شما می توانید عکسهای خود را در اینستاگرام آرشیو کنید

با قابلیت جدید اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا عکس های قدیمی خود را آرشیو کنید و آنها را از نمایش عمومی مخفی کنید. قبلا مجبور بودید عکس های قدیمی خود  را در دید همه جهان قرار دهید یا آنها را حدف کنید. دیگر مجبور نیستید عکس هایی که با آنها خاطرات زیادی را دارید از صفحه شخصی تان پاک کنید. با قابلیت های جدید اینستاگرام شما می توانید عکسها و حتی ویدیوهای خود را بدون حذف کردن در صفحه مجازی تان مخفی کنید. به جز گزینه نگه داشتن عکس و حذف کردن آن گزینه سومی نیز دارید که در حال حاضر بهترین راه حل است و آن آرشیو کردن عکس می باشد.

کاربران اینستاگرام را بیشتر افراد جوان تشکیل می دهد. افراد جوان از لحظه به لحظه زندگی عکس می گیرند و آن را به نمایش عموم در می آورند. با این ترفند، دیگر حذف کردن اهمیت ندارد و به راحتی می توان عکس ها را آرشیو کرد.

با آرشیو کردن، تصاویر از بین نمی رود

از این به بعد می‌توانید عکس‌هایی را که منتشر کرده‌اید آرشیو کنید. در این صورت عکس بدون این که پاک شود، از پروفایل شما حذف می‌شود و دیگر کسی غیر از شما آن را نمی‌بیند و در یک پوشه خصوصی با نماد “Rewind Clock نامگذاری می شود.

شما هنوز هم می توانید عکس ها را حذف کنید، اما این قابلیت جدید در اینستاگرام به شما اطمینان می دهد که این کار را انجام ندهید. حذف کردن عکس ها کار راحتی است. ولی شما می توانید آن ها را آرشیو کنید. اگر بخواهید می توانید تصاویر را از آرشیو خارج کنید و مجددا در پروفایل عمومی خود نمایش دهید.

سازندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت های جدید را قبل از ارائه به مردم تست می کنند و بهبود می بخشند و در اختیار مردم قرار می دهند.

 برای از بین بردن موقت عکس ها آرشیو بهترین روش است

زمانی که تمام جزئیات زندگی خودمان را در اینترنت منتشر می کنیم مخفی کردن محتوا به ما کمک می کند تا عکس هایی را که می خواهیم، از دید عمومی مخفی کنیم. آرشیو گزینه خوبی برای انجام این کار است.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.