میلان ، شهر اروپایی مدرن در عین حال تاریخی

میلان پایتخت مد و مهمترین شهر اقتصادی ایتالیاست

میلان پایتخت مد و مهمترین شهر اقتصادی ایتالیاست. بهشتی برای خرید، فوتبال، اپرا، شب زنده‌داری و بازاری برای مد ایتالیایی است. بازدید از میلان بدون تماشای بازار مد ناتمام است. علاوه بر خرید و مد، میلان به دلیل میراث تاریخی و جاذبه‌های دیدنی آن نیز شهرت پیدا کرده است. میلان جلوه‌ای از ایتالیای جدید است. این شهر در عین حال که مدرن‌ترین شهر ایتالیاست اما هنوز آثار تاریخی آن سالم و دست‌نخورده باقی مانده است.

فصل سفر به میلان

میلان آب و هوای خاصی دارد. در زمستان سرد و مه‌آلود و در تابستان گرم و مرطوب است. اما اگر می‌خواهید در هوای خوب به میلان سفر کنید، زمانی بین ماه‌های آپریل و اکتبر را انتخاب کنید. آب و هوای میلان از نوع مدیترانه‌ای است. کوه‌های شمال میلان مانعی در مسیر سرمای قطب شمال هستند اما باید انتظار سرما را در هر زمانی داشته باشید به همان اندازه ممکن است گاهی نیز گرمای ناگهانی داشته باشد.

جاذبه‌های میلان

کلیسای جامع:

کلیسای جامع میلان

این کلیسا پس از کلیسای سنت پتر در رم و کلیسای جامع سویا، سومین کلیسای مسیحی بزرگ دنیاست. این مجسمه به خاطر داشتن بیش از ۳۴۰۰ مجسمه مشهور است. ساخت این کلیسا در سال ۱۳۸۶ میلادی آغاز شده. ساخت آن حدود ۶۰۰ سال به طول انجامیده است. زمانی که این کلیسا ساخته شد می‌توانست کل جمعیت شهر که حدود ۴۰۰۰۰ نفر بود را در خود جای دهد. بازدید از این کلیسای قدیمی می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد. باید حتما به بالای این کلیسای ایتالیایی بروید.

قلعه Sforzesco:

قلعه Sforzesco میلان

این قلعه با نقشه مربعی در میان سه حیاط داخلی قرار گرفته است. این قلعه با تعدادی برج محاصره شده است. در هر چهار گوشه، یک برج قرار دارد: دو برج گرد دارای چشم‌انداز اصلی شهر و دو برج مربعی در قسمت دیگر. قسمت پشت، دو برج دیگر نیز دارد شامل Torre Castellana و Torre Falconiera. این یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری میلان است که اهالی میلان نیز برای بازدید آن مراجعه می‌کنند.

محله مد:

محله مد در میلان

میلان به خاطر فشن و مد شهرت بسیاری پیدا کرده و می‌توانید انواع مد لباس را در میلان ببینید. محله فشن دارای خیابان‌های معروفی چون Via Montenapoleone، Via Della Spiga و Via Manzoni است. این خیابان‌ها برای پیاده‌روی بعدازظهر بسیار دلچسب است. هر یک از این خیابان‌ها خانه‌های طراحی خاص خود را دارند. برای کسانی که عاشق مد و فشن هستند، اینجا یک محله رویایی است. هر سال تعداد زیادی طراحان لباس و مدل‌ها به این محله می‌آیند تا با آخرین مدل‌ها آشنا شوند.

هشدارهای قانونی:

توصیه می‌شود که شما باید بیمه جامع سفر داشته باشید که همه هزینه‌های پزشکی را شامل شود. دقت کنید بیمه چه چیزهایی را استثنا کرده، بیمه باید هر موردی که می‌خواهید را تحت پوشش قرار دهد.

به گذرنامه نیاز دارید. باید مدت زمان اقامت شما در ایتالیا را تایید کند. باید همیشه عکس شناسنامه‌ای‌تان همراهتان باشد. مسافران باید پیش از سفر به ایتالیا، کارت بیمه درمانی اروپایی دریافت کنند.

منبع travelplanet.in
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.