چگونه هشتگ ها را در اینستاگرام دنبال کنیم؟

اینستاگرام  به تازگی توانایی دنبال کردن هشتگ ها را معرفی کرد.

اینستاگرام  به تازگی توانایی دنبال کردن هشتگ ها را معرفی کرد. این ویژگی جدید محتوای بیشتری را به فید شما اضافه می­ کند و با توجه به محتوا می­ توانید در اینستاگرام با افراد جدید ارتباط برقرار­ کنید.

نحوه پیگیری هشتگ ها در اینستاگرام

در حالی که می­ توانید هشتگ ها را در یک مرورگر مشاهده کنید، نمی ­توانید آنها را دنبال کنید. برای انجام این کار، باید اینستاگرام را بر روی گوشی خود باز کنید:

  • برای رسیدن به یک صفحه هشتگ دلخواه، کافیست آن را در بخش اینستاگرام جستجو کنید یا  در هر پست به هشتگ ضربه بزنید.
  • اکنون باید دکمه آبی Follow را در بالای صفحه مشاهده کنید.
  • به آن ضربه زده و دنبال کنید، اکنون می ­توانید تصاویری از این هشتگ را در صفحه خود مشاهده کنید. در جایی که معمولا نام کاربری حساب کاربری اینستاگرام را مشاهده می ­کنید، به جای آن هشتگ به نمایش درمی ­آید.

برای دنبال کردن یک هشتگ، کافیست به صفحه هشتگ بازگردید و روی دکمه ی  Followingضربه بزنید، سپس برای غیر فعال کردن آن روی  Unfollowضربه بزنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که هشتگ های دنبال شده برای کاربرانی که به نمایه شما دسترسی داشته و تعداد حساب هایی را که دنبال می­ کنید، قابل مشاهده هستند.

برای مشاهده دنبال کنندگان هشتگ ها، به نمایه خود بروید و روی following count (شمارش) ضربه بزنید. این صفحه اکنون به دو بخش تقسیم شده است: کاربران و هشتگ ها.

چرا هشتگ ها را در اینستاگرام دنبال می ­کنید؟

با دنبال کردن هشتگ ها به راحتی به پست های پربازدید دسترسی پیدا می ­کنید. اگر طرفدار زبانه Explore نیستید، دنبال کردن هشتگ ها یک راه عالی برای به دست آوردن محتوای بیشتر مربوط به یک موضوع خاص است و برای کاربران جدید ارزشمندتر به نظر می­ رسد.

اینستاگرام نحوه نشان دادن تصاویر مربوط به هشتگ را در فید شما نشان نمی­ دهد و صفحه شما را بی نظم نمی ­کند. بنابراین اگر قصد دنبال کردن هشتگ ها را دارید از پست های اشتراک گذاشته دست نکشید.

هرچه بیشتر با آن محتوا (کامنت گذاشتن یا دوست داشتن) تعامل داشته باشید، Instagram بیشتر قادر به نشان دادن پست های دلخواه شما خواهد بود. اگر قصد دنبال کردن هشتگ را ندارید بر روی دکمه منو (سه نقطه) بالای هر تصویر هشتگ در صفحه خود ضربه بزنید و با  انتخاب دکمه Do not Show for This Hashtag به اینستاگرام بگویید که آن هشتگ را دوست ندارید.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.