بهترین عطر برای افراد سیگاری

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که معمولاً افراد سیگاری با آن روبه رو هستند، از بین بردن بوی بد سیگار از بدن و لباس‌هایشان است. بوی سیگار برای بیشتر افراد به خصوص کودکان خوشایند نیست و معمولاً چنین افرادی در صورت روبه‌رو شدن با این رایحه تند سعی می‌کنند از آن فرد یا محیط فاصله بگیرند. از طرفی افراد سیگاری باید بدانند که در جلسات کاری و قرارهای رسمی بوی سیگار اصلا جلوه مناسبی ندارد.

به صورت کلی راه‌های بسیار زیادی برای پوشش بوی سیگار وجود دارد، اما انتخاب یک عطر مناسب، بدون شک می‌تواند بهترین راه‌حل باشد. برخی از افراد دوست دارند با کمک عطر به طور کامل بوی سیگار خود را پوشش دهند، اما برخی دیگر به ترکیب بوی تلخ سیگار و عطر متناسب با آن علاقه دارند. آیا شما بهترین عطرهای مناسب افراد سیگاری را میشناسید؟

در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین عطر برای افراد سیگاری بپردازیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال آشنایی با رایحه‌های جذاب برای پوشاندن بوی سیگار هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین عطرها برای افراد سیگاری

بلک افغان

عطر بلک افغان

اگر بخواهیم تنها یک عطر برای افراد سیگاری معرفی کنیم که هم خانم‌ها و هم مردان بتوانند از آن استفاده کنند، عطر بلک افغان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است. این عطر به صورت کلی بوی چوب معطر می‌دهد و اسانس اولیه آن ترکیبات سبز و شاهدانه است.

اسانس میانی بلک افغان روایح چوبی، تنباکو، رزین، قهوه و صمغ گیاه می‌باشد. کنار هم قرار گرفتن تمامی این رایحه‌ها پوشش مناسبی برای از بین بردن بوی بد سیگار است. استفاده از این عطر علاوه بر افراد سیگاری به تمامی افرادی که به عطرهای سنگین، گرم و تلخ علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

تام فورد بلک ارکید بهترین عطر مخصوص سیگاری‌ها

عطر تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید، تا حدود زیادی می‌تواند بوی تند و بد سیگار را مهار کند. این عطر دارای رایحه گرم و شیرین می‌باشد و برای روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود. رایحه عطر تام فورد بلک برای خانم‌ها و آقایان شیک پسند که به دنبال عطری برای مجالس و روزهای برفی خود هستند، مناسب است. این عطر در دسته رایحه‌های شرقی چوبی طبقه بندی می‌شود.

کرید اونتوس مردانه

عطر کرید اونتوس

 

کرید اونتوس مردانه به صورت کلی در دسته بندی عطرهای چایپر میوه‌ای قرار می‌گیرد. از آنجایی که کرید اونتوس، ترکیبی از رایحه میوه‌های مختلف است، به افراد سیگاری حس شادابی، سرحالی، وقار و شکوه را منتقل می‌کند.

معمولاً افراد برای پوشاندن بوی سیگار خود از عطرهای گرم استفاده می‌کنند، اما اونتوس عطری سرد و تلخ است که به راحتی بوی سیگار شما را از بین خواهد برد. افراد سیگاری می‌توانند از این عطر برای فصول بهار و تابستان استفاده کنند.

عطر مردانه الور هوم اسپرت شنل

عطر مردانه الور هوم اسپرت شنل

استفاده از عطر مردانه الور هوم اسپرت شنل در بین مردان سیگاری نیز بسیار رایج است. این عطر در گروه بویایی چوبی تند و ادویه‌ای قرار می‌گیرد.

عطر الور هوم اسپرت شنل عطری با رایحه ابتدایی آلدهیدها، پرتقال ماندارین، پرتقال، آب دریا و رایحه میانی گل نرولی، فلفل، درخت سدر و رایحه پایانی کهربا، مشک، باقلا تونکا، وانیل و درخت خس خس می‌باشد.

به گفته سازنده، این عطر برای آقایانی که تعاملات اجتمایی بالایی دارند، پیشنهاد می‌شود زیرا که در جذاب‌تر دیده شدن آن‌ها نقش موثری دارد.

مارلی کالان یا مارلی قرمز

عطر مارلی کالان

مارلی کالان یا مارلی قرمز یکی از مناسب‌ترین عطرها برای افراد سیگاری می‌باشد. این عطر دارای شروعی قدرتمند با ترکیبی از رایحه‌های ادویه‌ای، رایحه شیرین و کمی سبز پرتقال خونی است.

