آموزش تزئین خانه با عکس

تزیین خانه با عکس یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای زیباسازی دکوراسیون اتاق است

تزئین خانه با عکس یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای زیباسازی دکوراسیون اتاق است. در این پست با جدیدترین روش‌های به نمایش گذاشتن عکس‌های دیواری آشنا خواهید شد که در عین سادگی بسیار تاثیر گذار و زیبا هستند. شاید در ابتدا فکر کنید نمایش عکس بدون فریم کار بیهوده و نامناسبی باشد اما با مشاهده مدل‌های زیر متوجه خواهید شد که تعدادی عکس بدون فریم را چقدر زیبا و متفاوت می‌شود به نمایش گذاشت طوری که علاوه بر مورد توجه قرار گرفتن خود عکس‌ها، دکوراسیون اطراف شان نیز زیباتر جلوه می‌دهند. در بیشتر روش‌ها، عکس‌ها به طور مستقیم به دیوار متصل شده یا در بعضی موارد به چند رشته سیم آویزان می‌شوند. فارغ از اینکه از کدام روش استفاده کنید، تزئین خانه با عکس‌های خاطره انگیز، کمترین هزینه را در پی خواهد داشت و تنها محدودیت، خلاقیت و تصور شما است. شاید پرکاربردترین مکانی که از این شیوه نمایش عکس استفاده می‌شود در اتاق‌های خوابگاه یا دانشجویان در حال تحصیل باشد که علاقه دارند خاطره دوستان دوران دانشجویی خود را برای همیشه کنار خود داشته باشند.

عکس‌های خانوادگی با هر ژست و پس‌زمینه‎ای همیشه خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی هستند. عکس‌ها لحظات بی‌تکرار زندگی شما را ثبت کرده و با ارزش‌ترین چیزهایی هستند که شما باید همیشه مواظب آن‎ها باشید. تزئین خانه با عکس‌های خانوادگی ایده‎ی جذابی می‌باشد که می‌تواند حس و حال خوبی را به شما و مهمانان‌تان منتقل نماید. ما در این مطلب ایده‌ های جالب برای نمایش عکس‎های خانوادگی‌‌ در تزئین خانه را به شما ارائه می‌دهیم. از این ایده‎ها الهام بگیرید و دکور جذابی را برای خودتان بسازید.

میز جلو مبلی 

تزئین خانه و میز جلو

میزهای جلو مبلی اولین ایده‌ای است که ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خانواده، مهمانان و دوستان شما می‎توانند از این صحنه لذت ببرند و خاطرات مشترکشان با شما را به یاد آورند.

نمایش عکس‌ها با کمک دو تخته پاره 

تزئین خانه و تخته

همیشه قرار نیست که برای قاب‌های عکس‎تان هزینه‎ی زیادی را پرداخت نمایید. شما می‎توانید خیلی راحت تنها با کمک دو تخته چوب و مقداری نخ مانند تصویر زیر فضایی را برای نمایش عکس‌های‌ خود ایجاد کنید.

تزیین خانه با عکس 

تزئین خانه و عکس

از عکس‌های اینستاگرام‌تان کمک بگیرید و آن‎ها را روی قاب عکسی به نمایش بگذارید. قرارگیری عکس‌هایی با اندازه‌های کوچک شکل جدیدتری را به دکور شما خواهد داد. بدین منظور می‌توانید از تصویر زیر الهام بگیرید.

عکس‌هایی با شکل قلب 

تزئین خانه و قاب عکس

عکس‌هایی با اندازه‎های کوچک را انتخاب کنید وبا قرارگیری آن‌ها در کنار هم این ایده‎ی دوست‌داشتنی را پیاده‌سازی نمایید. این ایده برای اتاق خواب و فضاهای شخصی بسیار مناسب بوده و ظاهر جذاب و شگفت‌انگیزی را برای دکوراسیون‌تان به ارمغان می‌آورد. معمولا پس‎زمینه‎ی سفید رنگ برای قاب‎های عکس بهترین انتخاب می‌باشد زیرا که به راحتی با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی ترکیب می‎شود.

