بهترین فوم شستشوی صورت برای جوش

بسیاری از افراد به دلیل جوش های بزرگی که روی پوست صورتشان پخش شده اند، دچار کمبود اعتماد به نفس می شوند. درمان جوش های صورت به سادگی ممکن نیست و بسیاری از افراد پس از مراجعه به پزشک و مصرف داروهای مختلف همچنان نمی توانند از شر جوش های مزاحم خلاص شوند!

اما یکی از دلایل ایجاد جوش صورت آلودگی پوست است؛ بنابراین با پاکسازی مداوم پوست می توانید این مشکل را تا حد زیادی رفع کرده و از ایجاد جوش های جدید جلوگیری کنید.

البته برای شستشوی صورت نیاز به فوم شوینده مناسب دارید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب و جوشدار را معرفی کنیم. اگر به دنبال راهی برای درمان جوش های پوستی می گردید حتماً در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین فوم شست و شوی صورت جوش دار

ممکن است تصور کنید تنها افرادی جوش صورت را تجربه می کنند که دارای پوست چرب هستند. اما احتمال ایجاد جوش در پوست های خشک نیز وجود دارد که در این صورت باید از بهترین شوینده صورت برای پوست خشک و حساس استفاده کنید.

در ادامه ابتدا بهترین فوم شستشوی صورت جوش دار و خشک را خدمتتان معرفی می کنیم و سپس به سراغ محصولات مشابه برای پوست چرب می رویم.

فوم شستشوی صورت وچه مدل Dry & Sensitive Skin

بهترین فوم شستشوی صورت برای جوش ، فوم شستشوی صورت وچه مدل Dry & Sensitive Skin است. این محصول به طور ویژه برای پوست های خشک و حساس تولید شده و علاوه بر پاکسازی کامل پوست، باعث تسکین التهابات پوستی نیز می شود.

از فوم شستشوی صورت وچه می توانید برای پوست حساس دور چشم نیز استفاده کرده و باعث رفع مشکلاتی مانند جوش های پوستی، منافذ باز و خشکی بیش از حد پوست شوید.

این فوم شوینده صورت فاقد مواد صابونی، پارابن و سولفات است و به هیچ عنوان باعث آسیب رسیدن به پوست حساس صورت شما نمی شود.

فوم شستشوی صورت لافارر مدل Dry and Sensitive Skin

اگر قصد خرید بهترین فوم شستشوی صورت جوش دار و خشک را دارید می توانید فوم شستشوی صورت لافارر را انتخاب کنید. این محصول آلودگی و چربی اضافه پوست را از بین برده و باعث رفع مشکلاتی مانند آکنه، جوش های سرسیاه و لک های پوستی می شود.

از دیگر ویژگی های فوم شستشوی صورت لافارر می توان به خواص ضد التهابی، روشن کنندگی، رطوبت رسانی، رفع التهابات پوستی، برطرف کردن چین و چروک پوست و… اشاره کرد.

بهترین فوم شستشو برای پوست چرب

بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب و جوشدار

در پوست های خشک احتمال ایجاد جوش صورت کمتر است؛ اما معمولاً پوست های چرب یا مختلط بیشتر دچار مشکلاتی مانند جوش و آکنه می شوند.

این مشکل می تواند به دلیل تولید بیش از حد سبوم پوست و آلودگی های محیطی ایجاد شود. به همین دلیل افرادی که پوستی چرب و جوش دار دارند باید از بهترین فوم شستشوی صورت چرب و جوش دار استفاده کنند.

فوم شستشوی صورت الارو مدل Acne Foam

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین فوم شستشوی صورت چرب و جوش دار ، فوم شوینده صورت الارو است. این محصول به عنوان مکملی برای درمان آکنه شناخته می شود و با جلوگیری از تجمع آلودگی و چربی روی سطح پوست، جوش های پوستی را درمان می کند.

همچنین فوم شستشوی صورت الارو به عنوان یک رطوبت رسان عمیق شناخته می شود و پیری زودرس پوست را به تاخیر می اندازد.

فوم شست و شوی صورت ژوت مدل Oily Skin

بسیاری از مصرف کنندگان، فوم شوینده ژوت را بهترین فوم شستشوی صورت برای جوش های پوستی می دانند. این محصول باعث پاکسازی عمقی پوست از مواد آرایشی و آلودگی های محیطی می شود. همچنین در تنظیم سبوم پوست نقش داشته و چربی صورت را تنظیم می کند.

