ترفندهای سریع برای نحوه جستجوی تاریخچه چت در واتساپ

در واتساپ به راحتی می‌­توان پیام­‌های قدیمی را جستجو و پیدا کرد.

واتساپ یکی از محبوب‌­ترین نرم‌افزارهای پیام‌­رسانی است و قابلیت‌­هایی بیش از ارسال یک متن یا پیام صوتی را ارائه می­‌دهد. در به روز رسانی­‌های اخیر، قابلیت­‌های جدید و مفید افزوده شده است، از جمله جستجوی تاریخچه چت.

نحوه جستجوی تارخچه چت در واتساپ

واتساپ به یک نرم‌افزار برای ارسال پیام، تصاویر، کلیپ‌­های ویدئویی و گیف تبدیل شده است. این برنامه برای کاربران گوشی‌­های هوشمند می­‌باشد، در این برنامه به راحتی می‌­توان پیام­‌های قدیمی را جستجو و پیدا کرد.

با ما همراه باشید تا نحوه انجام این روند را شرح دهیم:

جستجوی تاریخچه چت برنامه واتساپ در اندروید

ساده‌­ترین روش برای جستجوی تاریخچه چت، استفاده از آیکون ذره بین در سمت راست بالای صفحه اصلی واتساپ است. روی آن ضربه بزنید، کلمه یا عبارت موردنظر را برای جستجو وارد کنید، در ادامه، واتساپ به طور خودکار پیام­‌ها را هنگام تایپ کردن فیلتر می­‌کند تا پیام جستجو شده را نمایش دهد.

جستجوی تاریخچه چت واتساپ در اندروید

اگر می‌­خواهید عبارتی را در یک چت یا گروه خاص جستجو کنید،  گفتگو را باز کنید، روی آیکون منوی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، سپس روی Search ضربه بزنید و عبارت مورد نظر خود را وارد کنید.

گزینه جستجوی تاریخچه چت

جستجوی تاریخچه چت در آیفون

جستجوی تاریخچه چت واتساپ در آیفون متفاوت است. در صفحه اصلی واتساپ روی Chats در بالای صفحه ضربه بزنید، سپس در لیست مکالمات، عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.

جستجوی تاریخچه چت در آیفون

موارد مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید، هنگام تایپ کردن، واتساپ مکالمات را فیلتر می­‌کند تا در صورت وجود، کلمه یا عبارت مورد نظر شما را بیابد.

با استفاده از روش‌­های فوق، می­‌توانید موارد مورد جستجوی خود را بیابید.

منبع maketecheasier.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظر
  1. تهمینه می گوید

    سلام وقت بخیر
    از آموزش شما در زمینه جستجوی پیام در چت واتسپ استفاده کردم.
    متشکرم

    1. دبیر سرویس می گوید

      سلام. ممنون از توجه شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.