بهترین مدل پیراهن مردانه برای آقایان لاغر و چهارشانه

در انتخاب پیراهن مناسب باید به مواردی چون اندازه، پارچه، رنگ و مدل یقه‌ها توجه کنید

شاید فکر کنید همه پیراهن‌های مردانه یکسانند اما در واقع تفاوت‌هایی وجود دارد. آقایان لاغر و چهارشانه اغلب در پیدا کردن پیراهن مناسب دچار مشکل می‌شوند. در انتخاب پیراهن مناسب باید به مواردی چون اندازه، پارچه، رنگ و مدل یقه‌ها توجه کنید تا بتوانید پیراهنی برازنده خود بیابید.

اندازه

پیراهن‌ها می‌توانند فیت، راسته، آزاد یا چسبان باشند. اگر باریک هستید و شانه‌های پهنی دارید، ابتدا پیراهنی پیدا کنید که اندازه شانه‌های شما باشد و در قسمت میانی پارچه زیادی نداشته باشد. اگر پیراهن آزاد و گشاد بپوشید، مانند کودکی خواهید شد که لباس پدرش را پوشیده است. بهترین مدل پیراهن فیت است که ۱۰ سانتیمتر پارچه اضافی برای راحتی دارد و از شانه‌ها به سمت کمر باریک می‌شود.

آستین‌ها و دکمه سردست

مطمئن شوید آستین‌های پیراهن شما متناسب با اندازه دست شما باشد و وقتی دکمه سرآستین را می‌بندید، بالای مچ دست قرار نگیرد. اگر آستین‌ها بلند باشند، مجبور خواهید شد آستین‌ها را بالا زده یا جای دکمه سرآستین‌ها را جابه‌جا کنید. افراد چهارشانه می‌توانند از دکمه سرآستین‌های بزرگ یا کلیپس سرآستین استفاده کنند که توجه را از شانه‌ها به آستین معطوف کند.

پیراهن جین برای آقایان لاغر و چهارشانه

پارچه و الگوی پیراهن

از پارچه‌های نرم مانند ابریشم و ساتن استفاده نکنید، در عوض از جنس‌های سخت‌تر مانند پنبه، کتان، نخ و پلی‌استر استفاده کنید. به این دلیل که پارچه‌های لطیف به راحتی چروک می‌شوند و توجه به اندام لاغر و به خصوص شانه‌ها را بیشتر می‌کند. پارچه‌های محکم ساختار بهتری دارند و به اندازه پارچه‌های لطیف اندام شما را نمایش نمی‌دهد. می‌توانید لباس‌هایی با طرح چهارخانه و راه راه که مردان چاق نمی‌توانند تن کنند، استفاده کنید.

لباس‌های ساده

بیشتر پیراهن‌های مردانه دکمه‌های ساده و یک جیب روی سینه چپ دارند. جیب‌های اضافی که در پایین پیراهن قرار می‌گیرد، مردان لاغر را لاغرتر و باریک‌تر نشان می‌دهد. دکمه‌های خاص و منحصر به فرد می‌توانند توجه را از شانه‌ها و اندام باریک بردارند. پیراهن‌های یقه‌دار نگاه را از سرتاسر نیم تنه برمی‌دارند.

منبع livestrong.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.