بهترین برند ویپ ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴، برندها، دستگاه‌ها و کیت‌های بسیار زیادی در دسترس هستند که به سختی می‌توانید از میان گزینه‌های بی‌شماری عبور کنید. انتخاب بهترین برند ویپ با وجود این تنوع، بسیار سخت و دشوار است.

با این حال، چیزی که کمک می‌کند، محدود کردن معیارهای خودتان است. آیا به دنبال یک کیت استارت یا یک مد پرقدرت هستید؟ چه چیزی برای شما مهم‌تر است؟ طعم یا بخار؟ آیا به چیزی سبک و فشرده نیاز دارید یا عمر باتری در اولویت است؟ در ادامه برای شما لیستی از بهترین ویپ ۲۰۲۴ را معرفی خواهیم کرد تا به انتخابی عالی دست پیدا کنید.

معرفی بهترین برند ویپ

برندها، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی برای ویپ وجود دارد که در زمان خرید شما را بسیار گیج و سردرگم می‌کند. با معرفی برندهای زیر انتخاب و خرید برای شما بسیار آسان‎تر می‌شود.

۱.Vaporesso XROS Pro Pod Kit

Vaporesso XROS Pro Pod Kit

XROS Pro با باتری بزرگ ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۳۵ دقیقه‌ای بسیار سریع، به‌علاوه صفحه‌نمایش کوچک شیک که سطح باتری شما را با افزایش ۱ درصدی نمایش می‌دهد، یک کیت ممتاز بادوام برای بخارپزهای MTL متوسط است.

XROS Pro با ۲ عدد از غلاف‌های جدید ۰.۴Ω (اهمی) Vaporesso XROS ارائه می‌شود که برای بخار کردن RDTL طراحی شده‌اند اما برای MTL نیز عالی عمل می‌کنند.

با نصب این غلاف‌ها، می‌توانید وات خود را برای به دست آوردن بخار عالی تنظیم کنید، و می‌توانید جریان هوای خود را متناسب با سبک ویپینگ خود با T تنظیم کنید.

ویپرها XROS Pro را به دلیل ویژگی‌های سفارشی‌سازی و تطبیق‌پذیری آن دوست دارند. با تمام غلاف‌های سری Vaporesso XROS، از ۰.۴Ω تا ۱.۲Ω سازگار است؛ بنابراین می توانید تمام مقاومت‌های مختلف را امتحان کنید تا زمانی که مورد علاقه خود را پیدا کنید.

۲. برند ویپ لاست ویپ

یکی از بهترین برندهای موجود در بازار مربوط به برند ویپ لاست ویپ است. این برند در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است و با هدف کاربردی بودن، زیبایی و در عین حال استفاده آسان وارد بازار شد. برند LOST VAPE بعد از مدتی دو خط تولید اضافه کرد و به تولید Orion و Ursa پرداخت. Lost Vape را شاید بیشتر به خاطر مدهای ویپ ممتاز و گران قیمت که از چیپست DNA EVOLV استفاده می‌کنند، شناخته می‌شوند.

۳. کیت OXVA Xlim Pro Pod

کیت OXVA Xlim Pro Pod

کیت‌های OXVA قابل اعتماد، خوشمزه و کاربرپسند هستند. سری OXVA Xlim مخصوصاً برای ویپرهای MTL عالی است و سال گذشته، OXVA Xlim Pro پرفروش‌ترین کیت ویپ بوده است بود.

Xlim Pro با پشتیبانی از یک باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۵ دقیقه‌ای، سهولت استفاده را با سفارشی‌سازی ترکیب می‌کند تا یک ویپ کاربرپسند با گزینه‌های متعدد ارائه دهد. جریان هوا و وات قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهد که بخار خود را دقیقاً همانطور که دوست دارید تنظیم کنید، و سازگاری غلاف گسترده تضمین می‌کند که می‌توانید مقاومت کامل را پیدا کنید.