گوشه‌های خانه 

تزئین خانه

شما می‌توانید گوشه‎های خانه‌تان را با عکس‌های موردعلاقه‌تان تزئین نمایید. این ایده ارزان بوده و برای اتاق خواب عالی می‌باشد. عکس‎های موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و آن‌ها را در هر شکل و طرحی که مایل هستید، روی دیوار بچسبانید.

قاب عکس با گیر‌ه‌های لباس 

تزئین خانه

شما می‌توانید خودتان به سادگی یک قاب عکس دوست‌داشتنی را در خانه‌تان بسازید. یک قاب عکس خالی، گیره‌ی لباس، نخ یا مقداری سیم را تهیه و دست بکار شوید. طرح نهایی شما باید شبیه قاب عکس زیر باشد.

درب قدیمی 

تزئین خانه و عکس

شاید لازم باشد که نگاهی به انباری خود بیندازید و از وسایل بدردنخور‎تان ایده‌ بگیرید. مثلا یک درب قدیمی می‌تواند ایده‌ی جدیدی برای نمایش عکس‌های خانوادگی‌تان باشد. این ایده برای ورودی خانه بسیار مناسب بوده و می‌تواند جذابیت خاصی را به این فضا دهد.

دیوارها 

تزئین خانه و دیوار

شما می‌توانید کل دیوارتان را با عکس‎های خانوادگی موردعلاقه‌تان بپوشانید و فضای منحصربفردی را در خانه‌تان بسازید.

فضای آشپزخانه 

تزئین خانه و آشپزخانه

بهترین فضای در آشپزخانه برای تزئین آن با عکس‎ها، دیوار نزدیک به میز صبحانه خوری می‌باشد.

با ظهور شبکه‌ها اجتماعی و اشتراک عکس مانند اینستاگرام این کار ساده‌تر از گذشته شده و برای داشتن عکسی زیبا و خاطره انگیز، نیازی نیست حتما خودتان دست به دوربین شوید بلکه فقط کافی است از عکس‌های به اشتراک گذاشته شده دوستانتان استفاده کنید، درست مانند مدلی که در شکل زیر توسط همین عکس‌ها ایجاد شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید چینش مربعی عکس‌ها کنار یکدیگر در هر ردیف به شیوه‌ای هنرمندانه انجام شده و در نهایت شکل نهایی مانند یک تابلوی مستطیلی بزرگ بروی دیوار اتاق ظاهر شده است.

تزئین خانه و دیوار اتاق

اما گر بدنبال راهی بسیار خلاقانه و عالی برای بنمایش گذاشتن عکس‌های خاطره انگیز خود می‌گردید مدل زیر می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. درختی که هر کدام از شاخه‌هایش نمایانگر عکس یکی از عزیزانتان است می‌تواند در اتاق‌های اجتماعی خانه مانند نشیمن، آشپزخانه یا اتاق غذاخوری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این ایده بخصوص برای بنمایش گذاشتن عکس‌های خردسالان و فرزندانتان بسیار مناسب و جالب خواهد بود. البته سعی کنید فضای را با عکس‌های زیاد، پر نکنید چرا که اینگونه فضای دیوار اندکی گیج کننده بنظر خواهد رسید، به طور معمول استفاده از ۱۵ عدد عکس در چنین شیوه‌ای بسیار مناسب خواهد بود.

تزئین خانه و دیوار

مدل زیر نیز یکی از بهترین ایده‌های برای بنمایش گذاشتن عکس است. این روش شباهت زیادی به گالری عکس‌های هنری دارد که اغلب در فضاهای مهم عمومی مانند هنرکده‌ها مشاهده می‌کنیم. نصب این عکس‌ها در کنار میز غذاخوری و ناهارخوری فضایی بسیار هنری و خواستنی در این مکان خلق می‌کند طوری که حتما افراد موجود در عکس به موضوع اول بحث و گفت و گوهای دور میز هنگام شام و ناهار تبدیل می‌شوند. اگر به بازیگر یا خواننده خاصی علاقه زیادی دارید نمایش گذاشتن عکس‌های آنها به این روش بهترین ایده و مدل خواهد بود.

تزئین خانه

انواع مدل‌های تزئین خانه با عکس

تزئین خانه و دیوار

تزئین خانه و ساعت

تزئین خانه و قاب عکس

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.