آموزش اسکرین‌شات گرفتن از ویدئوهای یوتیوب در مرورگر فایرفاکس

ابتدا افزونه YouTube Screenshot Button را دانلود و از یوتیوب خود بازدید کنید.

همانطور که می‌­دانید  با استفاده از ابزارهای مختلف به راحتی می‌­توان از دسکتاپ اسکرین‌شات گرفت و حتی مواقعی که در حال وب‌گردی هستید، این امکان وجود دارد. اما اگر به یک تصویر بسیار خاص در ویدیوهای یوتیوب نیاز داشته باشید چکار می‌­کنید، ممکن است فکر کنید اسکرین‌شات گرفتن از ویدئوهای یوتیوب نیز به همین راحتی انجام می‌­شود اما با نگه داشتن فیلم یوتیوب با انواع نوشته مواجه خواهید شد. جای نگرانی نیست با معرفی افزونه YouTube Screenshot Button به شما نشان خواهیم  داد که چگونه می­‌توان این کار را به راحتی انجام داد.

ویدئوهای یوتیوب

ابتدا افزونه YouTube Screenshot Button را دانلود و از یوتیوب خود بازدید کنید. ویدئویی را انتخاب کنید، همانطور که می­‌بینید کنار آن دکمه  Screenshot اضافه شده است.

اسکرین‌شات ویدیوهای یوتیوب

فایرفاکس صفحه‌­ای برای باز کردن تصویر و یا ذخیره آن ارائه می­‌دهد. این صفحه تصویری را با همان نام ویدئویی که دریافت می­‌کنید، ذخیره می‌­کند قسمت مورد نظر خود را برای ضبط تصویر نگه داشته و روی دکمه Screenshot کلیک کنید و پس از انتخاب مکان مورد نظر روی Save کلیک کنید.

صفحه اسکرین‌شات یوتیوب

تصویر با فرمت  PNG  ذخیره می­‌شود و در صورت لزوم می­‌توانید فرمت و حجم آن را تغییر دهید. حجم تصویر به حجم ویدئوی در حال پخش بستگی دارد. اگر دوست دارید تصویری با بهترین کیفیت داشته باشید، بهتر است کیفیت پخش ویدئو را هم در بالاترین حالت قرار دهید.

اگر در تشخیص بهترین اندازه برای پخش مشکل دارید، بهتر است تصویر را در تمام صفحه گرفته و یا اینکه پنجره فایرفاکس را تغییر دهید. افزونه YouTube Screenshot Button به صورت PiP (پخش تصویر در تصویر) فعال نبوده ولی در سایر حالت­‌های پخش ویدئو نظیر استاندارد، نیم صفحه و تمام صفحه در دکمه Screenshot  در دسترس می‌­باشد.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.