نحوه ذخیره یا تبدیل پاورپوینت به فایل ویدئویی

پاورپوینت را به فیلم تبدیل کنید

احتمالا می­‌دانید که می­‌توانید ارائه‌­های پاورپوینت را با موسیقی، تصاویر، محتوای وب و متن ایجاد کنید، اما با تبدیل پاورپوینت به یک فایل ویدئویی می­‌توان در نمایش اسلایدها صرفه‌جویی کرد.

ارائه‌­های پاورپوینت برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می­‌گیرد و به منظور کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته که می­‌توان ویژگی­‌های آن را افزایش داد.

برای ذخیره پاورپوینت به عنوان یک فایل ویدئویی، ابتدا باید یک نمونه کار ایجاد کنید، زمانی که سند را باز می­‌کنید، باید آن را به عنوان یک فایل ویدئویی ذخیره کنید. با ضربه زدن روی تب File شروع کنید.

مرحله اول تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

در ادامه روی Export و پس از آن روی Create a video کلیک کنید.

مرحله دوم تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

زمانی که این کار را انجام می‌­دهید، صفحه Create a video را مشاهده خواهید کرد. که شامل دو منوی کشویی و کادر ارزش زمانی می‌باشد.

مرحله سوم تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

اولین منو شامل سه گزینه است: گزینه اول کیفیت ویدئو را مشخص می­‌کند، برای دریافت بهترین کیفیت مناسب است. گزینه دوم کیفیت متوسطی را ارائه می‌­دهد و گزینه سوم کیفیت پایینی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

منوی اول تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

دومین منو، امکان اضافه کردن توضیح در اسلاید یا زمان‌بندی را می­‌دهد.

منوی دوم تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

برای انتخاب زمان نمایش اسلایدها از کادر زمانی استفاده کنید، البته به طور پیش‌فرض بر روی ۵ ثانیه تنظیم شده است. برای این آموزش، ما آن را به ۳ ثانیه تنظیم می‌­کنیم. در نهایت، برای ذخیره ویدئو بر روی Create Video کلیک کنید.

مرحله پنجم تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

برای ذخیره فایل، به صفحه Save هدایت می­‌شوید تا فایل خود را در مکان مورد نظر ذخیره نمایید. نام آن را وارد کرده، سپس روی Save کلیک کنید.

مرحله ششم تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

در حالی که این ویدیو در حال ایجاد است، نوار پیشرفت کار را در پایین پنجره پاورپوینت خود خواهید دید. پس از تمام شدن به ویدئوی خود بروید.

مرحله آخر تبدیل پاورپوینت به فایل ویدیویی

اکنون می‌­توانید روی فایل ویدئویی خود دوبار کلیک کنید، تا به طور خودکار ویدئو را نمایش دهد. به خاطر داشته باشید که هر چقدر اسلایدهای بیشتر داشته باشید باید زمان بیشتری را برای هر اسلاید اختصاص دهید، بیشترین فضای ویدئویی در انتهای آن قرار می­‌گیرد. این ابزار برای کسب و کار و یا آپلود آنها به عنوان ویدئو برای سرویس‌­های اشتراک‌گذاری ویدئو به صورت آنلاین مانند فیس بوک و یوتیوب مناسب است.

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.