ایده های جالب برای استفاده از نخ و طناب های اضافی (بخش اول)

با نخ و طناب های اضافی که در خانه دارید، چیزهای زیبا درست کنید

هیچ چیز بدتر از نگه داشتن اضافه نخ و طناب نیست. به جای آنکه خانه را پر از این وسایل بلااستفاده بکنید، می توانید با ایده های جالب از آنها استفاده کنید. نمی دانید با اضافه نخ های بافتنی خود چه بکنید؟ ما ایده های ساده و بامزه ای برای شما داریم. برخی از آنها تزینیی و برخی کاربردی هستند. این کاردستی ها را می توانید به عنوان هدیه به دوستان خود بدهید.

گردنبند و دستبند مدل ریسمان

دستبند و گردنبند و طناب
می توانید طناب را کمتر یا بیشتر بپیچید یا قد آن را کوتاه و بلند کنید

با طناب های اضافه خود می توانید زیورآلات ساده بسازید. این دستبند و گردنبندها زیبا، ساده و راحت هستند. این می تواند پروژه خوبی برای مبتدی ها باشد. همانطور که می بینید این طناب ها بر روی دست و گردن بسیار زیبا هستند و زیباتر خواهند شد اگر ریسمان ها به رنگ های مختلف باشد. این گردنبند را چه به صورت بلند یا کوتاه استفاده کنید زیباست و همچنین هر چه پیچ ریسمان را بیشتر کنید زیباتر است. حتی می توانید در زمستان آن را چند بار دور گردن بپیچید تا گردن را بپوشاند.


نگهدارنده بطری آب

جابطری و طناب
بطری های آب را در این کیف های زیبا و ساده قرار دهید

آیا زیاد پیاده روی می کنید؟ آیا از حمل کردن بطری آب دور دست یا گردن خسته شده اید؟ ما یک ایده خوب برای شما داریم. این یک جا بطری است با یک دسته که می توانید هنگام پیاده روی به دست بگیرید یا روی شانه بیندازید. این الگو تنوع زیادی دارد و می توانید به مدل های مختلفی آن را ببافید.


ساعت طرحدار

ساعت و طناب
با نخ های رنگی خود جلوه زیباتری به ساعت خانه بدهید

برای ساعت دیواری خود بافتنی ببافید! این ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد اما بسیار جالب است. همانطور که در تصویر می بینید یک ساعت فلزی ساده با چند نخ بافتنی رنگی جلوه زیبایی پیدا کرده است. این یک طرح ساده است که مبتدی ها می توانند از آن استفاده کنند و به دیوار ساده خود جلوه رنگی و متفاوت بدهند.


دکوری های زیبا با چسب و نخ

آویز دکوری و طناب
با چند نخ رنگی و چسب آویزهای دکوری زیبا بسازید

این دکوری های زیبا را در هر جایی می توانید استفاده کنید. در این تصویر نخ های سفید و صورتی با استفاده از چسب کنار هم قرار گرفته و به شکل قلب درآمده اند. آویزان کردن آنها از قفسه ها و کمدها شکل زیبایی به اتاق می دهد. طرح قلب تنها یک پیشنهاد است می توانید طرح های دیگری نیز درست کنید. هر ایده ای در ذهن دارید پیاده کنید چه ساده و چه پیچیده. طرح هایی مانند آنچه در تصویر می بینید ساده تر هستند و به راحتی با چسب شکل می گیرند. شما می توانید با این طرح های ساده شروع کنید و طرح های پیچیده تر را نیز امتحان کنید.


منگوله های رنگی

منگوله رنگی با طناب
منگوله های رنگی بسازید و برای تزیین هر چیزی از آن استفاده کنید

منگوله ها چیزهای جالب و بامزه ای هستند. می توانید در هر جایی از آنها استفاده کنید. به راحتی می توانید با تکه نخ های اضافی خود منگوله های رنگی بسازید و به عنوان گردنبند یا آویز دکوری برای هدایای خود استفاده کنید. علاوه بر این می توانید این منگوله ها را به حاشیه ژاکت خود بزنید، دور بطری های هدیه آویزان کنید، به عنوان نشانگر کتاب استفاده کنید، آنها را گوشه بالش بچسبانید یا برای دکوراسیون خانه در مهمانی ها استفاده کنید. از این منگوله ها استفاده های زیادی می توان کرد. علاوه بر اینکه می توان آنها را در طرح و رنگ های متنوعی درست کرد.


دکوراسیون قاب عکس

قاب عکس و طناب
قاب عکس های زیبا در طرح های مختلف با بافتنی و قلاب بافی درست کنید

قاب عکس هدیه زیبا و هیجان انگیزی است اما فکر کنید که این هدیه چقدر می تواند جذاب باشد وقتی خودتان آن را با نخ های بافتنی اضافه تزیین کرده اید. همانطور که در تصویر می بینید، با طرح و الگوهای متنوعی می توانید قاب عکس های زیبایی درست کنید. می توانید رنگ نخ را با عکس داخل قاب هماهنگ کنید. در این تصویر پنج الگوی مختلف ارائه شده است. برای عکس های کوچک با استفاده از قلاب بافی می توانید شکل درخت درست کنید.


کاور موبایل

کاور موبایل و طناب
اندازه کاور باید با اندازه موبایل شما مطابقت داشته باشد

برای این کار طرح های ساده ای وجود دارد که مبتدی ها می توانند از آن استفاده کنند. این ایده جذابی برای عاشقان موبایل و تکنولوژی است تنها کافی است الگوی بافت خود را با طرح و اندازه موبایل هماهنگ کنید. به جای خریدن کاور موبایل از مغازه خودتان با نخ های بافتنی اضافه این کاورهای زیبا را درست کنید که بسیار جذاب و خیره کننده است.

منبع diyncrafts.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.