توصیه‌هایی در خصوص استفاده از اکسسوری‌ها برای خانم‌های بزرگ سایز

خانم‌های بزرگ سایز نباید زیورآلات کوچک استفاده کنند

برای به روز بودن و داشتن تیپی مناسب باید از قواعد و اصول روز دنیای مد پیروی کنید. دنیای مد برای خانم‌های بزرگ سایز هم راه‌حل‌هایی دارد تا بتوانند بهترین ظاهر خود را نمایش دهند. در این مطلب به چند توصیه متخصصان مد درباره استفاده از اکسسوری برای خانم‌های بزرگ سایز می‌پردازیم.

زیورآلات

خانم‌های بزرگ سایز نباید زیورآلات کوچک استفاده کنند زیرا دیده نخواهد شد. مچ‌بند، گردنبندهای بلند و بزرگ و انگشترهای پهن استفاده کنید. گوشواره‌های آویز نیز گزینه‌های مناسبی هستند (این گوشواره‌ها گردن کوتاه را بیشتر موردتوجه قرار می‌دهد).

همه زیورآلات را با هم استفاده نکنید. وقتی لباس رسمی خود را به تن می‌کنید، یکی از زیورآلاتی که سنگین‌تر است و جلب توجه می‌کند را استفاده کنید. ببینید می‌خواهید کدام قسمت از بدن شما بیشتر به چشم بیاید برای مثال شاید بخواهید گردن زیبای خود را با یک گردنبند شیک نشان دهید یا دستان خود را با دستبندی زیبا به نمایش بگذارید.

زیورآلات برای خانم‌های بزرگ سایز
همه زیورآلات را با هم استفاده نکنید

کمربند

اگر کمر پهنی دارید، می‌توانید از کمربند پهن با عرض ۷ سانتیمتر یا کمربند ظریف با عرض ۳ سانتیمتر استفاده کنید. کمربند به لباس شما شکل و فرم می‌دهد. از کمربندهایی با جنس‌هایی چون چرم استفاده کنید که به راحتی دور کمر پیچیده و بتوانید گره بزنید و به راحتی گشاد و تنگ کنید. کمربندهایی که جلوی آنها تزیینات مصنوعی قرار دارد، توجه را معطوف خود می‌کند. اگر از کمربندهای باریک استفاده می‌کنید، دو بند کمربند از یک رنگ با دو سایه مختلف زیبا خواهد شد. بهتر است خانم‌هایی که شکم بزرگی دارند، کمربند را درست در میانه شکم و محکم نبندند بلکه آن را دور باسن به طور شل بیندازید.

کفش

کفش‌های نوک تیز در مقایسه با کفش‌هایی با پنجه پهن شما را لاغرتر نشان می‌دهند. و البته قدرت پاشنه بلند را دست کم نگیرید. کفش‌هایی با پاشنه هر چند کوتاه پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. اگر مچ پای شما پهن است یا ساق پای چاقی دارید، از پوشیدن کفش‌های با بند T جلوی کفش یا بندهای مچی خودداری کنید، این کفش‌ها پای شما را پهن‌تر نشان می‌دهند. در عوض کفش‌هایی که بند آنها پشت بسته می‌شود استفاده کنید. حتما کفشی انتخاب کنید که در آن راحت باشید.

کیف

هیچگاه کیف دستی خیلی کوچک استفاده نکنید. وقتی روبروی آینه قدی می‌ایستید، کیف شما باید متناسب با اندام کلی شما باشد. اگر کیف شما در لباستان گم است، وقتی روی شانه‌های شماست زیاد احساس راحتی می‌کنید، روی دست شما دیده نمی‌شود، بهتر است کیف خود را عوض کنید.

کیف دستی یا آویز خیلی بزرگ، کیف‌های مدل کیسه، کیف مدرسه و کیف پول سایز بزرگ یا کیف‌هایی با بند ضربدری که بدن را می‌پوشاند، گزینه‌های خوبی هستند (سایز کیف بستگی به اندام شما دارد اما کیف کوچکتر از ۲۲ سانتیمتر استفاده نکنید). چه کیف را زیربغل بگیرید یا روی ران پا، هرچه کیف بزرگتر باشد، کمر باریکتر به نظر می‌رسد.

منبع realsimple.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.