آیا WiFi برای سلامتی انسان مضر است؟

استفاده از اینترنت WiFi سلامت شما را تهدید می­‌کند

همه ما قبول داریم که مودم‌­های WiFi راه را برای اتصال به اینترنت تسهیل کرده‌­اند و برای دسترسی به اینترنت نیازی به کابل­‌های مودم نخواهد بود. WiFi به گونه­‌ای همه‌گیر شده که هر فرد یکی از آنها را در خانه خود دارد.

مودم­‌های بی‌سیم اینترنت یا مودم‌­های WiFi برای برقراری ارتباط با کامپیوتر و اینترنت از تابش الکترومغناطیس ایجاد می‌­شوند. بررسی محققان جهانی نشان می­‌دهد که استفاده از اینترنت WiFi سلامت شما را تهدید می­‌کند. در مطلب امروز قصد داریم در مورد خطرات WiFi و راه مقابله با آن صحبت کنیم:

شدت تابش الکترومغناطیس

نیروی الکترومغناطیسی (EMF) اندازه‌گیری انرژی است که آن را از طریق مدار جریان می‌­دهد. همچنین می­‌تواند به عنوان اختلاف پتانسیل بین دو نقطه در یک مدار تعریف شود. نیروی الکتریکی نیز به عنوان ولتاژ شناخته می­‌شود، دانشمندان و کارشناسان سلامت، تایید می‌­کنند که تابش الکترومغناطیسی توسط روترهای WiFi  بسیار مضر و خطرناک است. در حقیقت، سیگنال فرکانس‌­های ارسال شده توسط این مودم‌­ها وضع مشابهی با امواج مایکروویو دارد که هر دو در یک محدوده فرکانسی قرار دارند و می­‌تواند به بدن آسیب جدی برساند.

اکثر آسیب­‌های WiFi  از کابل­‌های بی‌سیم و روترهای DSL است که در شب خاموش نمی‌­شوند.

آزمایشاتی بر روی یک خانواده صورت گرفت، که نتایج آن اختلالات خواب، میگرن و ناراحتی قلب بود، که با حذف امواج WiFi وضعیت بهتر شد.

مطالعات EMF و نتایج آن

مطالعات علمی EMF نشان می­‌دهد که قرار گرفتن در معرض طولانی مدت دستگاه­‌های DSL یا کابل بی‌سیم موجب سرطان مغز، از دست دادن حافظه، مشکلات گوارشی و انواع آسیب­‌های مغزی می‌­شود.

به طور کلی، EMFهای مصنوعی منجر به استرس، خستگی و همچنین تغییرات DNA و بیماری‌­های مزمن می­‌شوند که نتیجه آن سرطان است.

تنها اقداماتی که در این زمینه می‌­توان انجام داد، اینکه تا حد ممکن از سرچشمه پخش و انتشار سیگنال­‌های WiFi دوری کنید و همچنین در مواقع غیر ضروری، هم مودم و هم دستگاه­‌هایی که به مودم متصل هستند را خاموش کنید.

از این رو، انتخاب ابزار سخت‌افزاری برای اتصال به اینترنت واقع‌بینانه‌تر است.

منبع viralnovelty.net
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.