آموزش ساخت کاردستی صابون

بهداشت را برای فرزندتان لذت بخش کنید

درست کردن صابون با کودکان یک فعالیت بسیار ساده مناسب برای همه گروه‌های سنی است. بچه‌های بزرگتر به تنهایی و کودکان خردسال با کمی کمک بزرگترها می‌توانند آنرا انجام دهند. تنها کاری که باید انجام بشه پنهان کردن اسباب بازی داخل آن است. آیا شما تابحال سعی کرده‌اید با کودک‌تان این کار را انجام دهید؟ پس با ما همراه باشید.

مواد لازم:

  • صابون گلیسیرینه شفاف
  • اسباب بازی کوچولو
  • اسپری الکل
  • ظرفی برای آب کردن صابون داخل آن

روش تهیه:

پایه صابون را به تکه‌های کوچک خرد کنید. در ظرفی ریخته و برای ذوب کردن داخل ماکروفر قرار دهید. ابتدا با ۳۰ ثانیه شروع کنید و هر چند بار در ماکروفر را باز کنید و هم بزنید و مجددا تکرار کنید تا کاملا ذوب شود. اسباب بازی را داخل قالبی که در نظر دارید، قرار دهید و بر روی آن مایع ذوب شده بریزید.(تا اندازه‌ای که روی اسباب بازی را بپوشاند). سطح آن را اسپری الکل بپاشید(برای این است که حباب‌های هوای ایجاد شده از بین برود). صبر کنید تا کمی سفت شود(تا زمانیکه اسباب بازی بچسبد و شناور نباشد). مجددا صابون را در ماکروفر ذوب کنید. روی سطح سفت شده را اسپری کنید و صابون ذوب شده روی آن بریزید. مجددا سطح آن را اسپری کنید و چند ساعتی صبر کنید تا سفت شود.

صابون و عروسک

تمام! دیدن چهره کودک‌تان وقتی در حال شستشوی دست و صورتش با کاردستی دست ساز است و کشف اسباب بازی داخل آن جالب و دیدنی هست.

فعالیتی بی‌انتها برای خلاقیت کودکان و همینطور ایده‌ای برای هدیه به مناسب‌‌های مختلف از طرف کودک‌تان به عزیزان است. به جای اسباب بازی گل‌های خشک یا سبزیجات معطر و خیلی طرح‌های زیبای دیگر با سلیقه‌تان می‌توانید داخل صابون قرار دهید.

منبع: شید شاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.