۱۰ مکان زیبا در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی پر از مناظر شگفت‌انگیز است

امروز قصد داریم زیباترین مناطق در آفریقای جنوبی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

منطقه حفاظت شده Tshukudu

Tshukudu در آفریقای جنوبی

این یکی از فوق‌العاده‌ترین جاهای آفریقای جنوبی است. در کلبه‌ای از شاخ و برگ که بر فراز تپه‌ای ساخته شده است، می‌توانید چشم‌انداز وسیعی از منطقه که حدود ۵۰۰۰ هکتار است داشته باشید. هر روز صبح می‌توانید در دشت‌های ساوانا با چیتاها قدم بزنید. در طبیعت منطقه گشت و گذاری می‌کنید و بعدازظهر می‌توانید در افق، غروب آفتاب را از پشت کوه‌های Drakensberg تماشا کنید.

Knysna

Knysna در آفریقای جنوبی

این شهری زیبا در آفریقای جنوبی است که از جذاب‌ترین مناطق دیدنی آفریقای جنوبی است. ساکنین این شهر بندرگاهی از قایق بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده می‌کنند. برگ ضخیم درختان رستوران‌هایی که در فضای باز قرار گرفته‌اند را از آفتاب و باران محافظت می‌کنند. کوه‌های اطراف پوشیده از درخت و سبز هستند و آب تالاب رنگ آبی فیروزه‌ای زیبایی به منطقه داده و آن را مکان مناسبی برای استراحت و آب‌تنی ساخته است.

God’s window

God’s window در آفریقای جنوبی

این منطقه که به “پنجره خدا” معروف است، چشم‌انداز زیبایی دارد که می‌توان گفت زیباترین منظره جهان است. اگر در روزی آفتابی بر فراز این منطقه قرار بگیرید، می‌توانید چشم‌انداز آفریقای جنوبی و پارک ملی Kruger را ببینید.

ساحل Boulders

ساحل Boulders در آفریقای جنوبی

این ساحل، خانه بیش از دو هزار پنگوئن آفریقایی است و نام خود را از شن‌های سفید و تخته سنگ‌های بزرگ آن گرفته است. این تخته سنگ‌ها حفاظی در مقابل باد هستند و در تابستان می‌توانید شاهد افرادی باشید که در ساحل استراحت می‌کنند یا در آب شنا می‌کنند (برای دیدن پنگوئن‌ها کجا سفر کنیم؟).

دره رودخانه‌ای Blyde

دره رودخانه‌ای Blyde در آفریقای جنوبی

این دره رودخانه‌ای در Mpumalanga قرار گرفته است و یکی از بزرگترین دره‌های روی زمین است. در اینجا می‌توانید رودخانه پیچ در پیچ زیبا را ببینید که از میان صخره‌های ماسه سنگی عبور می‌کند. می‌توانید بر فراز آن ایستاده و رودخانه را تماشا کنید یا با قایق در رودخانه بچرخید و احتمالا یک یا دو اسب آبی ببینید.

Paarl

Paarl در آفریقای جنوبی

Cape Winelands منطقه‌ای زیبا و در واقع جواهر آفریقای جنوبی است و Paarl شهر کوچکی در غرب آن است و پر از خانه‌های سبک هلندی و زمین‌های کشاورزی است. زمین‌های حاصلخیز اطراف بیشتر برای مزارع مو و زیتون استفاده می‌شوند. اقامتگاه‌هایی در این مزارع در نظر گرفته شده است که آنها را به مقاصد گردشگری جذابی تبدیل کرده است.

اسکله Cape Town

اسکله Cape Town در آفریقای جنوبی

بندرگاه کیپ تاون جای فوق‌العاده‌ای است. می‌توانید در کافه‌ای بنشینید و حرکت کشتی‌ها را تماشا کنید، آموزش غواصی ببینید یا از بازاری که عرضه‌کننده صدها هنر آفریقایی است، دیدن کنید. در این اسکله می‌توانید عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیزی بیندازید.

خلیج Pringle

خلیج Pringle در آفریقای جنوبی

این خلیج جایی است برای فرار از شلوغی‌های شهر. تنها باید یک ساعت رانندگی کنید تا اقامتگاهی اجاره کنید. این منطقه خانه‌های زیادی دارد و فعالیت‌های زیادی در آن انجام می‌شود. فقط هر گاه علامت هشدار شنیدید باید درب و پنجره‌ها را ببندید زیرا ممکن است خانواده میمون‌ها خودشان را به یخچال خانه شما برسانند. علاوه بر ساحل زیبا، می‌توانید از کوه‌های پیرامون نیز لذت ببرید و کوهنوردی و ورزش کنید.

Cape Point

Cape Point در آفریقای جنوبی

این منطقه چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد، می‌توانید در کنار دریا قدم زده و از تماشای امواجی که به ساحل می‌خورند، لذت ببرید. آب دریا آنقدر تمیز است که می‌توانید تمام موجودات داخل آب را ببینید.

پارک ملی Tsitsikamma

پارک ملی Tsitsikamma در آفریقای جنوبی

این پارک به طول ۸۰ کیلومتر کنار خط ساحلی کشیده شده است. این منطقه به دلیل درخت‌های غول پیکر خود معروف شده است و مسیر پیاده‌روی زیای دارد. از جمله چیزهای جالبی که می‌توانید در این پارک تجربه کنید پل‌های معلق روی رودخانه است و خیمه‌های جنگلی که ۳۰ متر بالاتر از جنگل قرار گرفته‌اند. زیپ لاین با کابل معلق فولادی نیز از تجربه‌های خاطره‌انگیز دیگر این منطقه است.

منبع globalgrasshopper.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.