چهار روش دسترسی به اینستاگرام از طریق ویندوز

در اینجا در مورد بهترین روش‌های دسترسی به اینستاگرام از طریق ویندوز صحبت می‌شود

در اینجا در مورد بهترین روش‌های دسترسی به اینستاگرام از طریق ویندوز صحبت می‌شود. اینستاگرام به اپلیکیشن پرطرفدار تبدیل شده است که استفاده آن در قالب ویندوز بسیار محدود می‌باشد. آپلود کردن تصاویر، به اشتراک گذاشتن تصاویر و کلیپ‌ها به امر طبیعی در زندگی تبدیل شده که با گوشی به راحتی  انجام می‌شود. اما به دلایلی برخی از کاربران دوست دارند از طریق کامپیوتر برنامه اینستاگرام را دنبال کنند.

اما اگر تمایل دارید محیط و قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام را با کامپیوتر تجربه و از آن استفاده کنید، چند گزینه پیش رو دارید. در اینجا چند روش برای اشتراک گذاشتن و مشاهده عکس‌ها از طریق کامپیوتر وجود دارد.

۱.استفاده از اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰

اینستاگرام یک اپلیکیشن رسمی برای ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران قرار داده است، می‌توان آن را دانلود و نصب کنید،  با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس توسط رابط کاربری بر روی کامپیوتر که همانند نسخه اندروید و آیفون می‌باشد، می‌توانید مخاطبان خود را دنبال و پیام‌ها را ارسال کنید. زبانه در پایین به شما امکان جستجوی کاربران را می‌دهد، پست‌ها را مشاهده و در صورت لزوم تغییراتی اعمال کنید.

دسترسی به اینستاگرام از طریق ویندوز برای ویندوز 10

برای آپلود کردن عکس‌ها از آیکون دوربین سمت چپ استفاده کنید، اما فقط بر روی لپ تاپ‌های لمسی می‌توان عکس‌ها را اضافه کرد. در دسکتاپ، اپلیکیشن اینستاگرام درخواست فعال کردن دوربین را ارسال می‌کند و پس از تایید شدن فعال می‌شود. اما به دلیل نداشتن وبکم نمی‌توان تصاویر را با استفاده از این برنامه آپلود کرد.

بنابراین، برنامه رسمی ویندوز  یک رابط ساده مابین کاربر و اینستاگرام است، برای دنبال کردن عکس و ارسال آن باید در جستجوی راه حل دیگری باشید.

۲.به وب سایت موبایل تحت وب متصل شوید

کاربران از اینستاگرام تحت وب سایت استفاده می‌کنند تا از آن طریق فید خود را دنبال کنند. اما این برنامه شما را محدود می‌کند حتی اجازه آپلود کردن تصاویر و مشاهده دایرکت را نمی‌دهد. شما می‌توانید آن را با تغییر یوزر ایجنت (agent user) رفع کنید.

هنگامی که به سرورهای شامل فایل‌های وب سایت متصل می‌شوید، مرورگر شما اطلاعاتی را ارسال می‌کند. این اطلاعات، نسخه مرورگر و سیستم عامل دستگاه را به اطلاع سرور مقصد می‌رساند.

این اتفاق به صورت خودکار است و کاربر در آن نقشی ندارد و با تنظیم کردن آن می‌توان اینستاگرام را فریب داد، دستکاپ را به گوشی همراه شبیه‌سازی کرد و از آن طریق تصاویر را از طریق کامپیوتر آپلود کرد.

تغییر دادن agent user در مرورگر کروم کار راحتی است. ابتدا به وب سایت اینستاگرام و حساب کاربری خود وارد شده، سپس برای بازکردن کنسول توسعه کلید F12 را فشار دهید. می‌توان از میانبر CTRL + SHIFT + M استفاده کرد یا با کلیک بر روی دکمه نوار ابزار مشخص شده در تصویر، دستگاه را به نسخه موبایل اینستاگرام تغییر وضعیت دهید.

