ایده‌هایی برای دکوراسیون بهاری خانه

با اقدامات کوچک، تغییر بزرگ در خانه ایجاد کنید

اگر می‌خواهید فضای خانه در بهار تازگی و طراوت بیشری داشته باشد، دکوراسیون بهاری به خانه بدهید. وقت آن رسیده که پس از خانه تکانی‌های عید، خانه را با حال و هوای بهار دکوراسیون کنید.

تغییر در چیدمان مبلمان

چیدمان اثاث و دکوراسیون بهاری

یکی از ساده‌ترین روش‌های تغییر دکوراسیون در خانه، تغییر جای لوازم خانه است که هیچ هزینه‌ای ندارد. با تغییر در چیدمان مبلمان می‌توانید جلوه جدیدی به خانه بدهید. می‌توانید روش‌های جدیدی برای چیدمان پیدا کنید تا خانه کمتر شلوغ شود و راه رفت وآمد باز شود.

تغییر اثاثیه و لوازم بزرگ

تغییر و تعویض کل اثاث و لوازم خانه کار دشواری است، اما شما می‌توانید تنها یک تکه بزرگ از اثاثیه را تعویض کنید تا تغییر بزرگی در فضا ایجاد شود. شاید فقط کاناپه را عوض کنید یا میز نهارخوری. اگر تنها یک قطعه اثاثیه مناسب برای خانه خریداری کنید، می‌توانید تغییر قابل توجهی در دکوراسیون ایجاد نمایید.

رنگ کردن دیوار یا کاغذ دیواری

رنگ دیوار و دکوراسیون بهاری

همانطور که تازه و نو شدن یک تکه اثاثیه منزل، خانه را نو می‌کند، تغییر رنگ دیوارها نیز تغییر بزرگی در خانه ایجاد می‌کند. یک لایه رنگ بر روی دیواری که رنگ آن به مرور زمان محو شده است بزنید یا رنگ جدیدی به دیوارها بزنید. می‌توانید تنها یک دیوار را رنگ کند.

اگر نمی‌خواهید رنگ دائمی به دیوارها بزنید یا مستاجر هستید، می‌توانید از کاغذ دیواری که قابل تعویض است، استفاده کنید. کاغذ دیواری‌هایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که به راحتی نصب و برداشته می‌شود.

تابلو و آثار هنری اضافه کنید

وقت آن رسیده که تابلوهای دیواری را عوض کنید. عوض کردن تابلوها روش به‌صرفه‌ای برای تغییر دکوراسیون است، به خصوص اگر تابلوی مناسب و هماهنگ با دکوراسیون خانه باشد. علاوه بر این برخی تابلوها و عکس‌ها رنگ و طرح بیشتری به دیوارها می‌دهد. اگر هنرمند هستید، می‌توانید آثار هنری و دست ساز خود را نیز به دیوارها بزنید.

تغییر برخی لوازم

اثاث خانه و دکوراسیون بهاری

تغییر برخی لوازم خانه، آسان و به‌صرفه است. دستگیره‌های جدید کابینت آشپزخانه یا کمد لباس جدید می‌تواند جلوه جدیدی به خانه بدهد. می‌توانید دستگیره‌هایی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف پیدا کنید. می‌توانید شیرآلات خانه را نیز تعویض کنید.

کمی از خلاقیت خود به کار ببرید

مبلمان خانه را رنگ بزنید، از پارچه‌های جدید برای روکش صندلی‌ها استفاده کنید، طبقات جدیدی به کتابخانه اضافه کنید یا قاب عکس‌ها را اسپری طلایی بزنید. فکر نکنید اثاث و لوازم خانه باید برای همیشه به همین شکل بمانند، می‌توانید با خلاقیت خود در آنها تغییر ایجاد کنید.

با گل و گیاه حال و هوای بهاری به خانه بدهید

گل و گیاه و دکوراسیون بهاری

چه خانه شما حیاط داشته باشد و چه نداشته باشد، باید کمی گل و گیاه به خانه خود بیاورید. گل‌های جدید بکارید و گل و گیاه خانه را هرس کنید. حتما گلدان‌هایی پر از گل‌های تازه در خانه بگذارید.

با اقداماتی کوچک، تغییرات بزرگ ایجاد کنید

روتختی جدید بخرید، ست کوسن نو برای اتاق نشیمن خریداری کنید. فرقی نمی‌کند چه اقدامی برای تغییر دکوراسیون در خانه انجام می‌دهید، با خانه تکانی و کمی تغییر کوچک می‌توانید خانه بهاری زیبایی داشته باشید.

منبع digthisdesign.net
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.