نحوه استفاده از یک فایل GIF  و متحرک به عنوان پس‌زمینه در گوشی اندروید

ابتدا GIF مورد نظر خود را از اینترنت دانلود کنید.

بسیاری از کاربران از تصاویر شخصی خود بر روی پس‌زمینه گوشی استفاده می­‌کنند، اما بد نیست بدانید که امکان استفاده از فایل­‌های GIF و متحرک نیز وجود دارد. در ادامه مطلب، در مورد چگونگی انجام این کار بر روی گوشی اندروید صحبت خواهیم کرد.

نحوه استفاده از GIF بر روی پس‌زمینه گوشی  

برای انجام این کار چند روش وجود دارد که می‌­توانید GIF را به پس‌زمینه گوشی اضافه کنید. ابتدا GIF مورد نظر خود را از اینترنت دانلود کنید.

البته نرم‌افزار رایگان نیز وجود دارد که امکان دانلود GIFهای متنوع را به کاربران می‌­دهد یکی از همین نرم‌افزارها، GIF Live Wallpaper می­‌باشد. این برنامه رایگان و کار با آن بسیار ساده است. برای افزودن GIF، روی دکمه دانلود در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

فایل GIF و متحرک در پس زمینه گوشی

برای تغییر اندازه GIF، از ویژگی زوم استفاده کنید و اندازه آن را تنظیم کنید.

برای تنظیم تصویر پس‌زمینه می‌­توانید آن را به صورت دستی تغییر دهید و یا بر روی آیکون‌­های فلش که روی گوشی ظاهر می­‌شود ضربه بزنید و GIF را به محل مورد نظر انتقال داده و اندازه آن را تنظیم کنید.

تنظیم فایل GIF و متحرک در پس زمینه گوشی

با ضربه زدن روی گزینه ۹۰ درجه، می‌­توانید GIF را در هر جهت بچرخانید. در صورتی که اندازه GIF بیش از حد بزرگ باشد می­‌توانید به پس‌زمینه گوشی رنگ اضافه کنید تا اندازه آن کوچکتر به نظر برسد.

برای کاهش و یا افزایش سرعت GIF، روی آیکون آدمک کلیک کنید. هنگامی که روی آن ضربه بزنید، یک نوار لغزنده ظاهر می­‌شود برای کاهش سرعت GIF، نوار را به سمت چپ و برای افزایش سرعت، نوار را به سمت راست بکشید.

تنظیم فایل GIF و متحرک در پس زمینه گوشی و رنگ پس زمینه

نحوه پیش‌نمایش GIF در حالت افقی (landscape)

در سمت راست بالای صفحه روی آیکون تنظیمات ضربه بزنید و گزینه Enable landscape را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه نحوه نمایش GIF را مشاهده می­‌کنید.

همچنین، می‌­توانید گزینه Preview Landscape را مشاهده کنید. با انتخاب آن، می­‌توانید پیش‌نمایش GIF را ببینید و در صورت لزوم تغییرات لازم را اعمال کنید.

تکمیل فرآیند انجام شده

هنگامی که در حال ویرایش GIF هستید، سمت راست پایین صفحه روی تأیید ضربه بزنید. روی دکمه Set as Wallpaper ضربه بزنید تا GIF بر روی پس زمینه اعمال شود.

حالا می­‌توانید GIF مورد علاقه خود را در تمام روز نگاه کنید و آن را به همان شیوه‌­ای که دوست دارید تغییر دهید.

منبع maketecheasier.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.