابجی موبایل

چنانچه از طرفداران این بازی هستید، با خرید گیفت کارت پابجی موبایل می‌توانید تعداد یوسی‌های خود را افزایش دهید. اما برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌شود که یوسی چیست؟ چرا یوسی انقدر مهم است؟ اصلا داشتن یوسی چه اهمیتی برای بازیکنان دارد؟  همانطور که می‌دانید هر کشوری یک واحد پول رایج دارد. واحد پول آمریکا دلار، ترکیه لیر و یا واحد پول ایران ریال است. پابجی نیز یک واحد پول برای بازیکنان خود در نظر گرفته است. هر سلاح یا تجهیزاتی که بخواهید از فروشگاه پابجی تهیه کنید، نیاز به پرداخت یوسی دارد. بنابراین حضور قدرتمند در مبارزات نیازمند داشتن یوسی است.

به کمک یوسی می‌توانید سلاح‌ها و لباس‌های کاراکتر خود را تغییر داده و حتی شخصیت خود را در بازی ارتقا دهید. به این صورت می‌توانید حرفه‌ای تر وارد محیط بازی شده و با دشمنان خود مبارزه کنید. البته خرید تجهیزات تنها کاربرد یوسی نیست. در نسخه جدید توسعه دهندگان این بازی از مرحله جدیدی به نام رویال پس رونمایی کرده‌اند. اگر بخواهید وارد رویال پس شوید نیز باید یوسی کافی داشته باشید. پس چنانچه می‌خواهید از بازی پابجی لذت ببرید و در بهترین سطح قرار داشته باشید، باید یوسی‌های خود را افزایش دهید.

خرید یوسی برای پابجی

افزایش یوسی با گیفت کارت پابجی موبایل

اگر از بازیکنان آماتور بازی پابجی هستید و برد و باخت چندان اهمیتی برای‌تان ندارد، می‌توانید وارد بازی شده و با کمترین تجهیزات جنگی با دشمنان خود رقابت کنید. البته در این صورت احتمال موفقیت شما بسیار پایین خواهد بود، چرا که دشمنان شما از بهترین اسلحه‌ها و تجهیزات استفاده می‌کنند و کشتن آن‌ها کار سختی به نظر می‌رسد. اما اگر مانند من همیشه به پیروزی فکر می‌کنید، قطعا می‌خواهید با بهترین اسلحه‌ها و لباس‌ها وارد گیم پلی بازی شوید. در این صورت باید یوسی‌های خود را افزایش دهید.

البته به غیر از تهیه گیفت کارت پابجی موبایل روش‌های دیگری برای افزایش یوسی وجود دارد. به عنوان مثال با دنبال کردن PUBG در صفحات اجتماعی یا استفاده از بونوس شانس این را دارید تا به تعدادی محدود یوسی دریافت کنید. همچنین این فرصت برای بازیکنان وجود دارد تا پس از پرداخت یوسی و شرکت در رویال پس تعداد یوسی‌های خود را افزایش دهند. اما اگر می‌خواهید بدون محدودیت و به‌راحتی یوسی بگیرید، نیاز به پرداخت پول خواهید داشت. در چنین مواقعی بازیکنان ایرانی باید گیفت کارت این بازی را تهیه کنید.

چرا باید گیفت کارت بخریم؟

روش‌های مختلفی برای پرداخت پول در ازای دریافت یوسی در پابجی وجود دارد، با این حال این روش‌ها هیچ یک برای گیمرهای ایرانی مناسب نیستند. با توجه به تحریم‌ها امکان خرید ریالی یوسی برای بازیکنان ایرانی پابجی وجود ندارد. در این صورت استفاده از گیفت کارت برای افزایش پول در پابجی بهترین گزینه خواهد بود.

با خرید گیفت کارت پابجی موبایل به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید تعداد یوسی‌های حساب خود را افزایش دهید و تجهیزات، لباس و اسلحه‌های مدنظر خود را خریداری کرده و  شخصیت خود را ارتقا دهید. همچنین همانطور که گفته شده اگر از علاقه مندان به رویال پس بازی پابجی هستید، با خرید یوسی این فرصت را خواهید داشت تا برای بازی در این نقشه آماده شوید.

موبوگیفت، ارائه دهنده گیفت کارت های پابجی موبایل

با خرید گیفت کارت از سایت موبوگیفت می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن حساب خود را شارژ کنید و از فروشگاه پابجی خرید نمایید. موبوگیفت یکی از معتبرترین سایت‌های فروش انواع گیفت کارت است که اقدام به فروش گیفت کارت‌های پابجی موبایل می‌کند.

سایت موبوگیفت

دقت کنید که گیفت کارت‌های این بازی در انواع مختلفی عرضه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آن‌ها را خریداری کنید. هر گیفت کارت تعداد منحصر به فردی یوسی به حساب شما اضافه خواهد کرد:

  • گیفت کارت با ۶۰ یوسی
  • گیفت کارت با ۳۲۵ یوسی
  • گیفت کارت با ۶۶۰ یوسی
  • گیفت کارت با ۱۸۰۰ یوسی
  • گیفت کارت با ۳۸۵۰ یوسی
  • گیفت کارت با ۸۱۰۰ یوسی

بلافاصله پس از خرید، کد گیفت کارت خریداری شده به گوشی و ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید با استفاده از کد ارسالی وارد بازی پابجی شده و تعداد یوسی‌های اکانت خود را افزایش دهید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع گیفت کارت هستید، پیشنهاد می‌کنم از موبوگیفت استفاده کنید.

نتیجه گیری

بازی پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کشتار جمعی بوده که توسط شرکت کره‌ای بلو هول راه اندازه شده است. هر چند نسخه‌های ویندوز و مایکروسافت این بازی نیز وجود دارد، اما نسخه گوشی این محصول بیشتر مورد استقبال کاربران و گیمرها قرار گرفته است. در این بازی که در یک نقشه کلی برای بازیکنان قرار دارد و هر بازیکنی باید همزمان با ۹۹ نفر مبارزه کند، این در حالی است که نقشه بازی هر لحظه کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

بسیاری از گیمرهای این بازی با استفاده از قوی‌ترین و بهترین ابزارها و سلاح‌ها وارد بازی می‌شوند. برای همین پیروزی در این بازی مهیج بسیار سخت خواهد بود. اگر می‌خواهید در این رقابت کشته نشوید و برنده باشید، نیاز دارید تا با مراجعه به فروشگاه بازی شخصیت خود را ارتقا دهید. با توجه به تحریم‌ها بهترین راه برای افزایش یوسی خرید گیفت کارت پابجی موبایل است. این گیفت کارت را می‌توانید به راحتی از موبوگیفت خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.