نحوه ادغام چند فایل PDF در iOS

ابتدا نرم‌افزار PDF Merge را از اپ استور نصب کنید

در سال ۱۹۹۰ فرمت فایل PDF  ساخته شده است و هم اکنون یکی از محبوب­‌ترین فایل­‌ها به شمار می­‌آید. مزیت اصلی آن عدم توانایی ویرایش محتوای فایل است. بنابراین، فایل‌ها را نمی­‌توان (به راحتی) ویرایش و یا تغییر داد و امنیت لازم برای محتوای شما  فراهم می­‌شود.

اگر چه نرم‌افزارهای متفاوتی به منظور ویرایش PDF در ویندوز، مک و لینوکس وجود دارد، اما نرم‌افزاری سازگار با iOS وجود ندارد. بنابراین نصب نرم‌افزارهای جانبی اپل ایده خوبی است. در صورتی که می­‌خواهید چند فایل PDF را از طریق گوشی iOS خود ادغام کنید، می­‌توانید یک میانبر دانلود کنید.

این روش نیاز به داشتن برنامه Shortcuts بر روی اپل دارد.  شما می‌­توانید برنامه را از اپ استور دانلود کرده و پس از نصب، به پایین صفحه بروید.

پس از نصب میانبر PDF Merge را روی  آیفون خود قرار دهید. این میانبر توسط اپل ساخته شده است، بنابراین هیچ نگرانی در مورد امنیت و حفظ حریم خصوصی نداشته باشید. همانند هر میانبر دیگر، شما می­‌توانید تنظیمات را به دلخواه خود سفارشی کنید، اما بهتر است تنظیمات به همان صورت باقی بماند چرا که برخی تغییرات موجب توقف عملکرد آن می‌­شود.

تنظیمات ادغام فایل PDF

پس از نصب و اجرای میانبر، برنامه‌­ای که شامل  فایل­‌های PDF است را باز کنید. توصیه می‌­کنیم آن را در برنامه Files ذخیره کنید.

فایل­‌های PDF را به منظور ادغام انتخاب کنید.

انتخاب فایل PDF

در پایین صفحه روی نماد اشتراک‌گذاری کلیک کنید.

اشتراک گذاری فایل PDF

در منوی پایین ، روی Shortcuts بزنید. در صورتی که قابل مشاهده نبود، روی More بزنید و گزینه Shortcuts را فعال کنید.

میانبر فایل PDF

روی Merge PDF بزنید. مدت زمان این فرآیند بستگی به حجم فایل­‌های PDF که ادغام شده‌­اند، دارد.

میانبر ادغام فایل PDF

نام فایل PDF ادغام شده

در ادامه می‌­توانید فایل PDF جدید ترکیب شده را نامگذاری کنید. سپس، روی Done بزنید.

نامگذاری فایل PDF ادغام شده

مکان ذخیره فایل PDF خود را انتخاب کنید و برای تکمیل روی Add بزنید.

ذخیره فایل PDF ادغام شده

PDF Merge یکی از بهترین ابزارها است که کار کردن با نیز آسان است و می­‌توانید فایل‌های PDF خود را در کمترین زمان ممکن در فایل PDF جدید ادغام کنید.

منبع maketecheasier.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.