نحوه مخفی کردن اشیاء قبل از انیمیشن پاورپوینت

در بسیاری از موارد، آشکار سازی یک شی قبل از انیمیشن، با ارائه شما مطابقت دارد

یکی از قابلیت­‌های جذاب پاورپوینت توانایی نمایش دادن جداول، نمودارها،  SmartArt و متحرک بودن اشیاء می‌­باشد. با این حال، در بسیاری از موارد، آشکار سازی یک شی قبل از انیمیشن، با ارائه شما مطابقت دارد. زمانی که یک پاورپوینت را با انیمیشن زیادی ترکیب می­‌کنید، ممکن است بخواهید اسلایدها را بدون اشیاء نمایش دهید.

به عنوان مثال قصد دارید یک نقشه را معرفی کنید و می‌­خواهید از برچسب‌­های چند رنگی برای مشخص کردن بیمارستان­‌ها، هتل­‌ها و مدارس یک منطقه مشخص استفاده کنید. می‌­توانید قبل از ظاهر شدن اشیاء ابتدا در مورد آن صحبت کنید و سپس با کلیک بر روی آن، تصویر را ظاهر کنید تا مخاطب ارائه را بهتر درک کند.

مخفی کردن اشیاء قبل از انیمیشن

خوشبختانه، مخفی کردن یک شی قبل از انیمیشن پاورپوینت بسیار ساده است. اشیای مورد نظر خود را انتخاب کرده و قبل از شروع ارائه، از مسیر انیمیشن که قصد دارید دنبال کنید مطلع شوید. در ادامه مطلب، چگونگی انجام این کار را شرح خواهیم داد.

ابتدا، ارائه پاورپوینت خود را باز کنید. از منوی اسلایدهای سمت چپ پنجره پاورپوینت، اسلاید مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اسلایدهای انیمیشن پاورپوینت

اشیاء خود را بر روی اسلاید قرار دهید . در این مقاله، از پین­‌های مکان استفاده شده است.

انیمیشن نقشه پاورپوینت

روی شی که می­‌خواهید قبل از انیمیشن مخفی شود، کلیک کنید. به تب Animations بروید و نوع اثر انیمیشن که می­‌خواهید استفاده شود را انتخاب کنید. برای انیمیشن ورودی یکی از گزینه­‌های Appear، Fade، Fly In و غیره را انتخاب کنید. در این مطلب از انیمیشن Appear استفاده شده است.

انتخاب انیمیشن پاورپوینت

سپس، در بخش timing گزینه Start را انتخاب کنید. بسته به نحوه نمایش انیمیشن­‌ها مطابق با زمانبندی، گزینه With Previous یا After Previous را انتخاب کنید.

زمان‌بندی انیمیشن پاورپوینت

این مراحل را برای بسیاری از اشیاء که قبل از انیمیشن مخفی شده‌­اند، تکرار کنید. محصول نهایی باید چیزی شبیه به مثال زیر باشد:

پین مکان در انیمیشن پاورپوینت

همانطور که می­‌بینید، فرآیند ساده است. فقط انیمیشن ورودی را به عنوان اولین انیمیشن در یک مسیر متحرک شیء انتخاب کنید تا مطمئن شوید که یک شی در ارائه نمایش داده نمی‌­شود تا اینکه انیمیشن برای آن فراخوانی شود.

منبع howtogeek.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.