مدل‌های کوتاهی مو برای آقایان چهل ساله

با بالا رفتن سن آقایان، حفظ جوانی در ظاهر بسیار به مدل مو بستگی پیدا می‌کند

با بالا رفتن سن آقایان، حفظ جوانی در ظاهر بسیار به مدل مو بستگی پیدا می‌کند. بسیاری از آقایان به غلط مدل موی خود را در مدل‌های قدیمی نگه می‌دارند و یا مدل‌های راحتتر را برای موی خود انتخاب می‌کنند. بالا رفتن سن نباید سبب شود مدل موها قدیمی باقی بماند و خسته‌کننده و تکراری شود. در این مطلب چند پیشنهاد خوب برای آقایان چهل ساله داریم.

مدل قیصری

مدل قیصری برای آقایان چهل ساله

مدل کوتاهی قیصری برای آقایان چهل ساله بسیار مناسب است و نگه داشتن آن نیز بسیار آسان است. به خصوص این مدل برای پوشاندن ریزش موها بسیار مناسب است.

مدل موی پوش‌دار

مدل موی پوشدار برای آقایان چهل ساله

اگر موهای پرپشتی دارید و می‌خواهید مدلی امروزی داشته باشد، مدل موی “پومپادور” مناسب شماست به خصوص اگر صورت بیضی یا کشیده دارید.

مدل آیوی لیگ

مدل آیوی لیگ برای آقایان چهل ساله

این نیز یک مدل موی مناسب برای آقایان ۴۰ ساله است که نگه داشتن آن نیز بسیار آسان است. موی بیشتری بالا سر قرار دارد که به راحتی می‌توان به آن مدل داد و به طرفین باز کرد.

مدل کوتاهی موی جلوی پیشانی

کوتاهی جلوی پیشانی برای آقایان چهل ساله

این مدل مو برای کسانی که موهایشان جوگندمی شده است و قصد رنگ کردن مو ندارند، بسیار مناسب است زیرا این رنگ را بسیار زیبا به نمایش می‌گذارد. در این مدل موی اطراف صورت چند سانتیمتر کوتاهتر از دیگر قسمت‌ها می‌شود.

شیو کردن سر

مدل شیو کردن سر برای آقایان چهل ساله

بسیاری از افراد با بالا رفتن سن نگران طاسی سر و ریزش موهای جلوی سر هستند. یکی از روش‌های مناسب برای این افراد که ظاهری جذاب و قدرتمند به آنها می‌بخشد، شیو کردن موی سر است. ممکن است این مدل برای همه افراد مناسب نباشد. اما اگر شکل سر شما متناسب است (این مدل به صورت مربعی یا بیضی می‌آید) این مدل مناسب شماست به خصوص اگر موهای نازک دارید. موی تراشیده با ریش کوتاه بسیار جذاب می‌شود.

مدل لیر کوتاه

لیر کوتاه برای آقایان چهل ساله

این مدل برای کسانی که موهای جلو سرشان ریخته است مناسب است و دو طرف موها را پرتر نشان می‌دهد. در این مدل مو به صورت لایه‌های کوتاه درمی‌آید و در صورتی که کمی روغن مو بزنید، درخشندگی و زیبایی بیشتری به مو می‌دهد.

لیر خیلی کوتاه

لیر خیلی کوتاه برای آقایان چهل ساله

این نیز مدلی است که می‌توان به راحتی به آن فرم داد و نگهداری از آن آسان است. با کمی روغن یا ژل و با کمک انگشتان می‌توان به آن حالت داد. می‌توانید مانند مدل پومپادور جلوی موها را با ژل بالا بزنید.

موی بلند ژولیده

موی بلند ژولیده برای آقایان چهل ساله

این مدل در میان مردان در هر سنینی که موی بلند دارند، محبوبیت دارد. اما اگر موی نازکی دارید، این مدل مناسب شما نیست زیرا موهای شما را نازکتر از آنچه هست، نشان می‌دهد. در این مدل، موی کل سر به صورت لایه‌ای کوتاه می‌شود. می‌توانید با کمی اسپری مو ظاهر زیباتری به موها بدهید.

لیر بلند

لیر بلند برای آقایان چهل ساله

اگر موهای پرپشت و درخشانی دارید، این مدل مناسب شماست. در این مدل مو لایه لایه‌های بلند است به خصوص در دو طرف و پشت سر. تنها کافی است با کمی روغن مو پشت سر را حالت دهید.

مدل موی گنزالز

مدل موی گنزالز برای آقایان چهل ساله

این مدل نیز برای کسانی که موهای بلندی دارند و می‌خواهند کمی خلاقیت در مدل مو داشته باشند، مناسب است. در این مدل دورتادور سر لایه‌های مو بلند است و با حالت دادن می‌توان قسمت‌های مو را از هم جدا کرد و با ریش کم بسیار جذاب خواهد شد.

کوتاهی حالت‌دار

مدل موی کوتاه حالتدار برای آقایان چهل ساله

در این مدل موهای طرفین و پشت سر کوتاه است و اندکی از موهای بالای سر نیز کوتاه است. موهای بالای سر با موزر کوتاه می‌شود تا حالت به موها بدهد. این مدل برای آقایانی که موهای نازک یا کم دارند، بسیار مناسب است. از ژل مو زیاد استفاده نکنید و موها را جدا نکنید زیرا کف سر مشخص می‌شود.

منبع liveabout.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.