به مرور این عطر کمی ملایم‌تر می‌شود و رایحه میانی اسطوخودوس و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد؛ اما همچنان رایحه تلخ و تند آن غلبه دارد. می‌توانید از این عطر برای مراسم‌ رسمی خود در روزهای سرد پاییزی و زمستانی استفاده کنید.

تام فورد توباکو وانیل (Tom Ford Tobacco Vanille)

عطر تام فورد توباکو

اگر شما آقایی هستید که برای پوشاندن بوی تند سیگار خود به دنبال ادکلنی خوشبو و خاص هستید، ادکلن تام فورد توباکو وانیل به شما پیشنهاد می‌شود. این ادکلن با بوی خاص، گرم و تند خود یک پوشاننده عالی برای بوی سیگار است.

بیشترین اسانسی که در این ادکلن به مشام می‌رسد، بوی خاص تنباکو و عود است که ترکیب آن با بوی سیگار طراوت را به شما هدیه می‌دهد. استفاده از ادکلن تام فورد توباکو وانیل می‌تواند به روزهای سرد شما گرما ببخشد.

رایحه پایه در این ادکلن  شامل عود، تنباکو، چوب صندل سفید، بخور خوشبو، وانیل و سدر می‌باشد.

آمواج اینترلود

عطر آمواج اینترلود

آمواج اینترلود رایحه‌ای از چوب عنبر است. این ادکلن با رایحه گرم و تند خود می‌تواند به راحتی به بوی سیگار غالب شود بنابراین اگر به دنبال ادکلنی هستید که بوی سیگار را کاملاً از بین ببرد، ادکلن آمواج اینترلود انتخابی طلایی است.

این ادکلن در ابتدا دارای رایحه‌ای تند و قدرتمند می‌باشد و در نت‌های میانی آن رایحه خوب چوبی آن به مشام می‌رسد.

گود گرل یا Good Girl

عطر گودگرل

بسیاری از خانم‌هایی که علاقه ندارند بوی سیگار آن‌ها به جای بماند، از عطر گود گرل استفاده می‌کنند. این عطر با رایحه گرم و شیرین خود علاوه بر از بین بردن بوی تند سیگار، حس سرزندگی و شادابی را به خانم‌ها القا می‌دهد.

نت اولیه گودگرل بادام و قهوه می‌باشد و نت میانی ترکیبی از یاس و گل مریم است.

اگر خانمی هستید که به رایحه‌های تند علاقه دارید، می‌توانید از این عطر برای روزهای پاییزی و زمستانی خود استفاده کنید.

کاپیتان بلک یا Captain Black

کاپیتان بلک یک رایحه نوستالژی، شیرین، تند و ماندگار است. این ادکلن را هم می‌توان مخصوص آقایان سیگاری و هم مخصوص استفاده روزانه آقایان شیک پوش دانست. کاپیتان بلک به افزایش اعتماد به نفس افراد کمک ویژه‌ای می‌کند.

باربری لاندن فور من Burbery London For Men

عطر باربری لاندن فور من

باربری لاندن فور من، ادکلنی مردانه است که به محض اسپری آن رایحه‌های ابتدایی ترنج، اسطوخودوس و دارچین به مشام افراد می‌رسد. در لایحه میانی با رایحه‌های دلپذیر گل ابریشم و چرم مواجه می‌شوید. ترکیب تمامی این اسانس‌ها سبب می‌شود بوی سیگار به راحتی پوشانده شود.

این ادکلن برای کسانی که به بوی چرم علاقه دارند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

آیا عطر می‌تواند به طور کامل بوی سیگار را از بین ببرد؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که معمولاً افراد سیگاری برایشان پیش می‌آید این است که “آیا عطر میتواند به طور کامل بوی سیگار را از بین ببرد یا خیر؟” در پاسخ به این سوال باید گفت انتخاب عطر و ادکلن مناسب در از بین بردن بوی سیگار تاثیر زیادی دارد، اما نمی‌توانید از آن‌ها انتظار معجزه را داشته باشید.

با این تفاسیر اگر قرار است در مجلس و قرار مهمی ظاهر شوید، پیشنهاد می‌دهیم حتما اولویت خود را برای از بین بردن بوی سیگار، حمام و تعویض لباس قرار دهید. برای از بین بردن بوی دهان هم می‌توانید جویدن آدامس و مسواک زدن را امتحان کنید.

کلام پایانی

بوی تند سیگار را تا حدودی می‌توان با کمک عطرها مهار کرد؛ البته توجه داشته باشید که انتخاب عطر مناسب نیز بسیار مهم است. عطرهای زیادی وجود دارند که علاوه بر غلبه به بوی سیگار، حس خوب و شادابی را به افراد و حتی اطرافیان منتقل می‌کنند. در این مطلب قصد داشتیم به معرفی بهترین عطر برای افراد سیگاری بپردازیم؛ امیدواریم نکات این مطلب برای شما نیز مفید واقع شده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.