سایت «زی‌سان» رسانه‌ خبر و زندگی؛ محتوای دست‌چین‌شده برای مخاطب پرمشغله امروز

این روزها سرمان حسابی با خبرها و محتواهای مختلف شلوغ است. یک خبر نرفته، یکی‌دیگر می‌آید. یک محتوا را نخوانده بعدی جلوی چشم‌مان ظاهر می‌شود. چاره‌ای هم نیست. این بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما در جهانی مملو از رسانه و ارتباطات الکترونیک است. همه ما با داده‌های بی‌شماری احاطه شده‌ایم.

با این‌حال، این روزها زیاد می‌شنویم که خواندن هر خبر و محتوایی از هر ورودی و رسانه‌ای، تا چه اندازه می‌تواند سردرگم‌کننده و آسیب‌زننده باشد. به همین دلیل است که همه ما باید انبوهِ سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌های مجازی و کانال‌های دیجیتال را زیرورو و بالاپایین کنیم، تا به شکل دست‌چین چند رسانه و جریان خبری و محتوایی برسیم؛ رسانه‌ای که به‌روز باشد، ما را به جهان تازه‌ها ببرد و بتوانیم هرآنچه در زندگی لازم است بدانیم را از آن‌جا برداریم. رسانه «زی‌سان»، می‌تواند یکی از بهترین‌ انتخاب‌های شما باشد.

چرا زی‌سان در جهان شلوغ رسانه‌ای متولد شد؟

زی‌سان رسانه متفاوتی است. نه که سروشکل متفاوتی داشته باشد یا زبان جدیدی به کار ببرد، نه. زی‌سان متفاوت است چون تلاش کرده خبرها و محتواهای جذاب و خواندنی را، دست‌چین شده به دست مخاطبش برساند.

شما این‌جا قرار نیست با اخبار روز بمباران شوید و مطالبی را بخوانید که به هیچ کارِ زندگی‌تان نمی‌آید. یکی از دلایل انتشار زی‌سان همین بود که رسانه‌ای به دنیا بیاید که گزیده‌گوی، مفید و کاربردی باشد و وقت مخاطب و خودش را نگیرد. به نظر می‌آمد همیشه جایِ چنین رسانه‌ای که به دور از هیاهو و شلوغی، ما را به دنیای جدید، متفاوت و شگفت‌انگیز ببرد خالی است.

اخبار و محتواها در وبسایت زی‌سان توسط چه کسانی آماده و تولید می‌شود؟

تیم تحریریه زی‌سان، گروهی از خبرنگاران و نویسندگان با سابقه هستند که هم با اخبار و رسانه و هم با موضوعات متنوع در دنیای وسیع محتوا آشنا هستند.

این تیم با آموزش‌هایی که دیده تلاش می‌کند به هدف اصلی‌اش، یعنی انتشار اخبار و محتواهایی دست‌چین شده برای مخاطبی که به دنبال یک رسانه شفاف و در عین حال مفید هستند، برسد.

تیم ما با صرف وقت، دانش و تجربه، در دسته‌بندی‌های مختلف تولید محتوا کرده و آن‌را به زبانی ساده و گویا به مخاطب ارائه می‌کنند. تولید محتوای کاربرپسند و البته مفید و خواندنی هدف تک‌تک افراد تیم تحریریه زی‌سان است.

رسانه زی سان

رسانه زی‌سان چه بخش‌هایی دارد؟

به طور خلاصه باید بگوییم که این وبسایت همه بخش‌های زندگی را پوشش می‌دهد؛ از تازه‌ترین اخبار گرفته تا جدیدترین‌های سلامت و تکنولوژی، تا آموزش آشپزی و نکات کاربردی روزمره. بیایید نگاهی به بخش‌های سایت بیندازیم.

زی‌سان؛ صفحه نخست

به روال معمول مجله‌های خبری، در صفحه اول این سایت می‌توانید برگزیده‌ای از اخبار و دیگر محتواها در حوزه مختلف اجتماعی و فرهنگی، عکس و فیلم، روانشناسی، سلامت و… را داشته باشید. این صفحه شما را هر روز به‌روز نگه می‌دارد.

زی‌سان؛ صفحه اخبار روز

در این سایت تلاش شده تا اخبار روز ایران و جهان بدون هیچ جهت‌گیری، به‌اندازه و بدونِ زیاده گویی منتشر شوند. نمی‌توان از دنیا بی‌خبر ماند برای همین ما یک صفحه برای اخبار روز در نظر گرفته‌ایم تا مخاطبانی که عادت به خبر خواندن دارند هم بی‌نصیب نمانند.

زی‌سان؛ زندگی و سرگرمی

در بخش زندگی و سرگرمی، مخاطب با مطالب آموزشی، کاربردی و سرگرم‌کننده روبه‌رو است. محتواهای این بخش از خواندنی‌ترین بخش‌های سایت زی‌سان هستند. موضوعاتی همچون خانه، ترفند، سفر، تناسب اندام، معما و چیستان، دکوراسیون و مد و پوشاک همگی در دسته‌بندی زندگی قرار دارند و مخاطبان می‌توانند از مطالب آن که با زندگی روزمره آن‌ها گره خورده، لذت ببرند.