گزینه‌های غلاف زیادی برای Xlim Pro وجود دارد که مقاومت آن‌ها از ۰.۴Ω تا ۱.۲Ω است. حتی غلاف‌های از پیش پر شده OXVA Xlim برای ویپینگ‌ها وجود دارد که به عنوان گزینه غلاف یکبار مصرف در شب‌ها یا هنگام مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Aspire Gotek Pro Pod Kit .4

Gotek Pro که با سهولت استفاده از نسل قبلی خود طراحی شده است، دارای یک باتری عظیم ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در بیشتر موارد حداقل ۲ روز قبل از نیاز به شارژ دوام می‌آورد.

هیچ دکمه، منو یا تنظیماتی ندارد و فقط یک ضامن جریان هوا قابل تنظیم محکم در پایین است که به شما امکان می‌دهد نقشه خود را متناسب با سبک بخار خود تنظیم کنید. همچنین پر کردن مجدد آن نیز بسیار راحت است.

۵. کیت Vaporesso XROS 3 Pod

کیت Vaporesso XROS 3 Pod

یکی دیگر از بهترین برند ویپ سری XROS، Vaporesso XROS 3 است که از اولین عرضه‌اش تا به الان در صدر فهرست ویپرها قرار داشته است. این کیت با در نظر گرفتن سادگی و کیفیت طراحی شده است.

تنها با یک دکمه برای کار، به علاوه جریان هوا قابل تنظیم و فعال سازی استنشاق، باعث شده است که این ویپ هر چیزی را که یک ویپر مبتدی برای شروع نیاز دارد ارائه دهد. استفاده از آن آسان است و احساس برتری به شما می‌دهد.

XROS 3 شگفت‌انگیز در صنعت ویپ است: محکم، قابل اعتماد و بی‌عیب. جای تعجب نیست که بیش از یک سال است که یکی از پرفروش‌ترین ویپ‌های ما بوده است.

اگر به دنبال چیزی محجوب و فوق العاده خوش طعم هستید، XROS 3 یکی از بهترین کیت‌های ویپ است که می‌توانید انتخاب کنید.

۶. کیت پاد Uwell Caliburn G3

Uwell Caliburn G3 از سری کیت های غلاف معروف Uwell Caliburn یک دستگاه غلاف MTL و RDTL است که وات قابل تنظیم را در یک بسته کاربر پسند ارائه می‌دهد.

با حداکثر توان ۲۵ وات و صفحه نمایش کوچک OLED، این ویپ تطبیق پذیری زیادی را ارائه می‌دهد و در عین حال سهولت استفاده را حفظ می‌کند.

Caliburn G3 دارای یک باتری ۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با افزایش ۲۰ درصدی در صفحه نمایش OLED واضح اندازه گیری می‌شود. همچنین یک پنجره دید E-Liquid وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا سطح آب خود را زیر نظر داشته باشید.

G3 از غلاف‌هایی با سیم پیچ‌های مشبک داخلی برای بخار متراکم‎تر و خوش طعم‌تر استفاده می‌کند.

غلاف ها دارای مکانیزم پر کردن آسان از طریق درپوش تاشو هستند؛ بنابراین می‌توانید حتی بدون برداشتن غلاف دوباره آن را پر کنید. این یکی از بهترین کیت‌های ویپ به دلیل ساختار باریک و سبکش در نظر گرفته شده است.

نتیجه گیری

با پیشرفت صنایع، صنعت ویپ نسبتاً جدید است، اما فناوری با سرعتی سرسام‌آور در حال پیشرفت است. هر سال نوآوری‌های جدیدی برای سخت افزار ویپ به ارمغان آورده می‌شود و امسال شاهد پیشرفت‌های شگفت انگیزی بوده‌ایم.

مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، بهترین برند ویپ برای شما وجود دارد. اگر در مورد هر چیزی که در اینجا ذکر کردیم مطمئن نیستید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه یا وب سایت گرند ویپ مراجعه کنید و مانند همیشه، اگر برای یافتن کیت مناسب برای خود به کمک نیاز دارید، با پشتیبانی ما تماس بگیرید. تیم ویپرهای متخصص ما با مشاوره و توصیه‌های شخصی برای هر آنچه شما نیاز دارید آماده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.