آیا هتل مناسب ترین گزینه اقامت است؟

جنبه های مثبت و منفی اقامت در هتل

اگر به سفری بروید، جایی که در آن اقامت می کنید آنقدر مهم است که می تواند خاطره ی سفرتان را تا آخر عمر فراموش نشدنی بکند یا اینکه آنقدر بد باشد که آن را به یک کابوس تبدیل کند. یکی از اولین تصمیم هایتان برای سفر باید مشخص کردن این موضوع باشد که می خواهید در هتل بمانید یا اینکه جایی را برای خودتان اجاره کنید. در این نوشتار می خواهیم عقاید اشتباه درباره ی اینکه چرا باید یا نباید در یک هتل اقامت کنید را بررسی کنیم تا بتوانید تصمیم تان را کمی سبک سنگین کنید و ببینید آیا این بهترین جا برای اقامت خانواده تان است یا نه.

جنبه های مثبت اقامت در هتل

 نیازی به آشپزی نیست: بله، این یکی از خبرهای خوش برای همه مادرهاست! چون حتی در طول سفر هم مادرها از وظایف یا کارهایی که وظیفه شان نیست و بیشتر لطف است، دست نمی کشند. یکی از بهترین مزیت های اقامت در هتل این است که دیگر نیازی به آشپزی ندارید… حتی اگر بخواهید هم نمی توانید!

خانه داری

هفته ای که در آن هیچ خبری از مرتب کردن تخت یا انجام کارهای خانه نباشد، برای هر کسی مثل بهشت است! بد نیست به افرادی که اتاقتان را مرتب می کنند، انعام بزرگی بدهید چون واقعا مستحق آن هستند.

امنیت

بعضی از هتلها در جلوی در ورودی شان دربان و نیروهای امنیتی دارند تا مطمئن شوند مسافران اقامت راحت و امن و بی دردسری را در هتل تجربه می کنند.

امکانات

بعضی از هتلها دارای امکانات خوبی مثل باشگاه، رستوران، زمین های بازی، زمین گلف، کتابخانه و استخر هستند؛ بنابراین بهتر است هتلتان را فقط به عنوان جایی برای خواب انتخاب نکنید بلکه سعی کنید آن را تبدیل به یک تجربه ی عالی کنید. علاوه بر این خیلی از هتلها پکیج هایی مثل اجاره ماشین، رفت و آمد رایگان به فرودگاه و بازدید از مناطق دیدنی محلی آن شهر را هم دارند که باعث راحت تر شدن بیش از اندازه سفر و لذت بیشتر از آن می شود.

اقامت در هتل و استخر
بعضی از هتلها دارای امکانات خوبی مثل باشگاه، رستوران، زمین های بازی، زمین گلف، کتابخانه و استخر هستند

سرویس اتاق

آیا حس و حال بیرون رفتن از اتاق برای صرف ناهار را ندارید؟ نیازی هم نیست چون در تعطیلات هستید… بگذارید غذا پیش شما بیاید!

نکات منفی اقامت در هتل:

جای کوچک= بحث و مجادله

وقتی خانوادگی سفر کنید، مطمئنا نیاز به یک جای بزرگ برای ماندن دارید. وقتی مجبور باشید در یک جای کوچک بمانید، خودتان را مثل پرنده ی در قفس احساس می کنید.

اقامت در هتل و تخت
احتمالا هزینه ی اقامت در هتل، خیلی بیشتر از هزینه ی اقامت در یک سوییت یا خانه ی اجاره ای است

تمیزی

وقتی جایی رزرو می کنید، انتظار دارید اتاقتان خیلی تمیز باشد اما دربعضی از موارد اینطور نیست.

هزینه

احتمالا هزینه ی اقامت در هتل، خیلی بیشتر از هزینه ی اقامت در یک سوییت یا خانه ی اجاره ای است. بنابراین اگر از نظر بودجه ای محدودیت داشته باشید، هتلها گزینه ی مناسبی برای اقامت نیستند، اگرچه هتلهای خیلی خوبی در دنیا وجود دارند که در برخی مواقع سال قیمت های باورنکردنی ای دارند.

کمبود فضای بیرونی

اگر بخواهید به فرزندانتان اجازه دهید تا در بیرون بازی کنند، یا کمی هوای تازه بخورند، باید هتلی را پیدا کنید که حیاط بزرگ و یا محوطه ی چمنی وسیعی دارند که این هم کمی سخت است. بعد از بررسی جنبه های مثبت و منفی و سبک و سنگین کردن آنها احتمالا می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

منبع eligasht.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.