دکوراسیون فروشگاه و نکاتی درباره خرید از فروشگاه

نکاتی که به خرید بهتر و راحتتر کمک می کنند

هر هفته برای خرید و پر کردن فریزر خانه به فروشگاه و مغازه می روید اما چقدر به دکوراسیون فروشگاه توجه کرده اید؟ فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خرید برای آنکه نظر شما را به خود جلب کنند ترفندهایی در دکوراسیون خود به کار می برند. در این مطلب به چند نمونه از این ترفندها اشاره می کنیم.

نور مناسب

حتما شما هم از مزایای نور و روشنایی در دکوراسیون اطلاع دارید، در فروشگاه ها نیز باید این نکته مورد توجه قرار گیرد. در تمام راهروهای فروشگاه در هر چند قدم یک لامپ فلورسنت بالای سر شما روشن است و فضای پرنوری را ایجاد می کند. گویی روی خورشید قدم می زنید.

چیدمان عمودی

فروشگاه ها می دانند که با تلنبار کردن و روی هم قرار دادن محصولات نه تنها در فضا صرفه جویی نمی شود بلکه کار آنها نیز سختتر می شود. تصور کنید که می خواهید یک گوجه فرنگی از بالای این کوه بردارید. چه اتفاقی می افتد؟ سقوط بهمن.

جایگذاری مناسب

مهمترین چیز در فروشگاه ها، چیدمان و جایگذاری مناسب محصولات است. هیچ وقت مرغ کنار گلابی قرار نمی گیرد. فروشگاه ها می دانند تفکیک فیزیکی و روانی اهمیت بالایی دارد و در مشتری احساس آرامش و راحتی ایجاد می کند. در خصوص خانه هم همین امر صادق است. جدا کردن فضاهای مختلف خانه چه با دیوار یا پارتیشن احساس نظم و راحتی به شما می دهد.

کمک گرفتن از یک حرفه ای

گاهی نیازی نیست همه مراحل تهیه و آماده سازی غذا را خودتان انجام دهید. برخی کارها را می توانید به دیگران محول کنید. مثلا در فروشگاه ها افرادی هستند که می توانی با پرداخت پول کار تکه کردن و آماده سازی گوشت را به آنها واگذار کنید. آنها این کار را بلدند و بسیار خوب انجام می دهند.

با برنامه قبلی خرید کنید اما انعطاف داشته باشید

با لیست خرید به فروشگاه بروید اما هنگام چرخیدن در فروشگاه چشمتان را بر روی چیزهای دیگر نبندید. چشم خود را بر روی اجناس جدید و هیجان انگیز و حراجی ها باز کنید و به ندای قلب و مغزتان گوش دهید و کالاهای خوب و مناسب را بیابید. فقط دنبال مواد مورد نیاز دستور پختی که از تلویزیون دیدید یا مادرتان برایتان فرستاده نباشید. همه جا را بگردید و همه چیز را در نظر داشته باشید اما به خاطر داشته باشید خودتان بهتر می دانید چه چیزی باید بخرید.

منبع apartmenttherapy.com
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.