کلیک میانبر مرورگر برای دسترسی به اینستاگرام از طریق ویندوز

در اینجا، دستکاپ شما به محیط گوشی شبیه‌سازی شده‌است. می‌توانید با کلیک و کشیدن ماوس مانند کشیدن انگشت بر روی صفحه در داخل فید اسکرول کنید. در دستکاپ تمام قابلیت‌های آن وجود دارد. بر روی آیکون دوربین در پایین صفحه کلیک کرده و عکس‌ها را با سرعت به کامپیوتر اضافه کنید. برای ارتباط با کاربران از برنامه دسکتاپ استفاده کرده و فیلترهای مشابه را اعمال کنید.

۳.برنامه‌های جانبی اپلیکیشن اینستاگرام را روی کامپیوتر امتحان کنید

اگر از طرفداران سخت اینستاگرام هستید و یا از آن طریق کسب درآمد می‌کنید می‌توانید برنامه‌های جانبی را امتحان کنید.

بسیاری از توسعه‌دهندگان حرفه‌ای، اپلیکیشن‌های غیر رسمی اینستاگرام سازگار با ویندوز، مک و لینوکس را

ساخته‌اند. با استفاده از این برنامه‌ها می توانید فید خود را پیدا کنید تا از این طریق امکان آپلود عکس، اعمال فیلتر و جستجو در میان هشتگ‌های محبوب را داشته باشید.

شاید، اینستاگرم یک برنامه رسمی تحت وب عالی ایجاد کرد که کار برای کاربران راحت‌تر شود.

۴.از یک برنامه شبیه‌سازی اندروید استفاده کنید

با سه روش ذکر شده می‌توان از اپلیکیشن تحت وب بدون هیچ دردسری استفاده کرد اما اگر به برنامه‌ای نیاز دارید تا برنامه اینستاگرام را بدون هیچ تغییری در ابعاد بزرگتر بتوانید بر روی دستکاپ نصب کنید، می‌توانید از چند ابزار رایگان برای شبیه‌سازی اندروید تحت وب استفاده کنید.

BlueStacks بهترین ابزار برای این روش است. این یکی از برنامه‌های اندروید است که به شما امکان آسان جستجو و دانلود برنامه‌های اندروید را می‌دهد. پس از دانلود به راحتی می‌توان آن را نصب کرد. بعد از اجرای آن باید وارد حساب کاربری گوگل پلی خود شوید.

نرم افزار بلواستک برای دسترسی به اینستاگرام از طریق ویندوز

بعد از جستجو و پیدا کردن نام اینستاگرام، روی Install کلیک کنید تا نصب شود. همانند گوشی اندروید کار می‌کند. به برگه BlueStacks Home برگردید، جایی که می‌توان برنامه را باز کرد و با حساب کاربری Instagram وارد شوید. از آنجا که این نسخه موبایل است، شما می‌توانید همه کارها را بدون هیچ تغییری از جمله اضافه کردن عکس‌ها و استفاده از فیلترها انجام دهید.

شما چه روشی را برای دسترسی به اینستاگرام تحت وب انتخاب می‌کنید؟

چهار روش برای دسترسی به اینستاگرام تحت وب معرفی کردیم. اگر می‌خواهید از تمام اپلیکیشن‌های گوشی موبایل تحت وب استفاده کنید می‌توانید از شبیه‌سازی برنامه اندروید استفاده کنید. با بررسی نیاز خود می‌توانید هر کدام از روش‌های بالا استفاده کنید.

منبع makeuseof.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. امیر می گوید

    دوستان عزیز این برنامه grids تنها برنامه موجود برای نصب اینستاگرام روی ویندوز هست و بدلیل مشکل لایسنس بعد از مدت کوتاهی برنامه دیگه کار نمیکنه و با کراک فقط مدت کوتاهی کار میکنه-من فایل اصلی برنامه که به لایسنس نیاز نداره رو دارم و برای همیشه کار میکنه و الان مدت ۱ ساله که هیچ اروری و کدی نمیخواد چون فایل اصلی exe هست که لایسنس رد شده و کامل تا ابد کار میکنه—تو اینترنت هم نیست چون من این رو از یه دوستی گرفتم که لایسنسشو خریداری کرده بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.