آموزش ساخت مدل گیفت

گیفت‌های زیبا در منزل بسازید

گیفت را می‌توانید به راحتی در منزل بسازید. در اینجا روش درست کردن ۳ مدل زیبا از گیفت‌های مختلف یاد داده شده است که مراحل ساخت آن‌ها همراه با تصویر وجود دارد. ما در این آموزش روش درست کردن قلب نمدی، جعبه گل طبیعی و قلب نمدی بزرگ را به صورت تصویری یاد می‌دهد.

۱- روش درست کردن گیفت مدل تیر در قلب

ابتدا با نمد دو عدد قلب درآورید، بعد دور تا دور آن را مدل دندان موشی روی نمد بدوزید قسمتی از آن را باز بگذارید و با پشم شیشه آن را پر کنید و ادامه آن را بدوزید.

گیفت و قلب

یک خلال دندان بردارید و یک کاغذ مثل انتهای تیر درست کنید و سمت ساده خلال دندان بچسبانید. بعد آن را وارد قلب کنید و یک مربع کاغذی را به سر تیر چسبانده و دو گوشه آن را برش دهید.

گیفت و قلب

۲- روش درست کردن گیفت گل

برای درست کردن گیفت گل به یک جعبه مقوایی، اسفنج، تعدادی گل رز قرمز و ربان نیاز دارید. ابتدا جعبه مقوایی را با کاغذ قرمز یا هر نوع کاغذ کادویی که می‌خواهید بپوشانید. اسفنج را به اندازه جعبه برش دهید و داخل جعبه قرار دهید.

گیفت و جعبه

ساقه‌های گل رز را ببرید به طوری که حدود ۳ تا ۵ سانتی‌متر از آن روی گل بماند. بعد آن را به آرامی از کنار جعبه وارد اسفنج کنید.

گیفت و گلبه همین ترتیب گل‌ها را در کنار هم قرار دهید جوری که جای خالی روی آن مشخص نباشد. بعد دور جعبه را روبان ببندید.

گیفت و گل

۳- ساخت گیفت مدل قلب با نمد

برای درست کردن این گیفت ابتدا تعدادی دایره با نمد درست کنید. هر چه می‌خواهید قلب بزرگ‌تر باشد باید دایره‌های بیشتری درست کنید. روی مقوا یک قلب بکشید و دورتادور آن را ببرید.

گیفت و نمدحال دو دایره را از وسط تا بزنید و مثل تصویر زیر روی هم قرار دهید، بعد از ابتدای دایره اول را لوله کنید و چسب بزنید.

گیفت و نمددایره دوم را نیز روی آن لوله کنید و دوباره چسب بزنید.

گیفت و گل نمدیگل رزها را به صورت ایستاده روی قلب بچسبانید طوری که هیچ جای خالی روی مقوا نماند.

گیفت و گل نمدی

در نهایت گیفت قلبی به این شکل در می‌آید.

گیفت و گل قلبی نمدی

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.