طرز تهیه میلک شیک

میلک شیک ساده توت فرنگی

عاشق توت فرنگی هستید یا نعنا یا موز؟ شما می‌توانید یک میلک شیک خوشمزه با هر طعمی که دوست دارید درست کنید. در ادامه طرز تهیه میلک شیک را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهیم.

میلک شیک یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار است. این دسر شیرین و خنک در هر طعمی که دوست داشته باشید موجود است. درست کردن این دسر خوشمزه کار چندان دشواری نیست. اگر در خانه بستنی داشته باشید تقریبا نیمی از راه را رفته‌اید.

  • مواد لازم برای تهیه میلک شیک:

  • شیر: ۱/۳ فنجان
  • بستنی (ترجیحا وانیلی): ۱ و ½ فنجان
  • مخلفات: شکلات یا کره بادام زمینی یا موز له شده یا دیگر میوه ها و …
  • مخلوط کن
  • طرز تهیه میلک شیک:

همه مواد را داخل مخلوط کن بریزید و با هم ترکیب کنید. برای سرعت بیشتر در مخلوط شدن مواد، ابتدا شیر را بریزید. قبل از ریختن بستنی ابتدا بگذارید کمی آب شود. اگر بستنی سفت باشد، مجبور خواهید بود شیر اضافه کنید تا کمی مخلوط شیک بیشتر شود.

بستنی و میلک شیک

در اینجا ما میلک شیک توت فرنگی درست کرده‌ایم از این و ½ فنجان توت فرنگی یخ زده را با یک قاشق غذاخوری مربا یا کنسرو توت فرنگی به مخلوط اضافه کرده‌ایم.

توت فرنگی و میلک شیک

حال مخلوط کن را روشن کنید و مواد را خوب مخلوط کنید تا نه خیلی غلیظ و نه خیلی رقیق شود. البته غلظت آن بستگی به سلیقه شما دارد. برای غلظت بیشتر از شیر کمتر استفاده کنید.

استفاده از مخلوط کن برای تهیه میلک شیک

حال میلک شیک را در لیوان‌های شیشه‌ای بریزید و میل کنید. کمی خامه همزده شده روی آن می‌تواند آن را بسیار دلچسب کند. حال شما میلک شیک پایه را یاد گرفته‌اید. می‌توانید خودتان چیزهای دیگری به آن بیفزایید.

میلک شیک توت فرنگی

برای تهیه میلک شیک کم چرب می‌توانید به جای بستنی از ماست یخ زده و به جای شیر از آبمیوه استفاده کنید.

منبع tasteofhome.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.