نحوه استفاده از گوگل ترنسلیت آفلاین در گوشی

بدون اتصال به اینترنت، از ترجمه گوگل استفاده کنید

با استفاده از گوگل ترنسلیت آفلاین، می‌­توانید بدون اتصال به اینترنت از ابزارهای ترجمه بهره ببرید. از این طریق می­‌توانید در حین سفر که اتصال به اینترنت امکان‌پذیر نیست، از گوگل ترنسلیت آفلاین استفاده کنید.

گوگل ترنسلیت آفلاین

ابتدا، برنامه گوگل ترنسلیت را بر روی گوشی خود باز کنید. در تب تنظیمات روی گزینه Offline   Translationضربه بزنید، سپس، در صفحه Offline Translation، روی “+” ضربه بزنید. برای استفاده از ترجمه آفلاین، زبان مورد نظر را جستجو کنید.

تنظیمات گوگل ترنسلیت آفلاین

زبان مورد نظر را از لیست، انتخاب و گزینه  Download را لمس کنید. به یاد داشته باشید برای استفاده از حالت آفلاین باید بسته‌­های زبان را به طور کامل دانلود کنید.

دانلود بسته‌های زبان گوگل ترنسلیت آفلاین

حذف نسخه‌­های آفلاین گوگل ترنسلیت

این روش در هر دو نسخه iOS و اندروید کار می­‌کند. اگر فضای گوشی پر شده، می­‌توانید بسته­‌های ترجمه شده را بعدها حذف کنید. برای حذف یک زبان دانلود شده، به صفحه Offline Translation بروید و روی آیکون تنظیمات کلیک کرده و با لمس سطل آشغال، زبان مورد نظر را حذف کنید.

زبان دانلود شده امکان ترجمه متون فارسی را می‌دهد. بسته­‌های زبان، برای یک دوره زمانی مشخص نیازهای شما را برآورده می‌­کند، با این حال، بسته­‌های زبان را باید به طور مرتب به­‌روز کنید. به‌­روز رسانی بسته‌­های زبان، ترجمه دقیق­تری در اختیار شما قرار خواهد داد.

ترجمه‌­ها دو طرفه می‌­شوند شما می‌­توانید از زبان اصلی خود به زبان دیگر و برعکس ترجمه کنید. این ایده، هنگام سفر و یادگیری زبان می‌­تواند مفید باشد.

هنگام ترجمه، بررسی کنید که آیا زبان انتخاب شده پشتیبانی می­‌شود. البته، ممکن است متن به دلیل نامفهوم بودن، به درستی ترجمه نشود.

منبع addictivetips.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.