چطور شکم را در لباس مخفی کنیم؟

اگر شکم بزرگی دارید، بهتر است بر روی سایر قسمت‌های بدن متمرکز شوید

خانم‌ها با ترفندهای مختلفی می‌توانند شکم خود را در لباس مخفی کنند. تنها کاری که باید بکنید این است که توجه را از قسمتی که برایتان مشکل‌ساز است به سمت قسمت‌های دیگر پرت کنید. اگر شکم بزرگی دارید، بهتر است بر روی سایر قسمت‌های بدن متمرکز شوید. آرایش مو و صورت زیبا و یا استفاده از گوشواره‌های بزرگ و جذاب می‌تواند راه حل خوبی باشد.

ترفند دیگر این است که به جای دستبند که ممکن است به شکم نزدیک شود، گردنبند زیبا بیاویزید. گردنبند آویز زیبا بیندازید تا نظرها از شکم به سمت گردن‌آویز جلب شود.

پنهان کردن شکم با کت

علاوه بر تکنیک‌هایی که کمک می‌کنند توجه‌ها از ناحیه شکم پرت شود، برخی تکنیک‌ها نیز به مخفی کردن لباس کمک می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از کت طرحدار با برش مناسب است که دکمه‌دار باشد. اگر کت با شلوار یا پیراهن ست باشد و به رنگ تیره مانند مشکی، زغالی، آبی تیره باشد، بسیار مناسب‌تر است.

پوشیدن کت جلوباز نیز روش خوبی برای پنهان کردن شکم است. پوشیدن یک ژاکت ورزشی یا کش بافت به رنگ روشن روی لباسی به رنگ تیره‌تر، اندام را لاغرتر نشان می‌دهد. ژاکت طرحدار نیز می‌تواند مناسب باشد.

تاپ بزرگ سایز نپوشید

بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند مشکل بزرگ بودن شکم را با پوشیدن تاپ‌های گشاد برطرف کنند. اما این روش خوبی نیست. از پوشیدن هرگونه لباس گشاد خودداری کنید زیرا اندام شما را بزرگتر نشان می‌دهد. تاپ بلند تا ران پا را انتخاب کنید اما نه مدل لباس‌های شبیه لباس بارداری. تاپ را داخل شلوار یا دامن نگذارید. برعکس آن را روی شلوار یا دامن بیندازید.

پیراهن یا تاپ‌هایی که طرحدار یا توری هستند نیز می‌توانند به خوبی شکم را مخفی کنند. هنگام خرید این لباس‌ها باید به طرح و نقش لباس توجه کنید. باید توری یا طرح لباس طوری باشد که شکم را پنهان کند نه اینکه آن را بیشتر موردتوجه قرار دهد.

تاپ دامن‌دار بپوشید

روش دیگر پوشیدن تاپ با بلوزی است که پایین آن شکل دامن است. باید دامن پایین لباس به نحوی باشد که شکم را پنهان کند. نوع پارچه و دوخت آن بسیار مهم است.

گن‌های جدید

از پوشیدن گن صرف‌نظر نکنید. مدل‌های مختلف گن وجود دارد. از گن‌های پیراهنی گرفته تا آنهایی که تنها قسمت بالای بدن را می‌پوشانند. مدلی را انتخاب کنید که شکم را کامل بپوشاند. مدل گنی که می‌پوشید بستگی به جنس پارچه‌ای دارد که روی گن می‌خواهید بپوشید و اینکه چه نوع گنی برای لباس شما مناسب است.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.