از فوم شست و شوی صورت ژوت می توانید برای پوست حساس دور چشم نیز استفاده کنید؛ چرا که این محصول فرمولاسیون ملایمی دارد و ضد خارش، التیام بخش و آبرسان پوست است.

فوم شست و شو صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست های آکنه ای

اگر قصد خرید بهترین فوم شستشوی صورت چرب و جوش دار را دارید می توانید فوم شوینده صورت ژنوبایوتیک را تهیه کنید.

این محصول به طور ویژه برای پوست های آکنه دار فرمول شده و باعث رفع جوش های پوستی و براقیت پوست می شود. همچنین این شوینده به دلیل ساختار ملایم خود از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری کرده و صورتتان را نرم و شفاف می کند.

فوم شستشو صورت ویتالیر مدل Activit

اگر به دنبال بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب و جوشدار می گردید حتماً فوم شوینده صورت ویتالیر را امتحان کنید. این محصول منحصر به فرد، برای پوست های چرب و مختلط فرموله شده و با تنظیم ترشح چربی پوست از ایجاد آکنه جلوگیری می کند.

علاوه بر آن این شوینده صورت دارای یک سری نرم سیلیکونی است که با استفاده از آن می توانید پوست خود را به صورت فیزیکی لایه برداری کنید. به این صورت با پاکسازی کامل پوست از ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه جلوگیری می شود.

در این شوینده صورت از پارابن و مواد صابونی استفاده نشده و به همین دلیل فوم شستشوی صورت ویتالیر باعث ایجاد التهاب و حساسیت نمی شود.

فوم شستشوی صورت

فوم شست و شوی صورت بایومارین مدل Aqua Pure

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین فوم شستشوی صورت برای جوش ، فوم بایومارین است. این محصول از ترکیباتی مانند عصاره گل کاکتوس، عصاره گل بابونه، عصاره گریپ فروت و جلبک دریایی تشکیل شده است.

این مواد باعث تامین رطوبت مورد نیاز پوست و رفع التهابات پوستی می شوند. همچنین فوم شوینده بایومارین با حذف آلودگی و چربی اضافه پوست باعث کاهش آکنه های پوستی شده و از ایجاد جوش های جدید جلوگیری می کند.

فوم پاک کننده صورت سی گل مدل Vitamin C

فوم پاک کننده صورت سی گل مدل Vitamin C از این نظر به عنوان بهترین فوم شستشوی صورت جوش دار شناخته می شود که با لایه برداری ملایم پوست از ایجاد جوش صورت جلوگیری می کند.

این فوم شوینده به طور ویژه برای پوست مستعد آکنه فرمول شده و باعث پاکسازی عمقی پوست می شود.

از دیگر ویژگی های این فوم شوینده می توان به خواص روشن کنندگی، شفاف کنندگی، جلوگیری از خشکی و کشیدگی پوست، جلوگیری از حساسیت های پوستی و رفع خطوط سطحی پوست اشاره کرد.

فوم شستشوی صورت بیوآکوا حاوی ویتامین C

برند بیوآکوا بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب و جوشدار را تولید می کند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند فوم شستشوی صورت بیوآکوا حاوی ویتامین سی است که باعث رفع آکنه و جوش های سرسیاه پوست می شود.

این محصول از مواد مغذی و مورد نیاز پوست تشکیل شده و به خوبی باعث پاک شدن پوست از مواد آرایشی، چربی و آلودگی های محیطی می شود.

از مهمترین ویژگی های فوم شستشوی صورت بیوآکوا می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی، روشن کنندگی، شفاف کنندگی، کاهش سایز منافذ باز پوست، کنترل چربی صورت و… اشاره کرد.

استفاده از فوم شستشو

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین فوم شستشوی صورت چرب و جوش دار پرداختیم و در کنار آن بهترین شوینده های مخصوص پوست خشک و حساس را معرفی کردیم.

در صورتی که از جوش های سرسیاه و آکنه های پوستی رنج می برید و به دنبال راهکاری برای درمان این مشکلات می گردید بهتر است از فوم شوینده صورت استفاده کنید.

البته در نظر داشته باشید که فوم شوینده به عنوان مکملی برای درمان جوش های پوستی شناخته می شود و در کنار آن باید دیگر راهکارهای درمانی را نیز دنبال کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.