نحوه تمیز کردن تلویزیون LCD

نگران تمیز کردن لوازم هوشمندتان نباشید

انتخاب هر محصول میزان حساسیت متفاوتی برای خریدار آن ایجاد خواهد کرده و هر چه کالا بیشتر به سمت لوکس بودن پیش رود بر حساسیت خریدار افزوده خواهد شد. بطور مثال شما برای خرید شیر یا تخم مرغ مطمئناً آن قدر تامل و موشکافی نخواهید داشت که برای خرید یک گوشی تلفن همراه یا تلویزیون LCD خواهید کرد. برای خرید تلویزیون فاکتورهای بسیاری وجود دارند که بدون داشتن اطلاعات کافی، انتخاب مناسب ترین گزینه از میان انبوهی از مدل های مختلف امروزی تا حدودی دشوار خواهد بود. همچنین نگهداری از این محصولات بسیار دشوار است. نشستن گرد و غبار بر روی لوازم هوشمند باعث کاهش کارایی و خرابی دستگاه می شود. در این مطلب نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون را به  شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن صفحات LCD از لکه ها و اثر انگشت ، بایستی از یک پارچه کتانی نرم و بدون پرز و ضد الکتریسیته ساکن استفاده شده و به آرامی‌اقدام به تمیز کردن شود. در صورت نیاز میتوان پارچه را با آب و یا محلول آب و خیلی خیلی کم سرکه ، نم دار نموده ، و به آرامی‌عمل را انجام داد. قبل از اقدام ، دستگاه از برق جدا شود.

  • محلول های زیادی در این ضمینه وجود داردکه معمولاً به صورت کلی در ظرف های ۴ تا ۲۰ لیتری بفروش می‌رسد.
  • هیچوقت محلول مستقیماً روی LCD ، اسپری نشود.
  • هیچوقت از الکل ، آستون ، آمونیاک و … استفاده نشود.
  • به علت صدمه پذیر بودن صفحات LCD ، پلاسما ، DLP ، فشار زیاد پارچه روی آن باعث ایجاد خش و خراش می‌شود.
  • بعد از خشک شدن کامل صفحه ، دستگاه به برق وصل شود.

محلول های زیادی در این ضمینه وجود داردکه معمولاً به صورت کلی در ظرف های ۴ تا ۲۰ لیتری بفروش می‌رسد.محلول معمولاً توسط عینک فروشی ها خریداری می‌شود و در ظروف کوچک با نام خود عینک فروشی بفروش می‌رسد. ( در کُل محلول پاک کننده شیشه عینک برای از بین بردن انواع لک و … صفحات LCD مناسب است ).

جمع آوری و تنظیم: کاویاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.