قابلیت جدید ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در کامپیوتر

عکس های اینستاگرام را بر روی مک یا ویندوز ذخیره کنید

یکی از قابلیت های اینستاگرام، علامت گذاری عکس ها برای مشاهده در فرصت بعدی است که به آن saved Photos گفته می شود. تاکنون استفاده از این قابلیت تنها در اپ اینستاگرام که روی گوشی ها نصب شده، امکان پذیر بود اما اکنون می توان مجموعه تصاویر ذخیره شده را روی کامپیوتر نیز تماشا کرد. قبلا شما عکس های اینستاگرام را در گوشی ذخیره می کردید و آنها را مشاهده می کردید ولی در حال حاضر می توانید عکس های اینستاگرام را بر روی سیستم خود ذخیره کنید و هر وقت دوست داشتید آنها را مشاهده کنید.

تماشا کردن تصاویر ذخیره شده اینستاگرام در ویندوز و مک :

کاربرانی که از مک استفاده می کنند می توانند از اپلیکیشنی رایگان به اسم Flume برای مشاهده کردن عکس های علامت گذاری شده اینستاگرام استفاده کنند. به این منظور کافی است پروفایل خود را با نگه داشتن موس روی آیکون پروفایل در پایین صفحه و استفاده از منویی که نمایان می شود، باز کنید.

فلوم برای ذخیره عکس های اینستاگرام

قدم بعدی کلیک کردن روی آیکون می باشد. به این ترتیب عکس های شما و همین طور کالکشن های شما نمایش داده می شوند.

نرم افزار Flume به گونه ای طراحی شده که اینستاگرام را شبیه حالت اپلیکیشن آن در سیستم های مک نمایش دهد و حتی شیوه ی استفاده از آن نیز شبیه اپ اینستاگرام است.

ذخیره عکس های اینستاگرام

کاربران ویندوز می توانند از اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ استفاده کنند که از نظر کارکرد و طراحی شبیه Flume مک است.

تماشا کردن عکس های کالکشن های اینستاگرام در مرور کروم:

اگر از کاربران مرورگر گوگل کروم هستید، افزونه ای به اسم improved Layout for instagram  را روی مرورگر خود نصب کنید. این افزونه ی گوگل کروم، شیوه ی نمایش وب سرویس اینستاگرام را تغییر می دهد و به کمک آن می توان عکس هایی که با قابلیت Saved Photos علامت گذاری شده اند را به ترتیب تاریخ ذخیره کردنشان، تماشا کرد اما از نمایش کالکشن ها پشتیبانی نمی کند.

پس از نصب افزونه، وب سایت اینستاگرام را باز کنید و روی منوی سه نقطه در گوشه ی بالای صفحه، کلیک کنید.

تماشای عکس های اینستاگرام در مرورگر کروم

پنجره ی دیگری نمایان می شود و در آن فید آخرین عکس های Save شده و لایک شده را خواهید دید. برای مشاهده کردن تصاویر در ابعاد بزرگ، رویشان کلیک کنید.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.