معرفی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست

انجام روتین و مراقبت های پوستی یکی از اصلی ترین کارهای روزمره است

انجام روتین و مراقبت های پوستی یکی از اصلی ترین کارهای روزمره است. استفاده از کرم آبرسان و روشن کننده نقشی کلیدی در حفظ سلامت پوست دارد. انتخاب بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست برای خیلی ها کار ساده ای نیست؛ اما با شناخت برندهای باکیفیت این تصمیم گیری آسان می شود.

کلینیک (Clinique) از برندهای معتبر تولیدکننده محصولات مراقبت پوستی به شمار می رود. بسیاری از افراد در دنیا با خرید کرم آبرسان کلینیک ۱۰۰ ساعته و سایر محصولات کلینیک، برای مراقبت از پوست خود اقدام می کنند. قطعا با کیفیت بالای ابرسان Clinique پوست شادابی را خواهید داشت.

کدام محصول بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست است؟

استفاده از کرم آبرسان نقش اساسی در حفظ شادابی و لطافت پوست دارد. بسیاری از افراد با خرید کرم دور چشم کلینیک آبرسانی مناطق مختلف پوستی مثل دور چشم را انجام می دهند. استفاده از آن ها به همراه کرم آبرسان سعی در تکمیل روتین پوستی خود برای رسیدن به پوستی شفاف و سالم دارند.

انتظار می رود عملکرد بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست مثل یک سپر محافظتی دو جانبه صورت باشد. این محصول باید از خروج مواد مغذی پوستی و ورود آلودگی ها و ذرات آسیب رسان به پوست جلوگیری کرده و رطوبت سطح پوست را حفظ نماید.

آبرسان های پوست در اشکال لوسیون، کرم، ژل یا حتی پماد عرضه می شوند. لوسیون ها سبک ترند و چربی کمتری دارند. به همین علت برای پوست های معمولی تا کمی خشک به کار می روند. کرم ها کمی سنگین تر هستند و به نیاز پوست های خشک و حساس پاسخ می دهد. ژل ها و پمادهای آبرسان به منظور حفظ رطوبت سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرند. در لیست زیر برخی از بهترین کرم های آبرسان معرفی شده اند:

کرم آبرسان کلینیک مدل MOISTURE SURGE

کرم آبرسان کلینیک مدل MOISTURE SURGE

برند کلینیک در شمار معتبرترین تولیدکننده های محصولات مراقبت پوستی قرار دارد. کرم آبرسان کلینیک از بافتی سبک و ابرمانند بهره می برد و برای انواع پوست مناسب است. این محصول با رطوبت رسانی بالا به پوست، در حفظ شادابی و سلامت آن نقش به سزایی ایفا می کند.

این کرم با ایجاد لایه محافظتی در سطح پوست راه جذب آلودگی ها و ذرات معلق در هوا را مسدود می سازد. بهره مندی از SPF28 و ایجاد محافظت در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید از دیگر ویژگی های این آبرسان شمرده می شود.

کرم آبرسان گارنیه مدل HYDRA BOMB

این کرم همان محصولی است که پوست تشنه شما به آن نیاز دارد. استفاده از کرم آبرسان گارنیه به آبرسانی طولانی مدت پوست منجر می شود. تولید این کرم با بافتی بسیار سبک صورت می گیرد و به همین علت، استفاده از آن پوست را سنگین نخواهد کرد. آبرسان گارنیه ویتامین C و E، عصاره انار و آنتی اکسیدان های طبیعی را به پوست می رساند.

کرم آبرسان لورال مدل REVITALIFT

در جست و جوی بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست، نمی توان به سادگی از کنار برند فرانسوی لورال عبور کرد. کرم جدید و سبک رویتالیفت این برند برای آبرسانی عمیق به پوست انتخابی بی نظیر است.

این کرم با بهره بردن از فرمولاسیون پیشرفته در دراز مدت باعث کاهش و از بین رفتن چین و چروک های پوستی می شود. مطالعات بالینی و تحقیقات متخصصان، اثربخشی ۱۰۰ درصدی این کرم را در کاهش چین و چروک های صورت نشان می دهند.