بخش تاریخی زی سان

زی‌سان؛ تاریخ

تیم تحریریه زی‌سان در این دسته‌بندیِ خواندنی، جذاب‌ترین، مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌های تاریخ ایران و جهان را با شما در میان خواهند گذاشت. بدون شک عکس و ویدئو بخش‌های جدایی‌ناپذیر این سرویس خواهند بود. مخاطبان تاریخ‌دوست این سرویس سایت را تبدیل به مرجع جذابی برای خودشان خواهند کرد.

زی‌سان؛ اقتصاد و بازار

مگر می‌شود بدون اطلاع و تحلیل آنچه در اقتصاد و بازار داخلی و خارجی می‌گذرد، امور مالی زندگی را مدیریت کرد؟ آن‌هم در شرایط ناپایدار امروزی. تیم تحریریه زی‌سان خبرنگارانی در حوزه اقتصاد دارد که، هر روز، این بخش را پوشش خواهند داد.

زی‌سان؛ ورزش

همیشه باید جایی برای طرفداران ورزش باز کرد. اخبار ورزشی از مهم‌ترین رویدادها برای بخش زیادی از جامعه است. علاوه بر این، در این دسته‌بندی محتوایی، به مطالب عمومی درباره ورزش هم پرداخته می‌شود.

زی‌سان؛ سلامت

بخش زیادی از آن‌چه همه ما هر روز جست‌وجو می‌کنیم درباره سلامتی است. این روزها با وجود اینکه به شکل روزانه شاهد پیشرفت علم در حوزه سلامتی هستیم، باید مراقب حال خود هم باشیم. محتواهای سلامت در سایت زی‌سان با وسواس و دقت انتخاب می‌شوند تا مخاطب علاوه بر داده‌های درست، مفیدترین‌ها را بخواند.

زی‌سان؛ تکنولوژی

در دنیای تکنولوژی چه‌خبر است؟ کدام گجت‌ها جدیدا به بازار آمده‌اند؟ کدام موبایل بهتر است؟ شیائومی یا سامسونگ یا آیفون؟ امکانات جدیدترین گوشی آیفون چیست؟ بهترین تلویزیون‌های هوشمند کدام‌اند؟ هوش مصنوعی تا کجا پیش رفته؟ و… . قرار است در این دسته‌بندی مخاطبان زی‌سان با تکنولوژی همراه شوند.

زی‌سان؛ فرهنگ و هنر

هر رویداد و اتفاقی که در حوزه فرهنگ و هنر می‌افتد، به انتخاب زی‌سان روی سایت قرار می‌گیرد. این اتفاق ممکن است خبر ازدواج دو بازیگر باشد و یا اخبار مربوط به گلدن‌گلوب. اخبار سینما و سریال‌ها، معرفی برترین‌ فیلم‌ها، موسیقی، نقاشی و… همگی در این دسته جای دارند. البته، اخبار این حوزه هم در این بخش قرار خواهند گرفت.

بخش آشپزی زی سان

زی‌سان؛ آشپزی

این بخش بدون شک از آن بخش‌های دوست‌داشتنی سایت زی‌سان است. مخاطب آشپزی زی‌سان قرار نیست هرچه صفحه را اسکرول می‌کند به آنچه می‌خواهد نرسد! بخش آشپزی در سایت، کوتاه و مختصر، جدیدترین و مفیدترین دستورالعمل‌های پخت غذاها، دسرها و نان و شیرینی‌ها را، در اختیار همه قرار خواهد داد.

زی‌سان؛ فیلم و عکس

این روزها آن‌قدر سر همه‌مان شلوغ است که ترجیح می‌دهیم به جای خواندنِ ۱۰۰۰ کلمه درباره یک گونهِ کم‌یاب جانوری، یا سخنرانی فلان چهره و یا خواندن درباره عجیب‌ترین اتفاقات دنیا، یک ویدئوی کوتاه یا حتی چند عکس ببینیم. هر عکس برابر ۱۰۰۰ کلمه است و هر ویدئو هزاران کلمه! ذهن ما تصاویر را بهتر پردازش کرده و به یاد می‌سپارد. پس توصیه می‌کنیم از فیلم‌ها و عکس‌های به‌روز و دیدنی زی‌سان غافل نشوید.

چرا باید همین امروز زی‌سان را تیک بزنید؟

همان‌طور که خواندید، زی‌سان یک رسانه مستقل، جامع و مفید است. رسانه‌ای که بدون حاشیه شما را به دنیای تکنولوژی، تاریخ و حتی حیات وحش می‌برد و از آن‌جا می‌تواند با یک کلیک شما را به بهترین مسیر مترو برساند و بعد شما را پای ویدئوی آموزشِ پخت بوقلمون مجلسی بنشاند! زی‌سان رسانه زندگی است. این روزها زندگی بدون رسانه، سخت و دور از ذهن است. پس رسانه‌ی زندگی را برای زندگی بهتر دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.