نحوه واترمارک کردن عکس روی گوشی اندروید

یکی از روش‌­ها برای حفاظت از عکس‌­ها، علامت گذاری آنها به عنوان واترمارک است

یکی از روش‌­ها برای حفاظت از عکس‌­ها، علامت گذاری آنها به عنوان واترمارک است. اگر عکس خود را از گوشی اندروید تهیه کرده‌­اید، می­‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای جانبی، عکس‌­های خود را با واترمارک علامت گذاری کنید.

نرم‌افزار Add Watermark Free

Add Watermark Free نرم‌افزاری رایگان برای گوشی‌­های اندرویدی است، نه تنها واترمارک را به تصاویر اضافه می­‌کند بلکه به شما امکان ویرایش را نیز می­‌دهد. می‌­توانید واترمارک را همراه با فونت­‌ها، رنگ­‌ها و جلوه‌­های مختلف مانند سایه ایجاد کنید.

واترمارک روی تصویر با نرم‌افزار Add Watermark Free

زمانی که برای اولین بار نرم‌افزار را اجرا می‌­کنید، برای اضافه کردن تصویر، در سمت چپ بالای صفحه روی آیکون مثبت ضربه بزنید. می­توانید تصویر مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید، یا اینکه یک عکس جدید تهیه کرده و یا عکس‌­های چندگانه را پردازش کنید.

زمانی که تصویر خود را آپلود کرده‌­اید، یک واترمارک نمونه در سمت چپ پایین تصویر مشاهده خواهید کرد. به مدت طولانی روی واترمارک کلیک کنید و از طریق تنظیمات تغییرات  مورد نیاز را انجام دهید.

به عنوان مثال، شما می‌­توانید یک متن یا یک تصویر را به عنوان واترمارک استفاده کنید، رنگ، فونت و سایه را تغییر دهید.

شما سه مورد در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد: مورد اول شفافیت واترمارک را کنترل می­‌کند، مورد دوم موقعیت آن را کنترل می­‌کند و آخرین مورد اندازه واترمارک را کنترل می‌­کند.

تنظیمات واترمارک تصویر

برای ذخیره کردن یک تصویر به عنوان واترمارک، روی آیکون چرخ دنده در سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید و گزینه images را انتخاب کنید. اکنون می­‌توانید کارهایی بر روی تصویر خود از قبیل تغییر دادن فرمت انجام دهید.

نرم‌افزار Salt

نرم‌افزار Salt نیز برای قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر می­‌تواند مفید باشد، این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزار قبل از گزینه­‌های کمتری برای ویرایش تصویر برخوردار است.

واترمارک تصویر با نرم‌افزار Salt

به محض باز کردن نرم‌افزار، دو گزینه Photos و Logos در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد: بر روی Photos ضربه بزنید و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مشاهده همه عکس‌­های موجود در گوشی روی Browse Folders ضربه بزنید.

برای اضافه کردن یک نوشته خاص به عنوان واترمارک، بر روی “T” در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و متن خود را وارد کنید.

انتخاب تصویر و واترمارک کردن آن

این برنامه همچنین گزینه­‌هایی برای افزودن سبک bold یا italic به متن و تغییر فونت اضافه کرده است، بر روی قسمتی از تصویر ضربه زده تا به فونت­‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از دو نرم‌افزار معرفی شده می‌­توانید بر روی تصاویر خود واترمارک قرار داده و امنیت آن را حفظ کنید.

منبع maketecheasier.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.