کرم آبرسان شیسیدو مدل ESSENTIAL ENERGY

کرم آبرسان شیسیدو مدل ESSENTIAL ENERGY

وقتی صحبت از بهترین ها می شود، قطعا نام برند ژاپنی شیسیدو را خواهید شنید. کرم آبرسان شیسیدو پوست شما را سرشار از انواع مواد مغذی طبیعی خواهد کرد. ترکیب عصاره ریشه جنسینگ و هیالورونیک اسید همچون سدی مستحکم در برابر خشکی پوست و نفوذ آلودگی ها عمل می کند.

در صورت استفاده از این محصول به مدت چهار هفته، چین و چروک های صورت به شکل محسوسی کاهش می یابند.

بهترین کرم روشن کننده پوست | مثل الماس بدرخشید!

کرم های روشن کننده دور چشم با کرم های آبرسان صورت متفاوت هستند، زیرا آن ها به صورت ویژه برای پوست حساس و نازک زیر چشم طراحی و تولید شده اند. استفاده از کرم دور چشم را به منظور حفظ سلامت پوست حساس آن باید بسیار جدی گرفت.

برخی از این محصولات حاوی مواد روشن کننده پوست هستند و به رفع تیرگی و پف کردگی زیر چشم منجر می شوند. استفاده از کرم روشن کننده پوست دور چشم با جلوگیری از بروز و رفع چین و چروک ها جوانی و شادابی پوست اطراف چشم را حفظ می کند.

کرم روشن کننده پوست دور چشم کلینیک مدل ALL ABOUT EYES

کرم روشن کننده پوست دور چشم کلینیک مدل ALL ABOUT EYES

شاید انتخاب بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست دور چشم امری دشوار باشد. اما بدون شک یکی از محصولات بسیار باکیفیت برای این کار، کرم دور چشم کلینیک است. این کرم با بهره مندی از ترکیبات هیالورونیک اسید و آنزیم های فعال، کاهش تیرگی و پف زیر چشم را در پی دارد. پوست به سرعت بافت سبک و بدون رایحه این محصول را جذب می کند و شادابی و لطافت را در اطراف چشم آشکار می سازد.

کرم روشن کننده پوست شیسیدو مدل WHITE LUCENT

کرم ژل آبرسان و روشن کننده دور چشم شیسیدو در کاهش سیاهی و پف اطراف چشم عملکردی بسیار موثر دارد. فرمول انحصاری این محصول شامل عصاره گیلاس یوشینو و ترکیب اختصاصی ساکورا باعث بازگشت درخشش پوست زیر چشم می شود.

۹۳ درصد مصرف کنندگان این کرم پس از یک هفته استفاده به کارایی آن در نرم کردن و قوام بخشیدن به پوست زیر چشم اذعان کرده اند. با چهار هفته استفاده متوالی، ۸۹ درصد از مصرف کنندگان متوجه روشن شدن پوست دور چشم و از بین رفتن لکه های سیاه اطراف آن شده اند.

کرم دور چشم نوتروژینا مدل HYDRO BOOST

کرم دور چشم نوتروژینا مدل HYDRO BOOST

وقتی پوست حساس اطراف چشم تضعیف شود، مقاومت آن در برابر ورود آلودگی ها کاهش می یابد و این امر موجب آسیب دیدن، تیره شدن، بروز چین و چروک و ایجاد ظاهری خسته در پوست اطراف چشم خواهد شد. نوتروژینا برندی است که خیلی ها در تلاش برای یافتن بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست با آن روبرو می شوند. کرم دور چشم نوتروژینا با تقویت لایه محافظتی پوست و آبرسانی به آن به آلودگی ها اجازه ورود نمی دهد و با فرمولاسیون ویژه خود ظاهری شاداب و سالم را به پوست زیر چشم باز می گرداند.

از نظر شما بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست کدام است؟

کرم های آبرسان و روشن کننده پوست از اقلام اصلی محصولات مراقبت پوستی محسوب می شوند. این کرم ها با فرمولاسیون های پیشرفته خود مانع از پیری زودرس پوست می شوند و سلامتی و شادابی آن را افزایش می دهند.

با توجه به بازار پر رقابت تولید محصولات مراقبت پوستی، انتخاب بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست امری دشوار است. اما کلینیک به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید محصولات آرایشی و مراقبت پوستی همواره از نظرکیفی در جایگاه بالایی قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.