فیلتر کردن  پیام‌های ناشناس در توییتر

در توییتر پیام‌های خصوصی ارسال و دریافت کنید

توییتر پیام‌های مستقیم (direct messages) را به یک صندوق ورودی جداگانه فیلتر می‌کند. به این معنی که شما می‌توانید DM های (پیام‌های مستقیم) خود را بدون خطر سوء استفاده باز کنید. البته کاربران توییتر چنین کاری را انجام نمی‌دهند.

تعداد بسیار زیادی از مردم هنوز نمی‌دانند توییتر چگونه کار می‌کند. با وجود اینکه تعداد افراد زیادی مقالات مربوط به توییتر را می‌خوانند، ولی باز در مورد نحوه کار با توییتر سوال دارند. و این در حالی است که توییتر در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید است.

دگرگونی‌های Twitter Trolls

در توییتر، هم می‌توان توییت‌های معمولی را به افراد ارسال کرد، هم DM ها (پیام‌های مستقیم). توییت‌های معمولی توسط همه دیده می‌شوند اما DM ها خصوصی هستند، این ویژگی نشان می‌دهد که دگرگونی‌های ترول‌ها و  ne’er-do-wells از خطر سوء استفاده آنلاین جلوگیری می‌کند.

اگر DMs Twitter خود را باز بگذارید، هر کسی می‌تواند یک پیام خصوصی برای شما ارسال کند. به همین دلیل است که بیشتر مردم DM خود را باز نمی‌گذارند. توییتر اکنون DM هایی را که از طرف ناشناس ارسال شده‌است را به صندوق ورودی جداگانه ارسال و منتظر تایید می‌ماند.

این صندوق ورودی ثانویه با پیام‌های ناشناس پر می‌شود و شما می‌توانید هر شخصی را انتخاب یا حذف کنید. پیامی را که تایید می‌کنید، به صندوق اصلی منتقل می‌شود و مابقی پیام‌های تایید نشده حذف می‌شوند. تصاویر و ویدئو نیز به طور پیش‌فرض پنهان می‌شوند.

این ویژگی در از بین بردن خطر سوء استفاده آنلاین کاربرد دارد. البته، راه‌های دیگری برای عملیات خرابکاری امنیتی وجود دارد، ولی این دلیل نمی‌شود که این راه‌حل کوچک را انجام ندهیم.

توییتر، بهترین مکان برای بازی

این یک تغییر بزرگ در نحوه کار توییتر نیست، اما آخرین تغییر در طراحی توییتر است که آن را به یک مکان عالی برای بازی تبدیل کرده‌است. آیا اینکه این اتفاق واقعا رخ می‌دهد یا نه هنوز مورد بحث است اما مسدود کردن افراد ناشناس برای ارسال یک سری پیام‌های ناامن قطعا یک شروع خوب است.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.